Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jaké má kentaur staty, abych ho mohl dát do wiki?
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by tarrant »

Nezmare

Proč byl Dralgar takhle oslaben, tím zrušením bonusu tahů na příchod veledruidů?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

tarrant wrote:Nezmare

Proč byl Dralgar takhle oslaben, tím zrušením bonusu tahů na příchod veledruidů?
Protože by součásti změny mělo být zvýšení bonusu z run a jen se to neudělalo zároveň...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

ale urobilo, len ked ma clovek malo run, hlavne na zaciatku, tak to spravi zasadny rozdiel. Tahy boli stabilne

* ak je 4. budova luka (bizoni) tak bonus je + 12 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 4. budova udolie (obri) tak bonus je + 8 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 5. budova haj (jednorozci) tak bonus je + 25 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 5. budova nory (wurm) tak bonus je + 18 * runa_zivota^0.7 / 100

luckou recou. Ak mas bizonov + jednorozcov tak potom:
10 run = +2
50 run = +6
100 run = +9
200 run = +15
500 run = +29
1000 run = +47

aj ked rozmyslam, ze ten vzorec upravim na (4budova luka) + 50 * runa_zivota^0.5 / 100
co na zaciatku hodi vacsie hodnoty pri mensom pocte run a pri vyssom pocte zase mensie (zlom je u 1700 run)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Hron wrote:Jaké má kentaur staty, abych ho mohl dát do wiki?
uz som to pisal vyssie Hron :)
nezmar wrote:* obor na wurmovi dostava novu magiu -> povolava do boja Kentaurov
(atk 10, obr 7, dmg 14, hp 20, ini 7, stec 14, schopnost dav).
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

nezmar wrote:
Hron wrote:Jaké má kentaur staty, abych ho mohl dát do wiki?
uz som to pisal vyssie Hron :)
nezmar wrote:* obor na wurmovi dostava novu magiu -> povolava do boja Kentaurov
(atk 10, obr 7, dmg 14, hp 20, ini 7, stec 14, schopnost dav).
Přehlédl jsem, omlouvám se.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

nezmar wrote:ale urobilo, len ked ma clovek malo run, hlavne na zaciatku, tak to spravi zasadny rozdiel. Tahy boli stabilne

* ak je 4. budova luka (bizoni) tak bonus je + 12 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 4. budova udolie (obri) tak bonus je + 8 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 5. budova haj (jednorozci) tak bonus je + 25 * runa_zivota^0.7 / 100
* ak je 5. budova nory (wurm) tak bonus je + 18 * runa_zivota^0.7 / 100

luckou recou. Ak mas bizonov + jednorozcov tak potom:
10 run = +2
50 run = +6
100 run = +9
200 run = +15
500 run = +29
1000 run = +47

aj ked rozmyslam, ze ten vzorec upravim na (4budova luka) + 50 * runa_zivota^0.5 / 100
co na zaciatku hodi vacsie hodnoty pri mensom pocte run a pri vyssom pocte zase mensie (zlom je u 1700 run)
Ano, přijde mi, že kdyby to bylo takhle, bylo by to lepší.
* ak je 4. budova luka (bizoni) tak bonus je + 50 * runa_zivota^0.5 / 100
* ak je 4. budova udolie (obri) tak bonus je + 25 * runa_zivota^0.5 / 100
* ak je 5. budova haj (jednorozci) tak bonus je + 100 * runa_zivota^0.5 / 100
* ak je 5. budova nory (wurm) tak bonus je + 75 * runa_zivota^0.5 / 100
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

A jak je to nyní obecně s rekruty jednotek?
Třeba mě teď dost zmátlo, že v průběhu pár po sobě jdoucích tahů se změnil rekrut obřích pavouků z 10 na 3 a pak vylezl na 12 bez změny počtu run života.

A možná bych zvýšil rekrut kopiníků na dvojnásobek, ale u toho změnil že kopiník na pavouku nechodí za 5, ale za 10 kopiníků.

PS: A stále si myslím, že kopiník by měl mít otrávený útok a ne drtivý.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

lucisnici / lepsi lucisnici

Code: Select all

if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 140 ){
	$bonus += round(2*pow($runa_2, 0.7));		//$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 3);
}
kopinici

Code: Select all

if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
	$bonus += round(15*pow($runa_2, 0.7)/10);		//$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 4);
elseif( $bu_druh5>=136 && $bu_druh5 < 140)
	$bonus += round(7*pow($runa_2, 0.7)/10);
drudi + veledruidi - bonus upraveny (uz aj v hre)

Code: Select all

// ak 4 budka je velka louka - lesni bizoni
if( $bu_druh4 == 121 )
	$bonus += round(50*pow($runa_2, 0.5)/100);
elseif( checkInterval($bu_druh4, 100, 200) )
	$bonus += round(25*pow($runa_2, 0.5)/100);
// 5 budka je posvatny haj
if($bu_druh5 == 135)
	$bonus += round(100*pow($runa_2, 0.5)/100);
elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) )
	$bonus += round(75*pow($runa_2, 0.5)/100);
pavuci, zakladna budova multi = 4, cerveny multi=6, cierny multi=8

Code: Select all

if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135){ // wurmove
	$bonus += rand(1,10 + round($multi*pow($runa_2, 0.7)/100));		//$rekrut_bonus = rand(1,10 + $runa_2 / 250);
} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
	$bonus += rand(1,5 + round($multi/2*pow($runa_2, 0.7)/100));
}
obri, vylepsenia mutli=10, 12, 14

Code: Select all

$max = round($multi*pow($runa_2, 0.7)/250);
if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135){ // wurmove
	$bonus += rand($max/2, $max);
} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
	$bonus += rand($max/4, $max/2);
}
bizoni

Code: Select all

$max = round(10*pow($runa_2, 0.7)/10);
if ($bu_druh5 >= 135 && $bu_druh5 < 140){ // jednorozci
	$bonus += rand($max/2, $max);
} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
	$bonus += rand($max/4, $max/2);
}
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jak hraji větev kopí-pavouk-obr-wurm, tak zatím mé poznatky:

1) pomalý rekrut kopí oproti ostatním dralgarovým jednotkám -> navrhoval bych zdvojnásobit
2) zbytečné velký rekrut kopí na pavoucích -> navrhoval bych snížit na 1 za 10 kopí
3) zelený a červený pavouk jsou průměrné jednotky a klidně mohou stát i jen 250 zl
4) černý pavouk je silná jednotka a za 250 zl by byla levná, ale nevadilo by to
5) obří zelený a červený pavouk je silná jednotka a cena 1000 zl je dobrá
6) obří černý pavouk je extrémně silná jednotka a cena 1000 zl je na ni velmi nízká, ale zase většina bohů má něco hodně silného, tak bych to klidně nechal
7) Obr na wurmovi vypadá v pohodě, když je jen jeden a vypadá to na jednotku, která bude silná po celý věk, což je super
8) kopí by mělo mít jedový útok a ne drtivý
9) tento věk mám plně santových čepiček, tak jsem v pohodě, ale bez nich bude potřebovat hodně imek a dost možná to skončí na tom, že nebude používat nestřílející pavouky a obry, ale to vlastně tolik nevadí (s nimi má nejvíce jednotek z mezi bohy a i bez nich jich má dost)

Obry a wurmy budu zkoumat až později.

Sumace: Zatím jsem se změnami spokojený a vypadá to, že by se mohl Dralgar opět dostat mezi top bohy, což je super!
Post Reply