Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Obra na wurmovi by som zdražel. Myslím, že v súčasnej podobne by mal byť podstatne drahší ako 200 run života. Adekvátnejšie mi skôr príde 500 run života

Hron, zmeny najbližšie zapracujem
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

nezmar wrote:Obra na wurmovi by som zdražel. Myslím, že v súčasnej podobne by mal byť podstatne drahší ako 200 run života. Adekvátnejšie mi skôr príde 500 run života
Souhlasím, že byl Obr posílen, ale 500 run mi připadá moc. Dralgar potřebuje už tak hodně run a je na nich závislý a dát 500 run za jednotku, která není ani štít a ani top dmg (obří pavouci dávají většinu věku více zranění a relativně často se ani kentauři nedostanou na tah), je prostě hodně. Reálně to zdražení značí jen to, že hráč obra nebude stavět (nevyplatí se mu) a pořizovat si ho bude až na 5000+ tazích, kdy se díky davu výsledné zranění více znásobí a jednotka začne zase něco dělat.
Význam to má z pohledu, že na konci věku při bojích o IP a podobně, když o obra přijde, tak si ho obnovit bude těžší. Ale jinak to té doby to bude jen zbytečné zpomalení.

Spíše jestli by to šlo, tak bych navrhl, aby první obr stát 200 run, druhý stál 400, třetí 600, ... Tzn.: aby měl člověk motivaci se o něj starat a dával si pozor, aby si ho neupálil na ohnivém štítu, což je v lategame možný...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Kdyz se posilovali lesni trollove, uplne se zapomnelo na prastare lesni trolly.
Aktualne ma lesni troll dvojnasobne zivoty a polovicni hodnotu co prastary.

Co se tyce Hronovu poznatku, celkove mi to prijde OK.
Vetsi rekrut kopiniku na pavoucich mi nevadi, pri nejhorsim se s tim par eventu tankuje - kdyby jich chodilo mene, poradne bych si toho nevsiml.
Kopinici mi prijdou dobri, drtivy utok pomaha v zacatku na nektere eventy (svobodne mesto / opevnene mesto), jedovaty bych tam nedaval, max teda odebrat drtivy a nahradit nejakym bodem do stece (a nebo do utoku), aby se nereklo.
Alternativne by se budove mohlo pridat vylepseni, aby se cvicili Elfi elitni kopinici - zhruba stejne vylepseni jako u lucisniku, nejaky damage, utok, mozna o nejake to HP navic, aby jednotka byla schopna davat poskozeni do vice jednotek.

Jinak souhlas, ze 500 run zivota je moc, 200 mi prijde v pohode, 300 bych asi prezil, 400 a vice bych velmi zvazoval - protoze vylepseni pavouku stoji 50 run zivota, obru 100, wurmu 250, prastary ritual je pak za 500 a do toho 1 obr stoji 5 run zivota a wurm 20, a to se jeste chce drzet nejake runy zivota na lepsi rekrut jednotek a prichod trollu.
Pritom ten obr na wurmovi je dobry hlavne na zacatku, pozdeji to ma vliv jen pres to vyvolavani kentauru, kteri se musi dostat na tah (utoci pomalu po cele vetvi, snad jen obri a trollove jsou pomalejsi).

Jinak jak uz jsem zminoval:
U pavouku by se mi libil vetsi rekrut, mam pocit, ze ted je stale jen 1-10 + runy zivota/250 (200 nebo 150, na vylepsenych pavoucich).
Takze pokud se drzi 1.000 run zivota, ma klan 5-14 / 6-15 / 7-16 obrich pavouku za kolo - pokud se tim stituje, staci jeden mensi event (klidne i svatyne) a ti pavouci se budou vracet zpatky nekolik kol.

Jestli se trollove nechteji zmenit na prichod v kazdem kole, aspon dat ten bonus za runy mnohem lepsi (nebo at ty runy zivota aspon navysuji sanci prichodu eventu na vyssi %), prece jen 1 az runy zivota / 50 (nebo 40 pro prastare) mi prijde malo a ten stack trollu je vzdycky velmi pozadu.
Je to specializovana jednotka, co stituje pouze pres HP, tak by tam ten vyssi rekrut poradne neskodil.
Napr. kdyby stale chodili stejne, navysit rekrut na (1 + RZ/40) az (1 + RZ/20) a pro prastare (1 + RZ/30) - (1 + RZ/15)
Takze na 1.000 runach zivota by se pri prichodu trollu pridalo 26 - 51 lesnich trollu (v prumeru ~32k HP stit z kazdeho prichodu) a nebo 35 - 68 prastarych

