Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Momaro » čtv 31. kvě 2018 10:38:53

A nestane se, že při nasazení ohnivé roby nebo biče se zruší jeho oživování jednotek?
Momaro
 
Příspěvky: 29
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod nezmar » čtv 31. kvě 2018 10:43:59

nie, pretoze ohnive gule sa pocitaju v prvom kole a liecenie pocas bojov.

A v dalsom update to uz zmenim, aby jednotky mohli v prvom kole utocit aj pouzivat magie a zaroven mohli pouzivat viac tychto specialnych magii (smrty, zeme, zivota ...) naraz a nie tu, ktora je v skripte zabita ako prva
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1030
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » sob 09. čer 2018 12:35:32

nezmar píše:dam tomu tak tyzden. Ak nebude nikto proti tak mu hodime unikatnost. Pri tejto jednotke mi to moc nevadi.

Už je to více jak týden a nikdo neprotestoval, tak připomínám, aby neupadlo v zapomnění...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Sunamar » sob 16. čer 2018 23:15:12

nezmar píše:nie, pretoze ohnive gule sa pocitaju v prvom kole a liecenie pocas bojov.

A v dalsom update to uz zmenim, aby jednotky mohli v prvom kole utocit aj pouzivat magie a zaroven mohli pouzivat viac tychto specialnych magii (smrty, zeme, zivota ...) naraz a nie tu, ktora je v skripte zabita ako prva


Aby to pak nedopadlo tak, že Mág země začne kamenit v prvním kole :D Když už, tak mu dát druh útoku 2, aspoň neshoří na štítu, ale aby bez útoku kamenil, to by bylo docela nemilé pro protivníka :mrgreen:
V případě posv. jednorožce by se to klidně dalo vyřešit druhem útoku 4 ne? Jednotka s 2000dmg si myslím, že není tak šílená, aby musela útočit až ve třetím kole, navíc by to (díky správným itemům) mohlo i trochu posílit Dralgara, který je v současnosti zaostávajícím v late game.

Taky by možná stálo za pováženou zvednout rekrut Veledruidů a trochu snížit jejich cenu, nikdy jsem zatím nerekrutoval druidy do vylepšení za 100 run, takže vlastně useless jednotka,žere to hodně, je to drahý a ten poměr druidi:enti je dost bída. Vele to mají fajn, dělají enty střelce, sami střílí, mají fajn poměr, ale rekrut bych řekl, že je na poměry ostatních bohů pomalý a ke konci jim nemá šanci moc konkurovat :(
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » pát 14. pro 2018 22:34:43

nezmar píše:dam tomu tak tyzden. Ak nebude nikto proti tak mu hodime unikatnost. Pri tejto jednotke mi to moc nevadi.

Už je tomu více jak půl roku, není již načase to zavést?


A když už jsem u těch jednorožců, tak mám ještě jeden návrh:
Mohlo by se u léčení (tedy u posvátného, ale i u obyčejných jednorožců) psát do závorky za to, co se píše teď i to, kolik vyléčili životů? (podobně jak to má Rip v simulátoru)
S tímto souvisí i to, že by se psal záznam o léčení i v případě, že by vyléčili nějaké životy, ale neobživilo to žádnou jednotku, což by zpřehlednilo situaci a vysvětlilo některé nejasnosti...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » čtv 12. bře 2020 23:37:23

Myslím, že by si Dralgar zasloužil posílit, aby se přiblížil ostatním bohů za kterými zaostává.

Jak posílit větev s pavouky nevím (hrál jsem ji jednou a vůbec mě nezaujala a tak ji neznám).


U větve "lučištník-druid-bizon-jednorožec" je dle mě nejpalčivější problém rekrut druidů/veledrui
Aktuálně pokud klan sežene nějaké runy života, tak enti přestanou štítovat elfí lučištníky, což je dle mě špatně. Natož pokud má klan dostatek zdrojů na stavbu jednotek, tak enti neštítují žádnou jednotku, což vzhledem k tomu, že štítování by mělo být jejich hlavní funkcí (dmg nedávají), tak je myslím chyba, že nic neštítují...

