Page 1 of 7

loi simulator rehosted

Posted: Tue 24. Feb 2015 10:06:10
by Ripperman
stará klasika, jen umístěná na jiném hostigu
budu se snažit tam pomalu doplnit nové jednotky, eventy, atd...

http://asgard.mysteria.cz/loi/index.php

Aktuálně umístěno i na spolehlivějším hostingu u nezmara:
http://loi-help.nezmar.info/loi/index.php

Re: loi simulator rehosted

Posted: Tue 24. Feb 2015 16:17:29
by sear
Díky :D

Re: loi simulator rehosted

Posted: Thu 05. Mar 2015 9:26:43
by death
super uz som si myslel ze je to stratene =)

Re: loi simulator rehosted

Posted: Wed 06. May 2015 12:31:05
by Ripperman
Log změn:

Doplněny eventy:
svatyně ledu, svatyně života, svatyně ohně, Aetherova svatyně(včetně nového velemága ledu!).
Chrám země, posvátný chrám země

Aether přidáno:
Ledový válečník
Aethrův ledový válečník (jen upraven, měl špatné staty)
Ledová hvězda
Aethrova Ledová hvězda (jen upravena měla špatné staty)
Sněžný obr
Sestra ledu
Sněžný vlk
Ledový vlk
Velemág ledu
Prastará ledová hydra
Šaman ledu

Dralgar imagar přidáno:
Veledruid

Artefakty:
Jak jsem tam koukal, tak ty jsou většinově blbě. Artefakty pro unikátky přidávají i obyč. jednotkám, některé mají přeházené vlastnoti, apod.
- upravena Dharova kamenná standarda, aby dharovi dávala +12 do obrany.
- Dralgarův Totem života (aby dával 15%/50% dralgarovi)
- upraveny veškeré pláty
- Aetherova roba moci (snizuje nyni spravne obranu o polovinu namisto opacne)
- Prapor starého druidského cechu (už funguje správně na druidy i veledruidy ;) )

Aktuálně zkouším udělat:
Ledový šaman (s hradbami), Prastará hydra (s nepředvídatelností)

edited:
YES ! Po několikahodinovém úsilí, se mi podařilo přidat Velemága ledu + jsem opravil bug, který nesprávně hýbal s iniciativou jednotek.

Re: loi simulator rehosted

Posted: Wed 13. May 2015 15:20:20
by Ripperman
Jsem genius. Podarilo se mi pridat jednotku Prastará ledová hydra s nepředvídatelností a funguje přesně jak má. (za chvíli se to phpko snad i naučím na tom simulátoru :mrgreen: )

Ledoví šamani budou už legrace a budu mít hotového celého Aethera. Nejtěžší teď bude sehnat dost výpisů, kde figuruje ledová hradba, abych zjistil její staty (počet vysumonovaných a obranu).
Jdu sestavovat vzorec, který mi to umožní reverzně vypočítat z dostatečného počtu výpisů. :D

Re: loi simulator rehosted

Posted: Wed 13. May 2015 16:33:23
by Kouji
Dobrá práce :) . Možná si ušetříš práci, když požádáš Nezmara, některé věci by ti mohl prozradit :) , ale některé jsou trochu tajné no :) .

Re: loi simulator rehosted

Posted: Fri 15. May 2015 13:46:32
by Ripperman
Yees. Dokončil jsem Šamana ledu. Takže si nyní v simulátoru můžete odsimulovat přesně komplet Aethera.
Vyzjistil jsem, kolik hradeb se sumonuje (přesně ! :D ) i přesné staty hradby (asi hodina počítání v excelu na základě výpisů).

- Opravil jsem bug v simulátoru, kde nebylo ošetřeno, že jednotka s multiutokem může vlivem utoku na ledovy stit nedokoncit vsechny utoky v danem kole, které má (jako třeba led. hydra utocici na led. hradbu musí skončit 4. utokem a pak se nemuze hybat)
- Opravil jsem blbou funkci pro oživování fénixů. Teď už se oživují dle správných procent a v reálných číslech.
- Upravil jsem magii ledu 1, doplněna správná proc. šance na snížení iniciativy. Tj. nyní již nesnižuje vždy.
- Přidal jsem správné (nové :mrgreen: ) ikonky a popisky k jednotkám. Ještě není úplné, ale aspoň něco:
http://asgard.mysteria.cz/loi/jednotky.php

edited:
- zapracován artefakt Kostěná hůl pro lichy (v simulátoru již byl uveden, ale jaksi nebyl implementován, takže dopad na oživení neměl žádný).
- nekromanceři již správně oživují nemrtvé obry i z ledových obrů.

Re: loi simulator rehosted

Posted: Mon 18. May 2015 18:35:32
by Kouji
Asi by to bude trochu otrava, ale nechtělo by se ti předělat čísla na simulátoru? Hra je nastavená na 000,000 simulátor 000000 a je docela otrava to pořád přepisovat :) .

Re: loi simulator rehosted

Posted: Mon 18. May 2015 23:17:10
by Ripperman
Kouji wrote:Asi by to bude trochu otrava, ale nechtělo by se ti předělat čísla na simulátoru? Hra je nastavená na 000,000 simulátor 000000 a je docela otrava to pořád přepisovat :) .
Hotovo. Udělal jsem to tak, aby to teď šlo zadávat oběma způsoby. Tj. jak s čarkou oddělující tisíce tak bez ní (přepisovat ty počty u všech již definovaných eventů se mi totiž vážně nechce, tak jsem si to trochu ulehčil :P ) a rovnou to s ní i vypisuji, aby bylo přehlednější. ;)

Re: loi simulator rehosted

Posted: Tue 19. May 2015 0:05:17
by Kouji
To je jedno, že ulehčil hlavně, že to jede :) . Díky :P .