Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

ak sú obri a zároveň druidi tak bonus je, že pridáva náhodne runy života (pri maximálnom bonuse 1 až 12 s náhodou 7%)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Elfí kopijník na obřím pavoukovi má jedový útok a to je dle mě správně.
Elfí kopijník má drtivý útok a myslím, že by měl mít jedový. (viz dříve)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Tlumočím návrh z aliančního chatu:
Bylo by fajn, kdyby křížení větví mělo nějaký smysl a udělalo se to tak, že by bonusy do rekrutu vždy platili pro obě větve, ale pro jednotky z opačné větve by byli poloviční.
Příklad: Aktuálně jednorožci dávají bonus do rekrutu Elfích lučištníků + runy života / 3 a wurmové dávají bonus do rekrutu Elfích kopiníků + runy života / 4 , tak že by se přidalo/změnilo a bylo to:
jednorožec: Luk + runy života / 3 a Kopí + runy života / 8
wurm: Luk + runy života / 6 a Kopí + runy života / 4
a podobně i pro druidy a pavouky
Dále je to už jen můj osobní návrh

Předtím mám ale ještě dotaz:
Na lepší Luk je potřeba mít druidy, nebo stačí i pavouci?
Na lepší druidy je třeba mít jednorožce, nebo stačí i wurmové?

Já bych navrhoval aby to fungovalo takto:
1) kopí - pavouk - obr -> klasika -> bonusy jak jsou
2) kopí - druid - obr -> druidi dávají poloviční vybavení do kopí a získávají klasický počet run
3) kopí - pavouk - bizon -> kombinace mi přijde naprosto nelogická a nedávají mi tu moc smysl žádné bonusy...
4) kopí - druid - bizon -> druidi dávají poloviční vybavení do kopí a získávají klasické zvýšení rekrutu

5) luk - druid - bizon -> klasika -> bonusy jak jsou
6) luk - druid - obr -> druidi dávají klasické vybavení do luků, získávají klasický počet run a mají polovičně zvýšený rekrut; umožňují lepší luk
7) luk - pavouk - bizon -> kombinace mi přijde naprosto nelogická a nedávají mi tu moc smysl žádné bonusy...
8) luk - pavouk - obr -> rekrutují se obří pavouci a v luků chodí Elfí lučištník na obřím pavoukovi*

9) jednorožec: zvyšuje klasicky rekrut luků a polovičně rekrut pavouků a kopí; umožnuje veledruidy a horské obry
10) wurmové: zvyšuje klasicky rekrut pavouků a kopí a polovičně rekrut luků; umožňuje veledruidy a všechny obry

11) (bonusový bod) prastarý rituál se vztahuje i na obří pavouky -> prastaří obří pavouci mají malý bonus do statů a částečnou imunitu na magii (platí i na jezdce: kopí na pavoukovi, luk na pavoukovi)

*Elfí lučištník na obřím pavoukovi: staty jak elfí lučištník, jen s tím rozdílem, že má 100 životů, hodnotu 300, jedový útok 10% a steč (100)
(Jestli se nepletu, tak tohle by měla být špatná jednotka, která ale může mít význam jako další štít (chodí 5x pomaleji a má 10x více životů než lučištník) což se může hodit a pokud ji hráč nebude chtít, tak ji stejně může propustit. Smyslem této jednotky není získat něco silného (co by zrušilo význam Elfích kopiníků) ale tvorba bonusové tematické jednotky. Jinak preferuji, aby ta jednotka spíše nebyla, než aby byla silná.)

A Elitním elfím lučištníkům bych přidal novou schopnost - kritický zásah: jednotka má 33% šanci udělit o 50% větší poškození
(prakticky je to podobné jako zvýšení dmg o 16%, což není příliš, ale je to alespoň trochu zajímavé a nebude to další jednotka bez schopností)

PS: Když je kompletní rekrut Dralgara vázaný na runy života, tak si myslím, že i rekrut druidů by měl být vázaný na runy života a ne na tahy...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Dlouhy post, dulezite veci jsem radsi podbarvil :D

Zatim jsem spokojeny s vetvi, az se mi podari vylepsit pavouky, obry a wurmy, jsem zvedavy, jak moc silne to vse bude. :twisted:

