Page 1 of 11

Buh - Dralgar Imagar

Posted: Wed 15. Jul 2015 14:35:31
by nezmar
Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Dralgara Imagara

- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Wed 15. Jul 2015 14:41:20
by nezmar
Nutne zmenit kuzlo u Druidov - Ludia za runy. 5 run zivota je fakt vela. Preto navrhujem aby sa to zmenilo na 2 ks, aj ked si niesom isty ci je vobec dane kuzlo vobec vyuzitelne a ako by sa mohlo vyuzivat :(

A ked uz som bol u dralgara, tak pravdepodobne spravim aj upgrade obrov a lucisnikov

update v2.5.2 - Síla Přírody II

Posted: Tue 28. Jul 2015 12:08:11
by Sunamar
Já bych taky řekl, že ten posvátnej jednorožec je naprd bez toho, aniž by byl unikátní, páč mu snad ani nejde dát imunita na ohnivý štít ne? :D A buď mu dát druh útoku 2 4 nebo jen imunitu či unikátnost, takhle potom vyrazim na cokoliv, co má štít,a buď zaplatim znova 200 run nebo mi pojde třeba 50K OVček. Zkrátka no shield no power :D

Re: update v2.5.2 - Síla Přírody II

Posted: Tue 28. Jul 2015 12:13:49
by Ripperman
stačí na něj dát kalich ohně, hůlku ohně nebo kouzelnickou robu. Pokud nejaky tento predmet nemas, tak pomalu ani nema cenu ho stavet, protoze ho jinak omylem posles i proti demonum a je po nem. :mrgreen:

Re: update v2.5.2 - Síla Přírody II

Posted: Tue 28. Jul 2015 18:09:33
by Kouji
Naprd není, protože máš x předmětů, které dávají imunitu. Unikátní klidně být může, protože pokud mu dáš ohnivou róbu, tak stejně nebude léčit (fakt léči dost). Spíše bych viděl trochu problém v tom, že se slonovinovým lukem by léčil od 2. kola, což by mohl být problém. Jinak to řeknu takhle, neznamená, že ji můžeš mít jednou, že je unikátní, viz kraken, se slonovinovým lukem by byl neskutečně op. Třeba 50 x had, 50 x toxický had, 1x kraken v druhém kole, zkus si to v simulátoru a zjistíš, co je to za bordel :D .

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 12:15:34
by Ingr.T
Já osobně bych u dralaga nechal zvednout verby, 5 veledruidu za kolo je fakt málo buď to zvedat o kola nebo o věhlas či skóre, nebo nastavit alespoň 10 po postavení všech budov. Mimo to ti elitní elfí lučišníci nejsou nic extra, neudělají velké škody nemají multi útok, ani bonusy, připadnou mi takoví neprůbojní. Napadá mě, co za několik run věčnosti třeba 5 + 30 run nebes + třeba 100 run života + třeba 5M zlata, nechat povýšit a předělat na Cech mstitelů a ty jednotky možná statusově ani moc neupravovat, ale přidat jim slayer. + tedy bych zvednul hodnotu, ale rozumně ne nějak drasticky, třeba o 20-30%.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 13:04:19
by death
myslim si ze elitny lukostrelci su ok oni nemaju byt tvojim main zdrojom dgm ako bizoni ci jednorozci a so slayerom by bolo moc OP. Ohladom veledruidov postav si proste bizonov ti zvysuju rekrut veledruidov ak sa nemylim...

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 17:41:58
by Kouji
5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 20:01:33
by Ripperman
Kouji wrote:5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.
poprave receno nova vetev je uplne na h***o. Žádná jednotka nemá velký útok, žádná jenotka nemá slaye, absolutní počty jednotek jsou velice nízce, jinými slovy s druhou větví dralgara nemáš šanci dát např. dralgarovu zahradu ani s 5M armádou (Když tam budou wurmové). Ta druhá větev má 3 štíty (obří pavouky, obry, wurmy) a žádnou jednotky pro pořádný útok (kopiníci nemají slayer, mají mizerný útok, a je jich řádově max desítky tisíc, tedy ani "jednotkkový dmg" neudělá skoro žádnou škodu a navíc chcípají na ohnivém štítu v ohromném nnožství).

Oproti tomu větev dralgara: lučístnící (elitní lučistnící), veledruidi, bisoni, jednorozci + nově bonusoví elfí hraničáři patří mezi "the best" co se dá hrát. Naproto na pohodu, 2 jednotky se schopností dav + oživování + střelci + další střelci s multi útokem. Prostě paráda.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 20:57:07
by Ingr.T
Kouji wrote:5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.
Chtěl napsat názor, tak jsem ho napsal a ano je to má chyba, to uznávám že jsem si nedal bizony a jednorožce a chtěl jsem zkusit horské obry a wurmy. Jinak Kouji nechápu na co se ptáš když si sám odpovídáš?