loi simulator rehosted

Môžete kecať o čom len chcete ... :D
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: loi simulator rehosted

Post by death »

Rip: neuvazujes o pridani novych vulcanovych jednotiek do simulatoru?
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Chtěl jsem je tam dát již minulý věk. Už jsem si schraňoval i výpisy z bojů vulcána, abych zjistil přesné staty. Jenže pak věk "náhle" skončil.
Nicméně myslím, že jich mám dost, abych z toho něco smysluplného vyplodil. Hned jak bude čas, tak přidám.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Tak jsem přidal na žádost zatím jen : "Anděl večného ohne" (stejně jako se jmenuje ve hře). I s jeho magií. Podle propočtů by statistiky ohnivého deště měly být správně (včetně schopnosti). Funguje u nich i vulcánův ohnivý prapor (sumonují 1,5x víc). Jediný čím si nejsem úplně jistý je počet vysumonovaných jednotek. Dle výpis co jsem nashromážil sumonuje jeden anděl 30-120 kousků ohnivého deště. Kdybyste narazili na boj ve hře, při kterém byla tato hranice překročena, dejte mi vědět a upravím. Napiště mi pls někdo hodnotu toho ohnivého štítu na andělech, ať ji nastavím správně.
Obecně, pokud by tam bylo cokoli špatně, nahlaště mi to pls sem do toho topicu a opravím.

edited: Tak jsem přidal i Akolytu večného ohne a vulcán je úplný. :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Tak zase po delší době pár úprav v simulátoru:
- crinisce přidán svatý útok, který ji nezmar tajně přidal :mrgreen:
- přidány dobývání u krystalu života
- starodávní přízraci nyní mají správně ledový štít
- předělána hlavní stránka, aby byla přehlednější. oddělena tažení, přidáno tažení město vlků.
- do sekce bonusů přidána možnost Přidat zdi imperátorova paláce

- zatim se marne pokousim odhalit vzorec jakým přibývají jednotky v temné jeskyni. Bude tam nejaká šílená kombinace exp. fce a logaritmu. :/
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

- hnijící nemrtvý obr má teď už toxický štít a nastavena správná hodnota jedového útoku
- ledové hradbě změněn status na "živá", aby odpovídalo hře. Až nezmar opraví, vrátím zpátky i v simulátoru.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

- hodnota rytířů temnoty snížena na 750
- prokletý chrám ohně a trosky neznámého chrámu se nyní zeptají na sílu vaší armády a hodnoty vygenerují podle toho.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Tak jsem konecne do simlatoru dodelal tlacitko na zobrazeni seznamu artefaktu u jednotlivych pleneni. )včetně title, co který artefakt dělá). Mohlo by vás to motivovat, abyste mi dále posílali poštou artefakty u plenění, které mitam chybí.
Dolním ještě co se nachází u tažení, démonů a eventů
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Přidal jsem i poslední jednotku Ghora: Pána šelem (není ani na wiki ;))
Staty jsou správně, jeho schopnost implementována následovně (dle toho, co sem ze střípků vyrozumněl, tento věk bude ještě testovat ve hře).

Posiluje dmg všech gobliních jednotek o tolik procent, kolik je pánů šelem. Posiluje ji jak přátelským tak nepřátelským gobliním jednotkám (obdobně jako přízraci nemrtvým).
Jako gobliní jednotky jsou implementovány tyto (tedy posiluje i sám sebe):
$jednotka[$id]->ident == 245 /*Goblin*/ or $jednotka[$id]->ident == 128 /*Goblin Fanatik*/ or $jednotka[$id]->ident == 130 /*Goblin paragán*/ or $jednotka[$id]->ident == 127 /*Goblin Pyroman*/ or $jednotka[$id]->ident == 125 /*Goblin s Prakem*/ or $jednotka[$id]->ident == 131 /*Gobliní exterminátor*/ or $jednotka[$id]->ident == 133 /*Gobliní hrdina*/ or $jednotka[$id]->ident == 134 /*Gobliní patriarcha*/ or $jednotka[$id]->ident == 132 /*Gobliní sabotér*/ or $jednotka[$id]->ident == 647 /*Goblin na vlkovi*/ or $jednotka[$id]->ident == 648 /*Goblin na medvědovi*/ or $jednotka[$id]->ident == 649 /*Zlobr*/ or $jednotka[$id]->ident == 657 /*Hobgoblin*/ or $jednotka[$id]->ident == 660 /*Pán šelem*/
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Tak přišel čas na updatování simulátoru.

Aktuálně by tam měl být komplet aktualizovaný aether.

V plánu jsou:
- noví démoni (musím postupně vyzkoumat staty všech těch nových jednotek z mračna výpisů :/, hodily by se mi zazipované výpisy bojů s novými démony na email: mengsk@email.cz. Tím se to celé urychlí. :mrgreen: )
- vulcán - tam je je většina k udělání jasná, radši ho ale asi ještě sám založím a vyzkouším.
- dreadd - taky ještě čeká
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Takže udělal jsem větší update simulátoru.
Vulcán - jediné co u něj zbývá je sjištění statů stínové bestie (zatím jsem nastavil, aby stínoví arcimágové sumonovali taky ohaře dokud nezjistím).
Dreadd - Doplněny všechny nové jednotky včetně oživování upírů.Zbývá naprogramovat schopnosti kanibalizmus,magii smrti od nových prokletých kněží a upravit sumonování soulkeeperů, aby bylo dle nových magií náhodně. Dreadd je nyní komplet. ;)

Pořád chybí ti noví démoni. Výpis jsem nedostal ani jeden. :-/ + ještě chybí nové artefakty.

Edited: Magie smrti 5 a 10 (soulkeeperi a soulkeeperi temnoty) taky správně implementována do simulátoru. :)
Edited 2: Tak ještě jsem upravil omezení na max počet oživených nemrtvých dle wiki:
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Kouzla
Ale moc se mi teda nezdá, že by to v praxi tak fungovalo. Pokud ve skutečnosti funguje jinak, tak ještě případně opravím podle reality.

edited 3: do simulatoru pridan i Prokletý kněz véčné Temnoty (včetně toho překlepu, takže bude fungovat copy paste z výpisu ;))

edited 4: kanibalizmus v simulátoru hotový a funguje stejně jako ve hře :-) (navíc vypisuji i počet oživených jednotek nejen životy)
Post Reply