Myslím, že rekrut veledruidů by měl být minimálně takový, aby při maximálním verbu přeštítovali starodávnými enty elitní lučištníky při maximáním rekrutu.
Rekrut elitních lučištníků je 5+RŽ/3, což dává (50 + 10*RŽ/3) životů.
Veledruid vyvolá průměrně 20/170 Starodávného enta, což dává cca 47 životů. Základní rekrut veledruidů je 2 a je zvýšen o tahy/200 (to bych zachoval, ať je větší provázanost mezi budovami).

Teď je potřeba to vyrovnat pro nějaký stav, tak třeba pro můj současný (4000 odehraných tahů, 1200 run života -> cca 2/3 věku):
Lučistníci mají za tah 4050 životů.
Základ veledruidů je nyní 2 + 4000/200 = 22 -> 1034 životů -> chtěl bych minimálně 3016 životů v entech navíc za RŽ -> potřebuji navíc 65 veledruidů -> tedy zvýšení rekrutu minimálně o RŽ/18

Vyšel bych ale z poměru u Velké louky a navrhuji přidat Posvátnému Háji:
Zvedá rekrut Druidů o "run života"/25
Zvedá rekrut Veledruidů o "run života"/20

(což značí, že bez Praporu lučištníky nepřeštítuje a s ním ano, což mi přijde v pohodě)

PS: Připomínám již dříve zmiňovanou změnu a to tedy zavést u Posvátného jednorožce unikátnost.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod nezmar » pát 05. čer 2020 11:43:51

* jednorozec je unikatny
* rekruty zavisle na runach boli prepocitane na exponencionalen funkcie
* zvyseny rekrut druidov v zavislosti od run zivota
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1030
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » pát 05. čer 2020 13:12:53

Super!
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Sunamar » ned 21. čer 2020 12:03:11

Zvedlý rekrut druidů silně pocítěn - 3-5x vyšší, než předtím, což je bomba. :ugeek:

Vzhledem k míře rekrutu ostatních jednotek se ale stále obávám, že konkurenceschopnost je pořád v nedohlednu. Uvidíme na konci věku, jak se s tím poperu s ostatními bohy :D

Taky mi přijde, po 5 nebo 6 věcích, kdy hraju Dralgara furt dokola, že jednorožky jsou prostě ztráta run - za cenu 1 jednorožce mám 50 bizonů, což ve finále udělá daleko větší damage, druhý stack s davem je sice fajn, ale nahromadit dejme tomu 1000 jednorožců je docela záhul :D Navíc za stejnou cenu mám 50K bizonů a ti udělají cca 10násobek.
To jejich léčení...250/jednotku - Stack 100 jednorožců (500run života) vyhealuje 3x 25000life, což je v době, kdy mám štít o hodnotě 3M, zanedbatelná hodnota. Zdvojnásobení hodnoty, tj. léčení=životy, by nemuselo být od věci, když k tomu člověk přihodí dralgarův totem tak je to 750xjednotky (pokud zrovna nepotkám Vulkána :lol: )
Nadhazuji proto nápad buď udělat upgrade na háj, aby jednorožci byli levnější/silnější, nebo samotnou jednotku nějak posílit.
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » pon 22. čer 2020 11:15:16

U jednorožců už jednou k posílení došlo, když se jim zvedli životy ze 70 na 500, ale souhlasím s tím, že by si zasloužili ještě více.

S dralgarem nemám tolik zkušeností abych odhadl počty jednotek na konci věku, ale pokud vyjdu z toho, co psal Sunamar, tak pak bych se nebál posílit je hodně. Jak jsem psal už dříve, tak Dralgar stále zaostává za silnými bohy a proto si myslím, že silného posilování se netřeba bát...

Takže bych navrhoval posílat jednorožce takto:
Zvýšit jim životy na 1000 (což je i částečné oslabení tím, že budou dřívějšími štíty) a zároveň posílit magii života tak, aby léčili 100% svých životů -> tedy jeden jednorožec vyléčí 1000 životů.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron