Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Druha vetev dralgara je hodne spatna. Jednotky maji nizky utok / damage, vsechny zacinaji bojovat az ve tretim kole, maji vysokou hodnotu, spatne se urcuje hlavni tank, a vetsina je predrazena

Elfi kopinik - staty podobne sneznemu vlku (bonusova jednotka) od Aethera, rozdil je hlavne ve steci (vlk ji ma 3x vetsi). Hodnota vlka je 30, kopinik ma 70.
Navrhoval bych:
  • odebrat stec, nahradit multiutokem 2
  • snizit iniciativu, snizit hodnotu na 40 (jako lucisnici)
  • klidne se muze i zvysit cena jejich rekrutu (50 goldu => 100 goldu)
  • zmenit nazev na neco vhodnejsiho - napr elfi sermir / mistr mece; kopinik nezni zrovna jako ofenzivne orientovana jednotka (obranu ma jen 4)
Kopinik na pavoukovi - je jednotka, ktera je nejsilenjsi v cele vetvi, pritom to je pouze dalsi stack elfiho kopinika x 10
  • tady bych navrhoval budto jednotce pridat dav a snizit prakticky vsechny staty (az na iniciativu, kterou by mela vetsi nez navrhovany sermir) popripade ji nechat takovou, jaka je. Mozna jen pridat otraveny utok, kdyz uz to je "pavouci kavalerie"
  • mozna upravit nazev? Elfi kavalerie / Pavouci jizda
Pavouci - mali jsou hrozne predrazeni, hodne slabi, vysoka hodnota
  • cena 2500g => 250g za jednotku
  • rekrut obrich pavouku zmenit na bonus, ne jako nahrazku malych (napr. 1 velky na 5 malych)
  • utok a damage zvetsit, zivoty ubrat, hodnotu shodit na 50
  • cerny pavouk zmenit typ utoku na 2 - plivou po nepratelych jed
  • obrim pavoukum snizit hp
  • pavouci kralovna - unikatni / specialni jednotka, co by posilovala pavouci jednotky / kazde kolo v boji vytvorila pavouky.
Obri - po pravde nevim, jak moc jsou vylepseni obri dobri, tak to beru spis z wiki. Nicmene jednotka je hodne draha.
  • cena 50k + 5x RZ => 30k + 1.5 RZ
  • snizit hodnotu na 5k
  • pridat schopnost hodit po nepratelych kamen / strom v prvnim kole (muze pouzit jejich poskozeni / bonusy)
  • snizit hp na 5k
  • silnejsi obri muzou mit vic hp / hodnotu
Lesni troll - vubec nevim, co tahle jednotka chce delat. Prichod a staty ma mizerne, vysoke hp a hodnota, ale tankovat se s ni neda ani kdyby chodili kazde kolo zdarma.
Ziskani elfich hranicaru by druhe vetvi pomohlo asi nejvice. Trollove by mohli byt klidne pro obe vetve ve stavu, v jakem jsou - proste RNG prichod, nic moc staty, jen dalsi slabsi stack jednotek, co muzou pokryt velietele / generala.

Obr na wurmovi - mozna zlevnit na 100 run zivota a mit moznost jich mit vice?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Druha vetev dralgara je hodne spatna. Jednotky maji nizky utok / damage, vsechny zacinaji bojovat az ve tretim kole, maji vysokou hodnotu, spatne se urcuje hlavni tank, a vetsina je predrazena

