Nejdřív udělám velemága země, protože si budou moct lidit odsimulovat, jak se stát nesmrtelným
loi simulator rehosted
Re: loi simulator rehosted
přidal jsem všechny dharovy nové jednotky.
s výjimkou (musím ještě dodělat jejich nové vlastnosti, přidám je až s nimi) minotaura a velemága země.
Nejdřív udělám velemága země, protože si budou moct lidit odsimulovat, jak se stát nesmrtelným
Nejdřív udělám velemága země, protože si budou moct lidit odsimulovat, jak se stát nesmrtelným
Last edited by Ripperman on Thu 21. May 2015 15:05:51, edited 2 times in total.
Re: loi simulator rehosted
Velemág země vytvořen. Můžete si s ním zkoušet zajímavé kombinace armád . Dneska ještě udělám minotaury, ať mám Dhara komplet.
Re: loi simulator rehosted
Minotaurus i toxicky minotaurus vytvořen a nasazen. Jen jsem ještě sám větev nepostavil a tak nemám přístup k přesným hláškám a způsobu zobrazení. Tak se může eventuelně lišit. Aktuálně uděláno tak, že když minotaurus vykryje utok (33proc sance), zobrazi se hlaska, ze minotaurus utok vykryl a obdrzi 0 dmg, ale všechny ostatní schopnosti utocnika se na něj nadále aplikují, tzn. zkamenenění, strach, exterminace,apod. (mám, za to , že je správně, ale nevím jistě. Pokud mi nějaká dobrá duše pošle úplný výpis z útoku, tak to podle toho případně předělám)
Re: loi simulator rehosted
je to ako hovoris, magia a schopnosti sa aplikuju normalne.
Len blokuje poskodenie, ktore udeli jednotka na zaklade jej utoku
Len schopnosti, ktore zvysuju utok (pripadne slayer) tymto nevstupuju do hry -> kedze sa zablokuje cele utocnikove poskodenie
Len blokuje poskodenie, ktore udeli jednotka na zaklade jej utoku
Len schopnosti, ktore zvysuju utok (pripadne slayer) tymto nevstupuju do hry -> kedze sa zablokuje cele utocnikove poskodenie
Re: loi simulator rehosted
Super. Díky. Tak to mám dobře.
Jinak pro všechny. Vytvořil jsem tam obrazovku s výpisy:
http://asgard.mysteria.cz/loi/seznam.php (z uvodni obrazovky pod tlacitkem: vypisy)
Posílejte mi případně vaše výpisy z udoli stinu/boje o palac nebo klidne i jiné, které jsou něčím zajímavé. Dám tam i váš nick, aby bylo vidět, od koho výpis je
Ideálně uložit jako úplnou webovou stránku, zazipovat (složku se soubory +html soubor) a poslat na email: mengsk@email.cz
Díky
Jinak pro všechny. Vytvořil jsem tam obrazovku s výpisy:
http://asgard.mysteria.cz/loi/seznam.php (z uvodni obrazovky pod tlacitkem: vypisy)
Posílejte mi případně vaše výpisy z udoli stinu/boje o palac nebo klidne i jiné, které jsou něčím zajímavé. Dám tam i váš nick, aby bylo vidět, od koho výpis je
Ideálně uložit jako úplnou webovou stránku, zazipovat (složku se soubory +html soubor) a poslat na email: mengsk@email.cz
Díky
Re: loi simulator rehosted
Opravil jsem jeden poměrně zásadní bug u výpočtu dmg.
Pokud byl rozdíl obrany a útokuhodně velký, tak v simulátoru bylo uděláno tak, že postupně klesala dmg až na tu jednotkovou. Jenže dle mého testování to vypadá tak, že dmg v případě, že rozdíl útoku a obrany je např. 24 (tj. 1 bod od toho, aby byla jednotková), dmg klesá max. na 50% dmg jednotky. V simulátoru bylo uděláno tak, aby pozvolna klesala až k té jednotkové při rozdílu útoku a obrany 25.
Takže opraveno a simulátor je zase trošku blíže skutečnosti.
edited: ha, tak se mi to podarilo konecne odhalit. Bud byl simulator od zacatku spatne a daval nepresna cisla nebo nezmar nekdy upravil a nic nerekl
Kazdopadne uz jsem si odvodil spravne vzorce pro vypocet dmg v zavilosti na utoku a obrane a na zaklade toho i opravil obranu ledové hradby, která je ted konecne spravne.
Zbyva mi opravit hnijici nemrtve obry, kteri maji evidentne ve skutecnosti mensi utok nez ktery uvadi simulator (protoze topazove se standardou je ustituji v realu )
Plus jsem přidal pár drobností
- upraven aetherovův ledový prapor (nyní dává správně +3 do inic)
- prapor světla nyní dává crinis jednotkám správně navíc bonus do utoku a do inic
- pláty z temný ocele (nevím jestli je možné je získat/vykovat)
- prapor krve nyní přidává steč i jednotkám bez steče (dvojnásobe dmg)
- až zjistím jak přesně se má chovat vulcanuv prapor na vulcanových jednotkách (jeho popis je takový nejasný), tak upravím i ten.
Pokud byl rozdíl obrany a útokuhodně velký, tak v simulátoru bylo uděláno tak, že postupně klesala dmg až na tu jednotkovou. Jenže dle mého testování to vypadá tak, že dmg v případě, že rozdíl útoku a obrany je např. 24 (tj. 1 bod od toho, aby byla jednotková), dmg klesá max. na 50% dmg jednotky. V simulátoru bylo uděláno tak, aby pozvolna klesala až k té jednotkové při rozdílu útoku a obrany 25.
Takže opraveno a simulátor je zase trošku blíže skutečnosti.
edited: ha, tak se mi to podarilo konecne odhalit. Bud byl simulator od zacatku spatne a daval nepresna cisla nebo nezmar nekdy upravil a nic nerekl
Kazdopadne uz jsem si odvodil spravne vzorce pro vypocet dmg v zavilosti na utoku a obrane a na zaklade toho i opravil obranu ledové hradby, která je ted konecne spravne.
Zbyva mi opravit hnijici nemrtve obry, kteri maji evidentne ve skutecnosti mensi utok nez ktery uvadi simulator (protoze topazove se standardou je ustituji v realu )
Plus jsem přidal pár drobností
- upraven aetherovův ledový prapor (nyní dává správně +3 do inic)
- prapor světla nyní dává crinis jednotkám správně navíc bonus do utoku a do inic
- pláty z temný ocele (nevím jestli je možné je získat/vykovat)
- prapor krve nyní přidává steč i jednotkám bez steče (dvojnásobe dmg)
- až zjistím jak přesně se má chovat vulcanuv prapor na vulcanových jednotkách (jeho popis je takový nejasný), tak upravím i ten.
Re: loi simulator rehosted
Nevíte někdo proč mi nejde simlulátor když dám boj píše mi to Error during AJAX call. Please try again ....díky
Re: loi simulator rehosted
ten hosting kde to je umisteny (zadarmo) obcas blbne... procste chvilku zkosuej a ono to casem projde.combe wrote:Nevíte někdo proč mi nejde simlulátor když dám boj píše mi to Error during AJAX call. Please try again ....díky
Re: loi simulator rehosted
no díky už mi to nejde týden
Re: loi simulator rehosted
já to zkouším třeba teď a funguje...