Ted jsou pavouci super; obyc pavouci svoji silou a hodnotou tak nejak sedi, cena 500g mi stejne prijde az moc => 250g by odpovidalo vice.
Obycejny zeleny lesni pavouk je podobny jako 2 elfi kopinici.
Obri pavouci jsou uplne super - u zelenych se za 1M zlata vybuduje 500.000 HP stit.
Chtelo by to ale zmenit zvyseni rekrutu pavouku na (1-10) + RŽ/x (x = 25 / 20 / 15, podle vylepseni) - tak by nehrozilo, ze po jednom eventu je stit z obrich pavouku rozsekany a toci se zpatky stovky kol.
Priklad - se 300 runami zivota se toci o 13-22 vice zelenych pavouku, 16-25 vice cervenych pavouku a 21-30 vice cernych pavouku. Aktualne je bonus rekrutu pavouku pouze na Wurmych Norach a to v silene vysokych cislech za runy zivota.

Lesni troll - stale nevim, co s touhle jednotkou.
Jestli se chce stitovat ted pres ty levnejsi pavouky (1.000g na 500+ HP => 2M zlata na 1M HP) a nebo pres Wurmy, co maji hodne HP a vysokou obranu, ale jsou drazi a na menicich eventech se vymlati.
Pokud to ma byt stit, kdyz uz to ma 840 HP na 160 hodnoty, meli by chodit kazde kolo za vernost (aby jich klan vubec mohl mit nekdy dostatek, kdy zacnou stitovat), pocet by musel byt vyssi.
Uz jsem to psal na update, ale hodit ji taky treba hp regen (20%) by hodne pomohlo a stali by se idealni Dralgarovo jednotkou, ktere by pomohl Dralgaruv totem zivota.


Co se Hronova navrhu tyce na vernostni bonusy - u rekrutu jednotek bych byl rad, kdyby byl ciste na budove - kdyz je na budove dobry, muze se treba zlepsit za vernost.
Kdyz bych ted udelal spatny mix vetvi - zombie + vsechny budovy vulkana, tak budu mit cely vek mit jen 10 zombie za tah, co mi neprijde OK.
Proto Elfi lucisnici / kopinici by meli byt vzdycky sami o sobe dobry rekrut (klidne ten zakladni 5 + bonus pres runy zivota - napr. X za 12 run zivota, kde X je pocet budov Dralgara vcetne teto budovy).
Vylepseni budov, muze byt za vernost Dralgarovi (vetsi flexibilita vetve a kdo chce, ma moznost si s tim pak experimentovat) - takze elitni elfi lucisniky by mel kazdy Dralgar, co ma prvni 2 budovy, veledruidy a horske obry taky - tady by byla ale vyjimka na prastare Dralgarovi jednotky.


Mixovani nekterych budov je ted o nicem a i kdyby se trochu zmenilo, moc by se nezlepsilo.
Treba pokud se veme kopinik, musi se vzit i pavouci, a kdyz se vemou pavouci, je uplna chyba nevzit i lesni obry.
Pokud se zvoli druidi, je tezke mit dostatek druidu na pokryti lucisniku / kopiniku, bez toho bonusu rekrutu z louky + jednorozcu.
Kopinik nema elitni variantu (jako lucisnik), je zavisly na bonusu za obri pavouky (kde dostava navic hodne silnou jednotku) - takze i kdyby druidove davali budove cele vybaveni stejne jako na elfi lucisniky, nevidel bych tam vubec zadny problem. Kdyby druidove byli naopak schopni vylepsit cvicistve, aby se tam cvicila silnejsi jednotka, byla by tam vetsi volba, jestli chce klan mit silne druhy kolo s lucisniky a nebo vetsi silu po druhem kole.

Pavouci sami o sobe jsou celkem OK jednotka, ale Obri pavouci jsou hodne silni - takovy obri zeleny pavouk ma vice nez 10x vyssi DMG (350 vs 33) jak obycejny zeleny pavouk, ma lepsi utok (12 vs 6), 6x HP (500 vs 78), 2x silnejsi jedovaty utok (40% vs 20%), o 1 bod vyssi iniciativu (7 vs 6) a nema ani 4 nasobek hodnoty (225 vs 60).
Obri pavouci jsou zhruba na stejne urovni, co Ledovy valecnik, ktery ma 50 DMG (+150 stec) se slayerem, ale taky stoji 1/4 zlata a 5 lidi navic.
Kombinace pavouku s bizony je celkem o nicem, poradne mi tam nic nedava smysl, maximalne tak nejake sebevrazedne otravena zvirata podobna fanatikum / pojizdne bombe. Ale i tak, kdo by radsi nemel ten stack Obrich pavouku. :D

Lesni obr je o neco lepsi, 15 Obrich zelenych pavouku je schopno ustitovat 1 lesniho obra - drazsi jednotku je snadne schovat.
Vylepseni na Horske obry by melo byt urcite odemknute rovnou s budovou - prastarï obru souhlasim, ze by melo byt jen s Wurmy.

Co se tyce vylepseni i pavouku pres prastary ritual, rekl bych, ze uz by to byl overkill, i kdyz bych byl na to zvedavy :D

Obr na Wurmovi je jedna z nejslabsich specialnich jednotek - nahradit obyc Obra jezdiciho na Posvatnem Wurmovi za nejakeho unikatniho, treba podobne staty, ale mel unikatni schopnost.
Napr posileni (prastarych) jednotek (iniciativu / utok / obranu / damage o nejake %, prastare muzou klidne mit i multiutok 2 - vylepsi jen 1, max 2 stacky jednotek).
Taky muze byt uz zminena Lavina, co navrhoval Hron - jednotka by vytvorila Lavinu. Pocet by byl ovlivnen za kazdeho (prastareho, horskeho i obyc) Wurma v armade (i za tuhle unikatni). K tomu by kazdy (prastary / horsky / lesni) obr hodil obri kamen po nepratelich.
Takze by tato unikatni jednotka fungovala podobne jako Magma obr, ale pocty lavin a obrich kamenu by byly zavisle na poctu wurmu / obru v armade.


Po takovych zmenach by byly stale v pohode kombinaci:
lucisnik - druid - bizon/obr - jednorozec (klasika, bez ztratovy build, 4 (5 s horskymi obry) utoku v druhem kole)
kopinik - pavouk - obr - wurm (pavouci stituji, az 4 utoky v druhem kole, 2 drtive a 2 jedovate, snad lepsi unikatni jednotka, snadne prvni mesto, musi tocit stit)

A take by pribyly (nebo spis byly vice hratelne) kombinace:
lucisnik - druid - obr - wurm (silny opening, misto hranicaru jsou tam 2 stacky obru + buffnuta unikatni jednotka)
lucisnik - pavouk - obr - wurm (silny opening, obri misto hranicaru, 2 stacky pavouku v druhem kole, stituje prevazne pavouky, musi rekrut po ztratach)
lucisnik - pavouk - obr - jednorozec (velmi silne druhe kolo, ma hranicare; jednorozci + posvatny jednorozec leci stit a sundavaji jednotky s vysokou obranou, jinak teoreticky o neco slabsi)
kopinik - druid - bizon - jednorozec (vylepseni kopinici, vyzaduje hodne imunit vuci ohnivemu stitu, jinak by mel byt bez ztratovy build)
kopinik - druid - obr - wurm (vylepseni kopinici, stituje se pres druidy, buffnuta unikatni jednotka)
kopinik - pavouk - obr - jednorozec (pavouci stituji, az 5 utoky v druhem kole, 1 drtivy a 2 jedovate, snadne prvni mesto, stit se leci)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jsem zásadně proti tomu, aby budovy měli bonusový rekrut i z cizích budov, tedy aby byl větší rekrut zombií, pokud ostatní budovy jsou vulkána.

Ale co se návrhů pro Dralgara týče, tak s nimi souhlasím.
Reálně pokud bude Prastarý rituál vázaný jen na Wurmy, tak se příliš nebojím toho, že by se vytvořila jen jedna hraná kombinace a ostatní se nehráli, takže rád vyzkouším jakoukoliv změnu, která bude vypadat dobře a tahle dobře vypadá.
Prvně jsem byl proti tomu, aby byli úplně univerzální mixy (tedy aby se odemykali vylepšení budov a rekrut jen za věrnost), ale když to zůstane čistě u dralgara, tak si říkám, že bychom to mohli zkusit.

