multi-ucty

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

multi-ucty

Post by nezmar »

Celkovo ja osobne som proti multiuctom = podla mna to vzdy vedie k nejakemu sposobu obohacovania jedneho uctu na ukor ostatnych.

Dobre Drago rozhodol, ze multiucty su dovolene a (podla jeho slov niekedy aj nutne).

Z tohoto budem vychadzat a navrhujem taketo riesenie:

Vytvori sa jeden ucet - ACCOUNT (dalsej len Acc).

Tento Acc sa zaklada iba raz - moze sa kludne prenasat vramci vekov - nemusi sa mazat - ma to urcite vyhody
V ramci tohto Acc si hrac bude moct zalozit 3 klany, pricom bude na vyber z troch modov:
* normalny - stav ako doteraz
* farmarsky - zvyseny prijem zlata, zvysene zold, horsi rekrut
* bojovy - znizeny prijem zlata, znizene zoldy, lepsi rekrut (kludne rekrut moze byt az 3nasobny atd)

V ramci acc je mozne volne presuvat peniaze a runy

Kazdy hrac si moze zalozit iba 1 Acc

A tiez by som rad pridal: Reset a odstranenie klanu
* reset - vynulovali by sa budovy, armada, pocet tahov by sa rozumne vypocital (nevynulovalo by sa, ale dal by sa rozumny pocet - aby nedochadzalo k neustalemu klikaniu na reset pri farmarskych klanoch). Runy a zlato nema zmysel mazat, lebo hrac by si ich aj tak presunl na iny ucet :)
* odstranenie - kompletne zmazanie klanu a vsetkeho co k tomu patri - moznost zalozit novy klanu
* pocet resetov a odstraneni by sa obmedzil na urcity pocet aby tu furt niekto nerusil ucty a nebehal dokola prvych x-tahov

A preco takto:
*tak nejak sa zoficialni "prelievanie", ale obmedzi sa iba na tri ucty a kazdy hrac bude mat tuto moznost, potom uz bude zalezet iba na tom, kolko mate casu nato aby ste mohli hrat a tahat uctov
*Vycisti to trh z runami a predmetmi
*zjednodusi vytvaranie novych klanov
*sprehladnilo moju pracu

Tento novy system by teda zakazoval:
*vytvaranie viacerych uctov
*utocenie na vlastne klany - mozno by sa konecne mohli spustit valky a ruda zona

Ak mate nejake navrhy, budem rad ak ich napisete
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: multi-ucty

Post by Ripperman »

Osobně ted hraji za 3 zeme, takže z tohoto pohledu by mi to nevadilo, ale jinak jsem zvykly hrat 6 zemi (aliance - moznost davat tazeni) a kazdou hraju samostatne.
Tedy pokud by slo udelat multi ucet se 6 zememi a ne se 3mi, tak mi to nijak nevadi. Jinak mi pouze 3 zeme prijdou dost omezujici.
Urcite nejsem sam, kdo si rad plnohodnotne zahraje za vice zemi...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: multi-ucty

Post by nezmar »

Ripperman wrote:Osobně ted hraji za 3 zeme, takže z tohoto pohledu by mi to nevadilo, ale jinak jsem zvykly hrat 6 zemi (aliance - moznost davat tazeni) a kazdou hraju samostatne.
Tedy pokud by slo udelat multi ucet se 6 zememi a ne se 3mi, tak mi to nijak nevadi. Jinak mi pouze 3 zeme prijdou dost omezujici.
Urcite nejsem sam, kdo si rad plnohodnotne zahraje za vice zemi...
ono je to prave o tom, ze sa obmedzi na tie 3 aby nebol az taky extremny rozdiel medzi tymi, ktory hraju 1 klan a tymi, ktory hraju 10 zemi.

To, ze potrebujes tolko zemi nato aby si mohol davat tazenie - lenze tu sa straca ten motiv spoluprace medzi hracmi - zakladna idea pre aliancie.
Bez toho aliancie nemaju zmysel a tazenie uz vobec.


