kostěná hůl - je ůplně nanic. Dreadd si kostlivce vyvolá lichama či přízrakama v daleko větším počtu. Navíc kromě dreadda jsou kostlivci spíše přítěž kvůli jejich velmi vysoké hodnotě. Navíc omezení hole na unikátní jednotku znamená, že ta unikátka buď nebude dělat to, co má (světlonoš, dreaduv vyvoleny) nebo zhebne na ohnivem stitu = artefakt v podstate nanic.
Plášť slabosti - jen pro unikátku a všechny unikátky mají stejně tak málo životů, že je dále redukovat na 1 je úplně k ničemu.
Ohnivá zbroj - ohnivý štít a navýšení obrany na unikátní jednotce, kterou nikdy nikdo nedokáže použít na tankování, je na dvě věci. Tedy ohnivá zbroj má zhruba stejné využití jako popel padlých válečníků. Ochrana gen. starého impéria, aby nebylo třeba ho vyklikávat pořád z útoku (pokud má protivník ohnivý štít) než se najde pro něj ohnivá róba. Bez ní je totiž generál starého impéria přesně na 1 věc a sice stack navíc jako cíl pro prastarou hydru, aby byla menší šance, že půjde do šťavňatějších cílů.
Boty rychlosti - k čemu proboha ? unikátní jednotky už mají teď iniciativu větší než drtivá většina obyč. jednotek. Jakou má smysl ji ještě navýšit ? Aby gen. strého impéria prdnul těch svých 50dmg ještě dříve než ta nejrychlejší jednotka ?
Mám super jednoduchý návrh, jak udělat ze všech neužitečných věcí v tomto topicu něco užitečného = dovolit kovárně, aby se dali tyto věci předělat tak, že je budou moci používat i obyč. jednotky. +5 inic na obyč jednotce, dráp draka na krakekonovi, ohnivá zbroj, atd.. Všechny tyto artefakty tak získají úplně nový rozměr a už to nebude jen odpad pro obchodníka za 200k.
Samozřejmě je možná jejich drobná úprava. Přeci jen ohnivý štít rovnající se dvojnásobku dmg 80tis. stacku jednotek by byl krapet moc...