PS: A kdyby náhodou nastalo, že jsme to přehnaly a Dralgar se stane top bohem, tak vlastně proč ne. Po mnoho let byl slabý, tak ať se zase trochu promíchá rozdělení sil v LoI... :D

Dodatek
Klidně souhlasím s tím, jak to navrhoval ySpirit a budu rád, když se ta změna tak provede, ale byl bych výrazně radši, kdyby to bylo takhle:
1) pavouci -> cena 250g
2) obří pavouci -> nechat cenu 1000g (jsou totiž výrazně silnější než obyčejní pavouci; a co se porovnání s válečníky týče, tak jsou silnější dokud neútočí do jednotky s obranou 37+, takže to, že jsou trochu dražší je správně)
3) zvýšit rekrut pavouků -> ano
4) regen trolům a vyšší a častější příchod -> ano
5) zvýšení rekrutu -> pokud jsou všechny budovy Dralgara, pak je zvýšen rekrut (tzn.: rekrut je zvýšen až postavením poslední budovy, kdy se zkontroluje, zda jsou všechny Drlagarovi a pokud ano, tak se aplikují všechna zvýšení rekrutu), všechna zvýšení rekrutu jsou závislá jen na runách života
6) kombinace -> druid + první budova = vylepšení na elitní verzi první budovy; druid + obr = runy zadarmo; pavouk + obr = obří pavouci; kopí + pavouk + obr = kopí na obřím pavoukovi
7) veledruidi -> za věrnost po postavení poslední budovy, pokud jsou všechny budovy dralgara
8) lepší pavouci -> asi kdykoliv (není moc důvod to omezovat, protože bez synergie s obry nejsou tak dobří)
9) horští obři -> za věrnost po postavení poslední budovy, pokud jsou všechny budovy dralgara
10) horští wurmové -> za věrnost po postavení Wurmů, pokud jsou všechny budovy dralgara
11) prastarý rituál -> po postavení Horských wurmů (tzn.: není potřeba mít obry natož vylepšené obry)
12) Obr na Posvátném Wurmovi -> nějak vylepšit, návrhy ySpirita se mi líbí, jen mi přijdou přesílené, ale asi záleží na konkrétních hodnotách...
13) Elitní varianty prvních jednotek -> nová schopnost Kritický zásah: Jednotka má 33% šanci na udělení 150% zranění. (tedy zvýšení zranění o 50%)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

takze prekopane skoro vsetko
* vylepsovanie budov ide skoro v kazdej kombinacii
* obor na wurmovi dostava novu magiu -> povolava do boja Kentaurov (atk 10, obr 7, dmg 14, hp 20, ini 7, stec 14, schopnost dav). Ich pocet je zavisly na pocte odohranych tahov (aby to bolo zaujimave aj neskor) a na pocte zivotov wurma (oplati sa dralgarov totem)
* rekrut bude posileny
* trolovia budu posileny
* jednorozci budu zlacneny/posileny
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Kentaury jsem vubec necekal, ale muzou snad byt zajimavy.
Bude se jednak o unikatniho Obra na posvatnem Wurmovi? Aby se pak lidi nerozbijeli o runove doly :mrgreen:
A na vylepsovani budov jsem zvedany, mix luk - druid - obr - jednorozec mam pripraveny :twisted:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Doly jsou sice aktuálně nejsilnější dobývání, ale vlastně klidně ať je silnější, alespoň bude větší výzva... :twisted:

Spíše pozor a nedat Obrovi status unikátní jednotky, protože takový obr, který by vyvolal 100k ohnivých koulí s ohnivým bičem, bylo bylo trošičku přesílený... :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Ja to myslel spis jako nova "jednotka", nez aby to byla unikatni jednotka - jako ze by se nechali stari obri na wurmovi (v dolech) a Dralgar by si privolaval jineho obra na wurmovi. :D
Ale 100k ohnivych kouli nezni spatne :twisted:
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

je to stale stara jednotka. Ale dobyvat to bude teraz o hubu.
Zvlast cim dlhsie bude hrac cakat tym to bude horsie, lebo tym viac kentaurov privola a kedze maju dav, tak dostanu vacsi bonus. To bude hodne zaujimave :roll:

spravil som ich lebo mi tam najviac sedeli a chcel som nieco nove a nie co uz maju ostatne jednotky. A tiez moc nechcem aby kazdy boh mal posilovanie vsetkych (alebo skoro vsetkych) jednotiek len za vernost
Post Reply