Dlouhy post, dulezite veci jsem radsi podbarvil
Zatim jsem spokojeny s vetvi, az se mi podari vylepsit pavouky, obry a wurmy, jsem zvedavy, jak moc silne to vse bude.
Ted jsou pavouci super; obyc pavouci svoji silou a hodnotou tak nejak sedi, cena 500g mi stejne prijde az moc => 250g by odpovidalo vice.
Obycejny zeleny lesni pavouk je podobny jako 2 elfi kopinici.
Obri pavouci jsou uplne super - u zelenych se za 1M zlata vybuduje 500.000 HP stit.
Chtelo by to ale zmenit zvyseni rekrutu pavouku na (1-10) + RŽ/x (x = 25 / 20 / 15, podle vylepseni) - tak by nehrozilo, ze po jednom eventu je stit z obrich pavouku rozsekany a toci se zpatky stovky kol.
Priklad - se 300 runami zivota se toci o 13-22 vice zelenych pavouku, 16-25 vice cervenych pavouku a 21-30 vice cernych pavouku. Aktualne je bonus rekrutu pavouku pouze na Wurmych Norach a to v silene vysokych cislech za runy zivota.
Lesni troll - stale nevim, co s touhle jednotkou.
Jestli se chce stitovat ted pres ty levnejsi pavouky (1.000g na 500+ HP => 2M zlata na 1M HP) a nebo pres Wurmy, co maji hodne HP a vysokou obranu, ale jsou drazi a na menicich eventech se vymlati.
Pokud to ma byt stit, kdyz uz to ma 840 HP na 160 hodnoty, meli by chodit kazde kolo za vernost (aby jich klan vubec mohl mit nekdy dostatek, kdy zacnou stitovat), pocet by musel byt vyssi.
Uz jsem to psal na update, ale hodit ji taky treba hp regen (20%) by hodne pomohlo a stali by se idealni Dralgarovo jednotkou, ktere by pomohl Dralgaruv totem zivota.
Co se Hronova navrhu tyce na vernostni bonusy - u rekrutu jednotek bych byl rad, kdyby byl ciste na budove - kdyz je na budove dobry, muze se treba zlepsit za vernost.
Kdyz bych ted udelal spatny mix vetvi - zombie + vsechny budovy vulkana, tak budu mit cely vek mit jen 10 zombie za tah, co mi neprijde OK.
Proto Elfi lucisnici / kopinici by meli byt vzdycky sami o sobe dobry rekrut (klidne ten zakladni 5 + bonus pres runy zivota - napr. X za 12 run zivota, kde X je pocet budov Dralgara vcetne teto budovy).
Vylepseni budov, muze byt za vernost Dralgarovi (vetsi flexibilita vetve a kdo chce, ma moznost si s tim pak experimentovat) - takze elitni elfi lucisniky by mel kazdy Dralgar, co ma prvni 2 budovy, veledruidy a horske obry taky - tady by byla ale vyjimka na prastare Dralgarovi jednotky.
Mixovani nekterych budov je ted o nicem a i kdyby se trochu zmenilo, moc by se nezlepsilo.
Treba pokud se veme kopinik, musi se vzit i pavouci, a kdyz se vemou pavouci, je uplna chyba nevzit i lesni obry.
Pokud se zvoli druidi, je tezke mit dostatek druidu na pokryti lucisniku / kopiniku, bez toho bonusu rekrutu z louky + jednorozcu.
Kopinik nema elitni variantu (jako lucisnik), je zavisly na bonusu za obri pavouky (kde dostava navic hodne silnou jednotku) - takze i kdyby druidove davali budove cele vybaveni stejne jako na elfi lucisniky, nevidel bych tam vubec zadny problem. Kdyby druidove byli naopak schopni vylepsit cvicistve, aby se tam cvicila silnejsi jednotka, byla by tam vetsi volba, jestli chce klan mit silne druhy kolo s lucisniky a nebo vetsi silu po druhem kole.