Druha moznost ako riesit multi-ucty je, ze si kazdy moze zalozit kolko chce, ale bude musiet nastavit, ze hra viac uctov a budu plokovane operacie medzi nimi - runy, predmety, utoky, atd
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: multi-ucty

Post by death »

Suhlasim s zlozenim jedneho acc kde by boli max 3 zeme avsak rozhodne by som medzi nimi nelegalizoval "cierny obchod" a to z jednoducheho dovodu hrac bude s 2 klanmi farmit (farmarsky mod) na konci veku vsetko preleje do 1 klanu (bojovy mod) a bude mat velku vyhodu oproti hracom co si nezvolili tuto strategiu.

Skor si myslim ze obchod medzi zemami by mal byt zakazany a v pripade ze bude takyto "cierny obchod" odhaleny mal by byt vinnik rozhodne vymazany z hry aspon do konca veku popr. pri mensom poruseni by mal byt inym sposobom potrestany (zvysenie zoldu na urcity pocet tahov).
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: multi-ucty

Post by Vocas »

Mě se ten nápad velice zamlouvá Nezmare :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: multi-ucty

Post by Kouji »

No, mi osobně se nápad normální/farmářský/bojový mód nelíbí. Člověk, který bude chtít si zahrát za tři normální klany, bude mít tři průměrné klany, ale člověk, který si zvolí taktiku 2x farmářský a 1x bojový (Dhar), tak bude tak našlapaný účet, že nebude mít konkurenci a stane se z něj novodobý Dreadd. To by se museli upravit golemové u Dhara a možná nejen to. Když to dáš na 3x větší rekrut, tak to bude na konci věku 300k bahna a 500k toxického(+plášť mucuse a nazdar nebo těžká sekera, atd....), ale multiúčet se mi i líbí. I když si taky nejsem jist, jestli jsou tři dostatek.
Přesouvat runy a peníze ano, ale určitě ne lidi a předměty.
reset - to je pěkné, ale dal bych hranici dejme tomu 100-200 tahů, do které se může účet vymazat bez penalizace (hodně účtů se v téhle době nedostane do pustiny a pak už nikdy nebo za velkou dobu a to je důvod 90% nových acc) a do hranice nemožnost přesouvat peníze a runy na jiné účty.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: multi-ucty

Post by nezmar »

k tomu legalizovat cierny obchod:

ako som pisal na zaciatku Dragovi to nielenze nevadilo, ale dokonca on tvrdil, ze je to nutnost. Ja sa len snazim to obmedzit na nejaku rozumnu uroven. Pricom kazdy ma moznost tak bud hrat alebo nie. Lenze mal by nato iba dva tri ucty a nie 50

k presuvaniu veci:
pisal som iba prachy a runy
ludi a predmety urcite nie

k modom:
kludne sa to moze zrusit, bol to iba navrh - nemusi to nutne tak fungovat

k tomu resetu:
* povolene by bolo dajme tomu spustit reset 3* (navrh) - aby nedochadzalo k nekonecnemu resetovaniu klanu
* zresetovany ucet by dostal tahy: Bud pocet neodohranych tahov alebo pocet, ktory dostane kazdy klan ked sa vytovori novy ucet v sucasnom systeme - podla toho co bude viac

co sa tyka poctu:
Momentalne som takeho nazoru, ze kazdy kto taha viac ako 3 ucty (realne ich klika), tak tie zvysne pouziva iba na dva ucely:
1. prelievanie - farmenie - a tam nevidim dovod preco by ich mal mat viac
2. na tazenie - to je koncipovane tak aby spolupracovalo viac ludi - opat nevidim dovod preco by ich malo byt viac.

A pokial si niekto chce jednoducho zahrat za viac zemi tak moze za 3 - ak sa nechyti na zaciatku alebo sa mu nebude pozdavat, moze dat reset
A samozrejme mame dva svety -> to znamena 6 hernych klanov :)
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: multi-ucty

Post by death »

neviem mne sa ten "obchod" medzi vlastnymi klanmi nepozdava napr. ja nefarmim nikdy som s ziadnym klanom nefarmil vzdy som cash zhanal inak lebo ma proste nebavi klikat s malou hodnout army a farmit (ale to asi nikoho ci?) a kvoli tomu ze ma nebavi ta asi najnudnejsia strategia tak by som mal byt citelne znevyhodneny?

