To, že do toho valíš tolik peněz je tvoje věc a tvůj styl hry, ale nevidím důvod v tom, že se má zohledňovat cena. Taky můžeš jít 30 x údolí stínů a máš asi stejnou, že ti padne.
Wurma ti neprorazí, ale můžou ho první desetitisíce skolit (10k vidlí už trochu zapíchnutých něco udělá, navíc mu zapíchnou vidle dopředu a jak se bude Wurm chtít pohybovat, tak se mu budou zabodávat hlouběji) a další přes něj vylezou nebo ho obejdou.
No, tady mě pořádně nic nenapadá, ale téměř každá obranná formace se ti roztrhne, když jí proletí nějaký kolos (Wurm, obr, atd..) nebo několika násobně větší armáda. S tou rychlosti, tady bych to asi řekl tak, že hecování davu ti dodá více morálky a sil. Asi nepoběžíš sám v plné rychlosti proti Wurmovi (to by bylo spíše nožičky utíkejte od něj), v tisícovce už budeš pochodovat, v sto tisíci už poběžíš jak o život. Samozřejmě jsou zde limity.
Se stečí celkem souhlasím, jen by pak chtělo upravit magii pro světlonoše, aby dal střeleckým jednotkám jiný bonus. S Krakenem taky souhlasím. Tady by asi byly možné tři možnosti (můj názor) - 1)Kraken zaútočí ve steči 1x ve třetím kole a pak 1x normálně 2)To samé, jen pokud stečí prorazí jednotku (z 5k vesničanů jich 5k zabije), tak zaútočí znovu se stečí. 3) Kraken zaútočí ve steči s iniciativou jakou máš teď (tuším, že 9) a pak ve steči s iniciativou např 2.
Bahno sice neumí běhat, ale zase se umí válet nebo tak něco

. Navíc by třeba i Ethrova hvězdice nemohla mít steč (pokud ho pořád má).
Ve hře to třeba píše, že je rychlejší, ale to by se pak musela změnit definice předmětu.
Navíc ve hře máš asi 3 předměty, které jsou jen pro střelecké jednotky (2 z toho luxusní - čepec a dalekohled, které mi padnou i 2+x za věk + další lidi) a pak nové zbraně. Pro Jednotky s druhem útoku 1 máš 4, ale jen dva, co jsou ve hře a má se štěstím jeden z nich za věk (PKS a plášť mucuse). A to máš jednotek s druhem útoku 1 více než střeleckých.