U Obra na wurmovi jsou 2 itemy, co se daji hrat - imunita na ohen (jistota, ze se nekde nespali) a nebo dralgaruv totem zivota (vice HP => mensi sance, ze se tech 225k hpcek ztrati na ohnivym stitu + a take vice kentauru) - asi v pohode, celkove mi prijde, ze kdyby se jednotce hodil status unikatni jednotky, nic by se poradne nestalo - tak mu pujde hodit tamhle slonovinovy luk a hodi si jeden utok za ~35k dmg ve druhem kole, hodi se na nej drap draka (nebo predmety z kovarny) a bude mit 4x tolik poskozeni, v te fazi veku mi prijde, ze to stejne poradne nic neovlivni.
Hlavne si tam nejsem jisty, jestli demoni (a asi i stinovy vulkan) jsou schopni zkopirovat obra na wurmovi nekolikrat a pokud by to bylo v prvnim kole, pak by se tam vytvoril sileny stack kentauru.
Netestoval jsem s jasnych duvodu, ale bojim se toho :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Kdyz se posilovali lesni trollove, uplne se zapomnelo na prastare lesni trolly.
Aktualne ma lesni troll dvojnasobne zivoty a polovicni hodnotu co prastary.
Jo, tak to doufám Nezmar opraví.
ySpirit wrote:Kopinici mi prijdou dobri, drtivy utok pomaha v zacatku na nektere eventy (svobodne mesto / opevnene mesto), jedovaty bych tam nedaval, max teda odebrat drtivy a nahradit nejakym bodem do stece (a nebo do utoku), aby se nereklo.
Jde mi primárně o to, aby neměl drtivý útok, protože mi to u kopí připadá jako naprostý nesmysl. Ten jedový jsem navrhoval jen jako náhradu za to, že se mu oddělá ten drtivý, jinak je mi jedno co dostane, ale hlavně, ať nemá ten drtivý útok. Drtivý útok je logický u obléhacích věcí jako jsou kapatuply, či obři a wurmové. Nedává smysl u bodné tenké zbraně...
ySpirit wrote:Takze pokud se drzi 1.000 run zivota, ma klan 5-14 / 6-15 / 7-16 obrich pavouku za kolo - pokud se tim stituje, staci jeden mensi event (klidne i svatyne) a ti pavouci se budou vracet zpatky nekolik kol.
Zelení a červení se možná dají použít na štíty (ale ti ti stejně normálně zemřou na ohnivém štítu, protože bez santových čepiček nebudeš mít dost imek na všechny jednotky. A opačně černí jsou teď u mě můj hlavní dmg dealer a pokaždé, když do nich něco zaútočí tak toho lituji a beru jako svou chybu, že jsem jich měl tolik a neuštítoval to wurmy. Takže za mě problém s jejich rekrutem není.
A pak jsou aktuálně výrazně nejsilnější Dralgarou jednotkou, která je snad až přesílená (černí obří pavouci) a myslím by nebylo dobré, kdyby jich měl hráč příliš velký rekrut, protože pak by to už bylo přehnaně silné...
ySpirit wrote:Jestli se trollove nechteji zmenit na prichod v kazdem kole, aspon dat ten bonus za runy mnohem lepsi (nebo at ty runy zivota aspon navysuji sanci prichodu eventu na vyssi %), prece jen 1 az runy zivota / 50 (nebo 40 pro prastare) mi prijde malo a ten stack trollu je vzdycky velmi pozadu.
Je to specializovana jednotka, co stituje pouze pres HP, tak by tam ten vyssi rekrut poradne neskodil.
Napr. kdyby stale chodili stejne, navysit rekrut na (1 + RZ/40) az (1 + RZ/20) a pro prastare (1 + RZ/30) - (1 + RZ/15)
Takze na 1.000 runach zivota by se pri prichodu trollu pridalo 26 - 51 lesnich trollu (v prumeru ~32k HP stit z kazdeho prichodu) a nebo 35 - 68 prastarych
V podstatě souhlas.
ySpirit wrote:U Obra na wurmovi jsou 2 itemy, co se daji hrat - imunita na ohen (jistota, ze se nekde nespali) a nebo dralgaruv totem zivota (vice HP => mensi sance, ze se tech 225k hpcek ztrati na ohnivym stitu + a take vice kentauru) - asi v pohode, celkove mi prijde, ze kdyby se jednotce hodil status unikatni jednotky, nic by se poradne nestalo - tak mu pujde hodit tamhle slonovinovy luk a hodi si jeden utok za ~35k dmg ve druhem kole, hodi se na nej drap draka (nebo predmety z kovarny) a bude mit 4x tolik poskozeni, v te fazi veku mi prijde, ze to stejne poradne nic neovlivni.
To 4x dmg myslím není zanedbatelné a pak obecně hlavní důvod, proč se těmto jednotkám (obr a kraken) nedává status unikátky je Ohnivý bič, kdy unikátka vyvolá (počet životů / 2) ohnivých koulí...