Skor si myslim ze by sa mal vyriesit prostriedok "cierneho obchodu" a to trh. V dnesnej dobe klany nie su na trhu skoro ziadnym sposobom limitovany a prelievaniu by sa predislo upravou pravidiel trhu.

Napr. by sa ustanovili min a max ceny za jednotlive produkty napr. runy snehu by bolo mozne predavat v cenovej relacii od 5k - 100k za kus a v pripade ze na trhu sa nachadzaju runy snehu klan by mohol poslat novu runu na trh len v cenovej relacii najnizsia cena 1ks runy snehu +50% (napr. najnizsia cena runy snehu je 10k/ks klan moze poslat na trh 1ks runy snehu za max 15k)- Zaroven aby sa predislo zhadzovaniu cien by sa rovnaky vzorec uplatnit aj na najnizsiu moznu cenu (cena 10k/ks najnizsia cena min 5k). Podobny system si viem predstavit aj pri trhu s predmetmi.
Last edited by death on Wed 21. Jan 2015 14:19:32, edited 1 time in total.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: multi-ucty

Post by Kouji »

Souhlasím s Death, farmit s dvěma účty na jeden je nejnudnější taktika. Já osobně taky hraju účty pro zábavu a nikoliv pro přelívání nebo tažení.
Co se týče nejvyšší ceny, to už jsem psal na chatu a taky se mi to líbí, ale to nejnižší má jednu velkou chybu. Někdo vykoupí všechny runy sněhu a dá tam 100x run sněhu každou za 1M a máš zničený trh s runami sněhu.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: multi-ucty

Post by Ripperman »

Já nevím, ale jsem asi jediný ? kdo vidí, k čemu by tento systém vedl ?

Jestliže dnes lidi hrají různý počet acc s různými bohy, troufám si tvrdit že drtivá většina hraje všechny své země plnohodnotně a nemá žádnou, kde by měla jen lidi a dotovala zlaťáky. Jestliže s nějakou zemí koupím na trhu něco, co prodává moje jiná země, je to proto, že to potřebuji a současně to kupuji za cenu obvyklou. Runy sněhu po 10k, a runy života za 40-50k mi přijde jako normální cena. Takto to dle mého v současnosti hraje většina. Proč si oslabovat jednu zemi na úkor druhé, když mohu mít dvě plnohodnotné.

Jakmile spravíš tebou navrhovanou úpravu, tak VŠICHNI (i ti, co v souč. hrají jen jednu) budou mít přesně 3 země. 1 hlavní a 2 země u kterých budou mačkat jen f5 a každých 50 kol dobyjí město a prachy budou přelívat do své hlavní země. Hlavní zemi se tak efektivně zvedne hodnota armády cca na 3-násobek (díky prachům ze 2 dalších zemí) a bude mít 3x větší rekrut.
Jinými slovy hrát 3 acc - 1 hlavní a 2 farmící se v tom okamžiku stane nutnost pro ty, kdo chtějí bojovat o palác.

Mně přijde že na loi by se dali dělat takové krásně změny, nová plenění, eventy, apod., které ani nejsou na naprog. tak náročné a namísto toho se vymýšlí kraviny... promiň nezmare, ale je to tak. :(
Kupříkladu velikost armády omezena právě jen penězma a ničím jiným je krásný příklad jak se to nedomyslelo. S přelíváním tak může člověk začít zemi, která nebude mít ani jedno město a armádu v řádech milionu....

PS: S max cenou na trhu souhlasím, ale s minimální cenou ne. Nevím, proč by někdo nemohl podhazovat libovolne nizko. Nijak na tom nevydělá a zboží jde na trh 1-2 dny, takže ho těžko vykoupi prave on...
Post Reply