Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Nevím, jestli nechci moc, ale Wurmíky jsem si u Dralgara představoval jako ultimátní štíty a po nasazení tvrzenek pak skoro nezranitelné. Jenže posílením obrů to nějak přestalo platit a Horský obr bez itemů zraňuje Prastarého Wurma s tvrzenkami, což je dle mě škoda. Když je Wurm o stupeň dál (jak ve stáří, tak v budově) a má top obranný artefakt (když nebudu počítat unikátní jako Obranná palisáda a podobně, kterých se za věk moc neobjeví), tak si myslím, že by měl Horské obry ustát (prastaré už samozřejmě ne).

Takže proto bych uvítal, kdyby Horský Wurm získal +1 do obrany a Prastarý Wurm +2 do obrany.

PS: Dralgar s jednorožci a druidy dává nové chrámy v pohodě a Dralgar s Prastarými wurmy má ztrátu už na prvním novém chrámu života (P4), tak tahle změna by mohla trochu pomoci k vyrovnanosti mezi větvemi...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

to nie je velka zmena takze v pohode
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Za posledni vek mi uz pavouci prijdou dobri, ale zlate pavouky by slo jeste vylepsit - na konci veku i s plne vylepsenymi budovami, prastarym ritualem a hromadou run zivota, stale jednou za cas prisel jen 1x zlaty pavouk.

Co treba jim zvysit rekrut, kdyz z budovy prichazi obycejni pavouci?
A nebo u prichodu zlatych pavouku taky hodit pocet zavisly na runach zivota, ze na zacatku se vzacne objevi 1, ale po 5k tazich, kdy si klan drzi treba 2k run zivota, ze by mu jich prislo vice? Nebo to ma byt jednotka, ktere je jen trochu, protoze je hlavne dulezita svoji abilitou sit? :D

A co se bilych pavouku tyce, ti maji byt specialni pouze pro chramy zivota, ze ano? :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Bílí pavouci se dají najít ve Vajíčku a nechal bych to tak, že je nemůže hráč získat jinak. Ale posílil bych je tím, že bych je změnil na unikátní jednotku.
Reálně mám pocit, že za reálný rok hraní se na všech klanech dohromady, které se během toho roku objevili, neobjeví více jak 10 bílých pavouků a osobně si myslím, že se neobjeví ani tři... Takže to, že z nich bude unikátní jednotka hru nenaruší...

Zlatý pavouk je důležitý svou schopností, ale stále má smysl, aby jich bylo více, protože jejich šance na zastavení protivníka je odvozená od jejich počtu.
Já jsem minulý věk skončil se 116 a asi bych se nebránil tomu, kdyby jich bylo více, ale nepřeháněl bych to. Tady nemám konkrétní návrh na posílení rekrutu, ale pokud něco navrhneš, tak na to svůj názor napíši.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

mna napadlo za kazdych 1000 run zivota +1 (resp sanca zvysena o 100%)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Jo, tak nejak to zni v pohode.
Pozdeji ve veku by urcite pomohlo.
Mozna i 500 run zivota by mohlo byt v pohode, ale uvidime, jake pocty run budou mit hraci uprostred veku. :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jak jsem to měl s runami já minulý věk:
- Od doby, co jsem se dostal na 10k run života jsem pod ně neklesl, dokud jsem nezaútočil na IP
- Pokud chce mít Dralgar top armádu, potřebuje se držet na alespoň 30k runách
- Postavit 100M army mě stálo 40k run života

Takže na 500 run bych to nedával, 1000 run by jít mohlo, ale stále mi to připadá celkem málo. Já bych uvažoval tak nad 5k...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Bonusy do rekrutov:

Code: Select all

function bonus_rekrut_100($allow=false){
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
		if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 140 ){
			$bonus += round(2*pow($runa_2, 0.7));
		}
	}
	return $bonus;
}
function bonus_rekrut_101($allow=false) { return bonus_rekrut_100($allow); }

function bonus_rekrut_105($allow=false, $multi=1){
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
    	if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
			$bonus += round($multi*30*pow($runa_2, 0.7)/10);
		elseif( $bu_druh5>=135 && $bu_druh5 < 140)
			$bonus += round($multi*15*pow($runa_2, 0.7)/10);
	}
	return $bonus;
}
function bonus_rekrut_106($allow=false) { return bonus_rekrut_105($allow, 1.5); }

function bonus_rekrut_110($allow=false){
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
		// ak 4 budka je velka louka - lesni bizoni
		if( $bu_druh4 == 121 )
			$bonus += round(50*pow($runa_2, 0.5)/100);
		elseif( checkInterval($bu_druh4, 100, 200) )
			$bonus += round(25*pow($runa_2, 0.5)/100);
		// 5 budka je posvatny haj
		if($bu_druh5 == 135)
			$bonus += round(100*pow($runa_2, 0.5)/100);
		elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) )
			$bonus += round(75*pow($runa_2, 0.5)/100);
	}
	return $bonus;
}
function bonus_rekrut_111($allow=false) { return bonus_rekrut_110($allow); }

function bonus_rekrut_112($allow=false, $multi=4){
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
		$max = 0;
		if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135){ // wurmove
			$max = 10+round($multi*pow($runa_2, 0.7)/100);
		} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
			$max = 5+round($multi*pow($runa_2, 0.7)/100);
		}
		if( $max > 0)
			$bonus += rand(ceil($max/2), $max); 
	}
	return $bonus;
}
function bonus_rekrut_113($allow=false){ return bonus_rekrut_112($allow, 6); }
function bonus_rekrut_114($allow=false){ return bonus_rekrut_112($allow, 8); }

function bonus_rekrut_120($allow=false, $multi=10){
	global $bu_druh5;
	global $runa_2;
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
		$max = round($multi*pow($runa_2, 0.7)/250);
		if ($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135){ // wurmove
			$bonus += rand($max/2, $max);
		} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
			$bonus += rand($max/4, $max/2);
		}
	}
	return $bonus;
}
function bonus_rekrut_123($allow=false) { return bonus_rekrut_120($allow, 12); }
function bonus_rekrut_124($allow=false) { return bonus_rekrut_120($allow, 14); }

function bonus_rekrut_121($allow=false, $multi=10){
	global $bu_druh5;
	global $runa_2;
	$bonus = 0;
	if( $allow ){
		$max = round($multi*pow($runa_2, 0.7)/10);
		if ($bu_druh5 >= 135 && $bu_druh5 < 140){ // jednorozci
			$bonus += rand($max/2, $max);
		} elseif( checkInterval($bu_druh5, 100, 200) ){
			$bonus += rand($max/4, $max/2);
		}
	}
	return $bonus;
}
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Zajac »

Na wiki stojí: "K armádě se každé kolo připojí 1 až RunaŽivota/10 x Elfí hraničář"

Není to pravda. Měl jsem všechny budovy a 0 run života...chodilo mi 0-1 x Elfí hraničář. Při 21 runách života mi chodí 1-5 x Elfí hraničář.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

ono sa to menilo, je to niekde aj na tychto 8 stranach spomenute. Kedze sme sa dostali k obrovským mnozstvam run (na konci kludne aj 20 tisic run zivota) tak to bolo nutne

presny vzorec je: $pocet = rand(1, round(62*pow($runa_2, 0.7)/100));

treba to zmenit na wiki :)
Post Reply