ySpirit wrote:Hlavne si tam nejsem jisty, jestli demoni (a asi i stinovy vulkan) jsou schopni zkopirovat obra na wurmovi nekolikrat a pokud by to bylo v prvnim kole, pak by se tam vytvoril sileny stack kentauru.
Netestoval jsem s jasnych duvodu, ale bojim se toho :D
Stínový vulkán nekopíruje žádné jednotky, to dělají jen nový démoni.
Dle simulátoru je možnost zkopírovat více krakenů a tím pádem bych čekal, že to bude fungovat i na obry. Jestli to funguje i v reálu nevím, ale věřil bych že ano a zároveň, že ten stack opravdu bude šílený. Na druhou stranu, do boje proti nim s sebou brát obra nemusíš...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

trolov opravím

určite skopírujú nevidím dôvod prečo by nemali kopírovať aj obra na wurmovi.

unikátka z toho nebude. A pre unikátny sa počty ohnivých gúl (a nielen ich) počítajú iným spôsobom ako pre obyčajné jednotky, čiže teoreticky by to bolo ešte viac :D

Čo sa týka počtu run, tak predpokladám, že po najbližšom update sa objaví veľká porcia run a skôr budem musieť vymyslieť spôsoby ako by ste ich mohli minúť aj iným spôsobom ako len generovaním jednotiek/ľudí/peňazí z portálu :D

takže 500 run života. Pche to bude nič. Ale že ste to vy, tak by som dokázal ustúpiť na cca 350 run života.

Určovanie koľko obrov ste už mali by bolo asi príliš zložité a zatiaľ to nestojí za tú námahu. Možno keby sa tak upravili všetky unikátky pre všetkých bohov tak potom OK, inak nie.

Alebo ma teraz napadlo, že by hráč mohol mať viac obrov na wurmovi, ale ak by chcel ďalšieho v poradí, tak by potreboval dvojnásobok rún ako predtým (počíta sa z aktuálneho počtu v armáde).
prvý obr na wurmovi = 300 run života
druhý obr na wurmovi = 600 run života
tretí obr na wurmovi = 1200 run života
štvrtý obr na wurmovi = 2400 run života
...
a verím tomu, že na konci veku by sa našli hráči, ktorí by mali aj 5 obrov na wurmovi
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jsem proti tomu mít více unikátních (nebo v tomto případě pseudounikátních).

Navíc pak, kdyby obři tvořili jeden stack, tak výsledný počet kantaurů bude takový, že díky davu onehitnou jakoukoliv stack ve hře (názorná ukázka viz Důl na runové esence). Kdyby každý obr byl samostatná jednotka, tak to jednak vypadá divně, druhak to vytváří velké množství stacků jednotek (kdy už teď má tato větev nejvíce stacků jednotek ze všech bohů) a na závěr mít několik stacků kentarů, kteří každý dávají za několik milionů dmg do čehokoliv mi zní už taky dost přehnaně...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Mohla by se starodavnym entum odebrat ta 10% imunita proti magii?
Tech 10% tam nema zrovna moc velky efekt, a kdyz to nekdo zpomali, nekdo zkameni, tak to nevadi, ale kdyz posvatny jednorozec / obyc jednorozci kvuli tomu vynechaji leceni, muze pak klan prijit o cenny jednotky. :mrgreen:

Pokud se nechce udelat leceni aby ignorovalo imunitu vuci magii.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Mohla by se starodavnym entum odebrat ta 10% imunita proti magii?
Tech 10% tam nema zrovna moc velky efekt, a kdyz to nekdo zpomali, nekdo zkameni, tak to nevadi, ale kdyz posvatny jednorozec / obyc jednorozci kvuli tomu vynechaji leceni, muze pak klan prijit o cenny jednotky. :mrgreen:

Pokud se nechce udelat leceni aby ignorovalo imunitu vuci magii.

Souhlasím. Aktuálně sice ta imka sedí z pohledu toho, že to mají obecně prastaré jednotky, ale u entů je to v podstatě čistá nevýhoda...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Entom odobrana imunita
Prastary trolovia upraveny
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

zmeny v najbližšom update: viewtopic.php?f=5&t=437&p=4039#p4039
Post Reply