Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Dralgara Imagara

- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

Nutne zmenit kuzlo u Druidov - Ludia za runy. 5 run zivota je fakt vela. Preto navrhujem aby sa to zmenilo na 2 ks, aj ked si niesom isty ci je vobec dane kuzlo vobec vyuzitelne a ako by sa mohlo vyuzivat :(

A ked uz som bol u dralgara, tak pravdepodobne spravim aj upgrade obrov a lucisnikov
User avatar
Sunamar
Posts: 29
Joined: Sun 02. Feb 2014 9:09:58

update v2.5.2 - Síla Přírody II

Post by Sunamar »

Já bych taky řekl, že ten posvátnej jednorožec je naprd bez toho, aniž by byl unikátní, páč mu snad ani nejde dát imunita na ohnivý štít ne? :D A buď mu dát druh útoku 2 4 nebo jen imunitu či unikátnost, takhle potom vyrazim na cokoliv, co má štít,a buď zaplatim znova 200 run nebo mi pojde třeba 50K OVček. Zkrátka no shield no power :D
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: update v2.5.2 - Síla Přírody II

Post by Ripperman »

stačí na něj dát kalich ohně, hůlku ohně nebo kouzelnickou robu. Pokud nejaky tento predmet nemas, tak pomalu ani nema cenu ho stavet, protoze ho jinak omylem posles i proti demonum a je po nem. :mrgreen:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update v2.5.2 - Síla Přírody II

Post by Kouji »

Naprd není, protože máš x předmětů, které dávají imunitu. Unikátní klidně být může, protože pokud mu dáš ohnivou róbu, tak stejně nebude léčit (fakt léči dost). Spíše bych viděl trochu problém v tom, že se slonovinovým lukem by léčil od 2. kola, což by mohl být problém. Jinak to řeknu takhle, neznamená, že ji můžeš mít jednou, že je unikátní, viz kraken, se slonovinovým lukem by byl neskutečně op. Třeba 50 x had, 50 x toxický had, 1x kraken v druhém kole, zkus si to v simulátoru a zjistíš, co je to za bordel :D .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Ingr.T »

Já osobně bych u dralaga nechal zvednout verby, 5 veledruidu za kolo je fakt málo buď to zvedat o kola nebo o věhlas či skóre, nebo nastavit alespoň 10 po postavení všech budov. Mimo to ti elitní elfí lučišníci nejsou nic extra, neudělají velké škody nemají multi útok, ani bonusy, připadnou mi takoví neprůbojní. Napadá mě, co za několik run věčnosti třeba 5 + 30 run nebes + třeba 100 run života + třeba 5M zlata, nechat povýšit a předělat na Cech mstitelů a ty jednotky možná statusově ani moc neupravovat, ale přidat jim slayer. + tedy bych zvednul hodnotu, ale rozumně ne nějak drasticky, třeba o 20-30%.
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by death »

myslim si ze elitny lukostrelci su ok oni nemaju byt tvojim main zdrojom dgm ako bizoni ci jednorozci a so slayerom by bolo moc OP. Ohladom veledruidov postav si proste bizonov ti zvysuju rekrut veledruidov ak sa nemylim...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Kouji »

5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Ripperman »

Kouji wrote:5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.
poprave receno nova vetev je uplne na h***o. Žádná jednotka nemá velký útok, žádná jenotka nemá slaye, absolutní počty jednotek jsou velice nízce, jinými slovy s druhou větví dralgara nemáš šanci dát např. dralgarovu zahradu ani s 5M armádou (Když tam budou wurmové). Ta druhá větev má 3 štíty (obří pavouky, obry, wurmy) a žádnou jednotky pro pořádný útok (kopiníci nemají slayer, mají mizerný útok, a je jich řádově max desítky tisíc, tedy ani "jednotkkový dmg" neudělá skoro žádnou škodu a navíc chcípají na ohnivém štítu v ohromném nnožství).

Oproti tomu větev dralgara: lučístnící (elitní lučistnící), veledruidi, bisoni, jednorozci + nově bonusoví elfí hraničáři patří mezi "the best" co se dá hrát. Naproto na pohodu, 2 jednotky se schopností dav + oživování + střelci + další střelci s multi útokem. Prostě paráda.
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:5 veledruidů za kolo je asi, když hraješ obry, tvoje chyba, že nehraješ bizony, kteří mají bonus na zvýšení rekrutu veledruidů. Viz golemové u Dhara a kamenožrouti/minotauři.
Tak teď mi vysvětli, jak můžou runy věčnosti, které posilují mysl uživatele, přidat jednotce slayer? No, nového Dralgara jsem nehrál, ale jelikož staří elfové byli docela silní, navíc teď máš x itemů na zvýšení útoku, tak jsou velice silní. Takže elitní musí být asi dostatečně silní.
Chtěl napsat názor, tak jsem ho napsal a ano je to má chyba, to uznávám že jsem si nedal bizony a jednorožce a chtěl jsem zkusit horské obry a wurmy. Jinak Kouji nechápu na co se ptáš když si sám odpovídáš?
Post Reply