Tažení

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Tažení

Post by Kouji »

Tak jsem si prošel tažení a pokud mám správné výpisy, tak je to až hodně nevyvážené.
Tel' Thullgeonova Laboratoř
momentálně návrh( případně +- nějaké drobné)
1)85 000-----------------10 000
2)30 000 -----------------12 500
3)8 200-----------------12 500
4)nemám-----------------17 500
Město vlků
1)9 500-----------------10 000
2)20 000-----------------20 000
3)750-----------------10 000
4)20 000-----------------25 000
5)35 000-----------------30 000
6)46 000-----------------35 000
Královstvý Orla
1)29 000-----------------15 000
2)11 000-----------------25 000
3)11 000-----------------25 000
4)20 000-----------------25 000
5)23 000-----------------15 000
6)29 000-----------------15 000
Tím by se hodně zamezilo "farmení věhlasu v hodně krátké době", taky je to uzpůsobeno k obtížnosti, ale taky tak, aby si lidi neřekli, že já trojku nejdu, tam není žádný věhlas ani odměna. Snažil jsem se, aby to šlo i nějak trochu nahoru, ale někdy je to tak primitivní dobýt, že jsem to snížil na nějaký ten průměr.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Tažení

Post by Ripperman »

85 tis. věhlasu, je přesně 0,85% města. Plenění dobýt svobodné město, které ti přidá 1 celé město je až směšně jendoduché. V porovnání např. s první částí tel thulgeonovy laboratoře. Takže snížit by se to mělo přesně proč ? Osobně je mi o jedno, hraju hlavně dreadda, kterému je věhlas šumák.
Všechny plenění/tažení/dobývání nemusí být přece v bleděmodrém to samé. Dle mě je dobře, že v nich je rozdíl. Čím větší, tím lepší.
Pokud už něco upravovat, změnil bych to plenění obří na gargantue, které dává +- 1M, což je naprosto k ničemu. Mohli by tam padat ty nové zbraně aspoň...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Tažení

Post by Kouji »

85k je 0,85% města? Buď tě blbě chápu nebo jsi řekl největší blbost na světě. Město dává pod 1k věhlasu. V plenění ti ti svobodné město přidá město, ale nedává nesmyslné částky věhlasu a jsi ovlivňován 1) 24h dobýváním (podle rychlosti hry menší) 2) ostatními hráči. Laboratoř můžeš dobývat co 24h bez jakéhokoliv dalšího omezení a dalo by se říct, že máš 8,5M(-20% tržiště) za každé dobytí... za 5k tahů jsi tohle schopný dávat beze ztrát nebo s minimálníma ztrátama. Osobně si pamatuju časy, kdy nebyli Eternané ani tažení a mít krakena nebo světlonoše byla výsada nejlepších hráčů, další je získali na konci věku nebo vůbec, protože věk trval maximálně 8k tahů. Teď má každá Crinis světlonoše a každý Dhar krakena.
Rozdíl tam má být, to celkem i je, všude máš jiné armády, většinou jiné odměny, ale takové město vlků je 4x těžší než laboratoř a je tam 1/4 věhlas? Odměny by měly odpovídat obtížnosti. Teď jsem se s někým hádal, že není možné dobýt laboratoř za Crinis bez artefaktů po 5k tahů, tak jsem si založil Crinis a večer tam zaútočím (útočil jsem na otrokáře, takže musím čekat) po 2,3k tazích odehraných bez pokladnice (mám 30k věhlasu a 30k bych dostal z pokladnice =2x větší rekrut, čili by mě stál méně žold, +10% příjmy z stezek nemám, +10M z pokladnice nemám, nekupoval jsem artefakty ani runy z tržiště, neprodával jsem nic) a měl bych mít armádu na to, abych to dal a měl bych dostat 85k věhlasu? V 3k tahu mít světlonoše? Když je to takhle lehké, tak pak proč nesnižovat tahy oproti zvyšování. Bez balancování hry tohle bude jako většina jiných her, přidávání eventů jen, aby se přidávaly.
To, že u některých plenění není adekvátní odměna je něco jiného. Raději něco navrhni a třeba se Nezmar nechá inspirovat. Já, když vidím něco, co se mi nelíbí, tak to napíšu na fórum, buď se to lidem líbí a upraví se to nebo se to lidem nelíbí a nechá se to tak.
Nebo ještě taková věc, že by se věhlas nedával za jednotlivé tažení, ale po dokončení všech by se všem hráčům, kteří to dobyli přidal stejný věhlas, např laboratoř 20k, vlci 30k, impérium 35k.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Tažení

Post by nezmar »

ja si uvedomujem, ze s tym vehlasom som to prestrelil (u orla).

Nikdy som nehral za Crinis a teda som si (pri tvorbe tohto plenenia) neuvedomoval aky to bude mat dopad a IO nebolo robene pre vehlas, ale na ziskanie mesta a spec. artefaktov.

Cize vehlas tam urcite pojde dole. Je len otazne ako moc :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Tažení

Post by nezmar »

kukol som teraz do zdrojaku, ze ako je nastaveny ten vehlas a zistil som:

* je to zavisle od poctu zabitych nepriatelov -> momentalne je kuzelna konstanta 1/100 (cize 1% zo zabitych)
* vsetky tazenia su nastavene rovnako

Ak teda sa tam dostava vela, tak sa da pracovat s touto konstantov (aj pre kazdu cast sa da nastavit zvlast)

Podla toho co kouji pisal tak by to muselo vyzerat nasledovne:

Tel' Thullgeonova Laboratoř
1) 85 000 = 1% ----------------- 10 000 = 0.12%
2) 30 000 = 1% ----------------- 12 500 = 0.42%
3) 8 200 = 1% ----------------- 12 500 = 1.52%
4) 19 810 = 1% ----------------- 17 500 = 0.88%

Město vlků
1) 9 500 = 1% ----------------- 10 000 =1.05%
2) 20 000 = 1% ----------------- 20 000 = 1.00%
3) 750 = 1% ----------------- 10 000 = 13.33%
4) 20 000 = 1% ----------------- 25 000 = 1.25%
5) 35 000 = 1% ----------------- 30 000 = 0.85%
6) 46 000 = 1% ----------------- 35 000 = 0.76%

Královstvý Orla
1) 29 000 = 1% ----------------- 15 000 = 0.52%
2) 11 000 = 1% ----------------- 25 000 = 2.27%
3) 11 000 = 1% ----------------- 25 000 = 2.27%
4) 20 000 = 1% ----------------- 25 000 = 1.25%
5) 23 000 = 1% ----------------- 15 000 = 0.65%
6) 29 000 = 1% ----------------- 15 000 = 0.52%

prva moznost je teda nastavovat to pre kazde samostane, alebo to nastavit globalne. Len teda znizit na menej percent (napr. 0.5%)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Tažení

Post by Kouji »

Mi nepřijde rozumné to dávat konstantně. Tam máš hodnotu armády za 8M, kde 6-7M tvoří otroci a dá jí skoro každá armáda nad 4M, výjmečně i s méně. Ale u IO je armáda 1M a většina armád ji nesundá s armádou pod 5M, protože nemá jednotky, které prorazí tolik hradeb.
Post Reply