Elfi kopinik - staty podobne sneznemu vlku (bonusova jednotka) od Aethera, rozdil je hlavne ve steci (vlk ji ma 3x vetsi). Hodnota vlka je 30, kopinik ma 70.
Navrhoval bych:
  • odebrat stec, nahradit multiutokem 2
  • snizit iniciativu, snizit hodnotu na 40 (jako lucisnici)
  • klidne se muze i zvysit cena jejich rekrutu (50 goldu => 100 goldu)
  • zmenit nazev na neco vhodnejsiho - napr elfi sermir / mistr mece; kopinik nezni zrovna jako ofenzivne orientovana jednotka (obranu ma jen 4)
Kopinik na pavoukovi - je jednotka, ktera je nejsilenjsi v cele vetvi, pritom to je pouze dalsi stack elfiho kopinika x 10
  • tady bych navrhoval budto jednotce pridat dav a snizit prakticky vsechny staty (az na iniciativu, kterou by mela vetsi nez navrhovany sermir) popripade ji nechat takovou, jaka je. Mozna jen pridat otraveny utok, kdyz uz to je "pavouci kavalerie"
  • mozna upravit nazev? Elfi kavalerie / Pavouci jizda
Pavouci - mali jsou hrozne predrazeni, hodne slabi, vysoka hodnota
  • cena 2500g => 250g za jednotku
  • rekrut obrich pavouku zmenit na bonus, ne jako nahrazku malych (napr. 1 velky na 5 malych)
  • utok a damage zvetsit, zivoty ubrat, hodnotu shodit na 50
  • cerny pavouk zmenit typ utoku na 2 - plivou po nepratelych jed
  • obrim pavoukum snizit hp
  • pavouci kralovna - unikatni / specialni jednotka, co by posilovala pavouci jednotky / kazde kolo v boji vytvorila pavouky.
Obri - po pravde nevim, jak moc jsou vylepseni obri dobri, tak to beru spis z wiki. Nicmene jednotka je hodne draha.
  • cena 50k + 5x RZ => 30k + 1.5 RZ
  • snizit hodnotu na 5k
  • pridat schopnost hodit po nepratelych kamen / strom v prvnim kole (muze pouzit jejich poskozeni / bonusy)
  • snizit hp na 5k
  • silnejsi obri muzou mit vic hp / hodnotu
Lesni troll - vubec nevim, co tahle jednotka chce delat. Prichod a staty ma mizerne, vysoke hp a hodnota, ale tankovat se s ni neda ani kdyby chodili kazde kolo zdarma.
Ziskani elfich hranicaru by druhe vetvi pomohlo asi nejvice. Trollove by mohli byt klidne pro obe vetve ve stavu, v jakem jsou - proste RNG prichod, nic moc staty, jen dalsi slabsi stack jednotek, co muzou pokryt velietele / generala.

Obr na wurmovi - mozna zlevnit na 100 run zivota a mit moznost jich mit vice?
Souhlasím a podporuji.
Tedy až na jednu věc a to na možnost mít více Obrů na Wurmovi. Je to tematicky jedinečná jednotka a tak by to myslím mělo zůstat. Spíše bych mu přidal nějaké schopnosti. Minimálně bych mu dal drtivý útok a pak něco zajímavějšího, třeba bych se inspiroval tvým návrhem na vylepšení obrů a dal mu "lavinu". Pokud získá "lavinu", pak bych ho nezlevňoval.

návrh schopnosti: Hození kamene
Zemi zahalil stín. ??? x Horský obr hodil velký kámen, který zakryl Slunce.
(každá jednotka hodí jeden kámen)

"velký kámen": dmg 1000, útok 50, útočí v prvním kole, po útoku zničen, jednou probíjí (jako ohnivé koule), neživá jednotka, drtivý útok +100%

Schopnost "Hození kamene" mají Horští a Prastaří horští obři. Obyčejní lesní ne, protože ti se dají přivolávat přes chrám a tak ty bych neměnil.

návrh schopnosti: Kamenná lavina
Země se začala otřásat a z dálky je slyšet dunění. Obr jezdící na posvátném Wurmovi poslal na své nepřátele lavinu kamení.

"Lavina kamení": dmg 100k, útok 50, útočí v prvním kole, po útoku zničen, dvakrát probíjí (jako meteorit), neživá jednotka, drtivý útok +100%
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

čo to som porobil, môžete kuknuť a napísať kritiku :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

nezmar wrote:čo to som porobil, môžete kuknuť a napísať kritiku :D
Tak že jsi to ty, tak ho tento věk zkusím a napíšu nějaký feedback... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Možná ještě taková drobnost:

Proč Elfí Cvičiště stojí 5k zlatých, když Elfí Stromová Vesnice stojí jen 1,5k zlatých a přitom nejsou kopijníci nějak výrazně silnější než lučištníci, aby to dávalo smysl?
Absolutně nevidím důvod, proč by ta budova měla být dražší, než 2k. Reálně jediný důvod proč by měla být cena tak vysoká je ten, aby hráče odrazovala tu budovu koupit... :D

Navrhoval bych tu budovu zlevnit minimálně na 2K.
Tahle větev potřebuje posílit a ne mít tak drahou první budovu, že hráč prvně dobyje osadu přes otroky a až pak staví první budovu...
(když jsem budovu postavil, tak jsem měl už 7 osad a to jsem první osadu dobýjel pozdě až na nějakých 120 tazích...)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

A pak ty jsi dal kopijníkům drtivý útok, ale jak nad tím tak přemýšlím, tak by mi více seděl jedový.
Přeci jen si dokáži představit, že mají otrávené zbraně, ale představa, že kopí má bonusové zranění do kamenné hradby mi prostě připadá divné...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Pavouk byl posílen a tak jednotka sama o sobě není naprosto k ničemu, ale ceně 2500 absolutně neodpovídá. Mnoho jednotek stejného stupně mají výrazně menší cenu a k tomu jsou výrazně silnější.

Jak původně navrhoval ySpirit: k tomu co se se pavouky udělalo je ještě třeba snížit jejich cenu
On navrhoval snížit na cenu 250 zl, což si myslím, že by to bylo dobře, ale pokud nechceme riskovat přesílení, tak snížit cenu alespoň na 500 (ideálně tak, že se zachová cena za jedno vybavení a sníží se počet potřebného vybavení z 50 na 10).
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Jsem si rikal, ze by vetev Elfi Lucisnik - Druid - Lesni obr - Jednorozec mohla byt dobra, protoze to bude mit hromadu utoku ve druhem kole.
Ale zjistil jsem, ze budovu Lesnich obru nejde vylepsit (na horske a pak prastare horske) a zaroven taky Udoli Obru nezvysuje rekrut druidu (jedine u jednorozcu za pocet run zivota)

Nechce se tahle kombinace trosku vylepsit?
Ze by Lesni obri zvysovali rekrut druidu stejne jakou louka + aby se ta budova dala vylepsit i bez Wurmych Nor.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

oukej, takže pavúci sú zlacnený a cvičisko je tiež zlacnené
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Jsem si rikal, ze by vetev Elfi Lucisnik - Druid - Lesni obr - Jednorozec mohla byt dobra, protoze to bude mit hromadu utoku ve druhem kole.
Ale zjistil jsem, ze budovu Lesnich obru nejde vylepsit (na horske a pak prastare horske) a zaroven taky Udoli Obru nezvysuje rekrut druidu (jedine u jednorozcu za pocet run zivota)

Nechce se tahle kombinace trosku vylepsit?
Ze by Lesni obri zvysovali rekrut druidu stejne jakou louka + aby se ta budova dala vylepsit i bez Wurmych Nor.
Ano máš pravdu, že by tato kombinace byla super a právě proto bych ji neposiloval, protože pak si myslím, že bychom se opět vrátili do stavu, kdy by nikdo nestavěl kopijníky a pavouky a pak dost možná i wurmové by se stali jen jednotkou DCCD, či DCAD a Dralgar by se hrával Luk - Druid - Bizon/Obr - Jednorožec...

A teoreticky by to nemuselo být špatné, ale měl jsem pocit, že cílem toho mít více větví je větší různorodost a je žádoucí, aby byli bonusy v rámci dané větve. Názornou ukázkou je Dreadd a Vulkán, kde ty větve se nemíchají...
Post Reply