Pavouci sami o sobe jsou celkem OK jednotka, ale Obri pavouci jsou hodne silni - takovy obri zeleny pavouk ma vice nez 10x vyssi DMG (350 vs 33) jak obycejny zeleny pavouk, ma lepsi utok (12 vs 6), 6x HP (500 vs 78), 2x silnejsi jedovaty utok (40% vs 20%), o 1 bod vyssi iniciativu (7 vs 6) a nema ani 4 nasobek hodnoty (225 vs 60).
Obri pavouci jsou zhruba na stejne urovni, co Ledovy valecnik, ktery ma 50 DMG (+150 stec) se slayerem, ale taky stoji 1/4 zlata a 5 lidi navic.
Kombinace pavouku s bizony je celkem o nicem, poradne mi tam nic nedava smysl, maximalne tak nejake sebevrazedne otravena zvirata podobna fanatikum / pojizdne bombe. Ale i tak, kdo by radsi nemel ten stack Obrich pavouku.
Lesni obr je o neco lepsi, 15 Obrich zelenych pavouku je schopno ustitovat 1 lesniho obra - drazsi jednotku je snadne schovat.
Vylepseni na Horske obry by melo byt urcite odemknute rovnou s budovou - prastarï obru souhlasim, ze by melo byt jen s Wurmy.
Co se tyce vylepseni i pavouku pres prastary ritual, rekl bych, ze uz by to byl overkill, i kdyz bych byl na to zvedavy
Obr na Wurmovi je jedna z nejslabsich specialnich jednotek - nahradit obyc Obra jezdiciho na Posvatnem Wurmovi za nejakeho unikatniho, treba podobne staty, ale mel unikatni schopnost.
Napr posileni (prastarych) jednotek (iniciativu / utok / obranu / damage o nejake %, prastare muzou klidne mit i multiutok 2 - vylepsi jen 1, max 2 stacky jednotek).
Taky muze byt uz zminena Lavina, co navrhoval Hron - jednotka by vytvorila Lavinu. Pocet by byl ovlivnen za kazdeho (prastareho, horskeho i obyc) Wurma v armade (i za tuhle unikatni). K tomu by kazdy (prastary / horsky / lesni) obr hodil obri kamen po nepratelich.
Takze by tato unikatni jednotka fungovala podobne jako Magma obr, ale pocty lavin a obrich kamenu by byly zavisle na poctu wurmu / obru v armade.
Po takovych zmenach by byly stale v pohode kombinaci:
lucisnik - druid - bizon/obr - jednorozec (klasika, bez ztratovy build, 4 (5 s horskymi obry) utoku v druhem kole)
kopinik - pavouk - obr - wurm (pavouci stituji, az 4 utoky v druhem kole, 2 drtive a 2 jedovate, snad lepsi unikatni jednotka, snadne prvni mesto, musi tocit stit)
A take by pribyly (nebo spis byly vice hratelne) kombinace:
lucisnik - druid - obr - wurm (silny opening, misto hranicaru jsou tam 2 stacky obru + buffnuta unikatni jednotka)
lucisnik - pavouk - obr - wurm (silny opening, obri misto hranicaru, 2 stacky pavouku v druhem kole, stituje prevazne pavouky, musi rekrut po ztratach)
lucisnik - pavouk - obr - jednorozec (velmi silne druhe kolo, ma hranicare; jednorozci + posvatny jednorozec leci stit a sundavaji jednotky s vysokou obranou, jinak teoreticky o neco slabsi)
kopinik - druid - bizon - jednorozec (vylepseni kopinici, vyzaduje hodne imunit vuci ohnivemu stitu, jinak by mel byt bez ztratovy build)
kopinik - druid - obr - wurm (vylepseni kopinici, stituje se pres druidy, buffnuta unikatni jednotka)
kopinik - pavouk - obr - jednorozec (pavouci stituji, az 5 utoky v druhem kole, 1 drtivy a 2 jedovate, snadne prvni mesto, stit se leci)