úprava světa hell
Posted: Wed 22. Oct 2014 10:45:20
Tak navrhuji 2 věci:
7 pevností je směšně jednoduchých. Imperátorem se stane ten, kdo vyhmátne poslední vteřinu pro refresh pro útok na 7 pevností....
Tedy navrhuji pevnosti podstatně stížit. Aktuálně jsou jednodušší než takový ghor pravus nebo tel thulgeon.... "Štítování" mrtě stackama "nulových" jednotek je o ničem. O doby, co existuje kovárna a možnost vytvářet vlastní "trpasličí jednotky" je to bez efektu. Navíc ve světe hell může mít každý za chvilku 5-10 ohnivých rob s metoritem od demonu.
Klidně bych udělal návrh jednotlivých pevností (složení jednotek), aby byli silnější, teda za předpokaldu, že by byl zájem, abych to nedělal zbytečně.
Dále navrhuji, aby ten kdo dá 7. pevnost, musel svoje "imerátorování" uhájit 1 hodinu před ostatními hráči. V podstatě jde jen o to, aby "refreshovač" 7. pevnosti neměl výhru jistou refreshem. Ať si každý dvakrát rozmyslí, zda chce 7. pevnost dobýt nebo si počkat a dát šanci jinému a zkusit ho pak o to připravit.Jednu hodinu proto, že to je dle mého názoru dostatečná doba, aby měl každý, kdo to sleduje šanci si to pohlídat. samozřejmě, čím delší doba, tím lépe, ale 1 hodina mi přijde tak akorát... Nejde o to udělat z toho "boj o palác", ale dát ostatním šanci vyhrát. Aktuální šance "mačkej jak retard refresh 7. pevnosti dokud nebude přístupná k útoku" mi přijde jako naprosto absurdní završení x- týdenní hry.
7 pevností je směšně jednoduchých. Imperátorem se stane ten, kdo vyhmátne poslední vteřinu pro refresh pro útok na 7 pevností....
Tedy navrhuji pevnosti podstatně stížit. Aktuálně jsou jednodušší než takový ghor pravus nebo tel thulgeon.... "Štítování" mrtě stackama "nulových" jednotek je o ničem. O doby, co existuje kovárna a možnost vytvářet vlastní "trpasličí jednotky" je to bez efektu. Navíc ve světe hell může mít každý za chvilku 5-10 ohnivých rob s metoritem od demonu.
Klidně bych udělal návrh jednotlivých pevností (složení jednotek), aby byli silnější, teda za předpokaldu, že by byl zájem, abych to nedělal zbytečně.
Dále navrhuji, aby ten kdo dá 7. pevnost, musel svoje "imerátorování" uhájit 1 hodinu před ostatními hráči. V podstatě jde jen o to, aby "refreshovač" 7. pevnosti neměl výhru jistou refreshem. Ať si každý dvakrát rozmyslí, zda chce 7. pevnost dobýt nebo si počkat a dát šanci jinému a zkusit ho pak o to připravit.Jednu hodinu proto, že to je dle mého názoru dostatečná doba, aby měl každý, kdo to sleduje šanci si to pohlídat. samozřejmě, čím delší doba, tím lépe, ale 1 hodina mi přijde tak akorát... Nejde o to udělat z toho "boj o palác", ale dát ostatním šanci vyhrát. Aktuální šance "mačkej jak retard refresh 7. pevnosti dokud nebude přístupná k útoku" mi přijde jako naprosto absurdní završení x- týdenní hry.