Návrhy na úpravu artefaktů
Posted: Wed 01. Oct 2014 10:54:54
Tak za sebe sem hodím pár návrhů, které si myslím by hru zlepšily.
Dralgarův totem života - aktuálně k ničemu. Na druidy je lepší nasadit prapor dridského cechu, kterým vyvolají víc entů než tím, že se jim životy zvednou o 30% a díky tomu tak budou dřív "na ráne" až entové umřou.
Jediná jednotka na které by měl totem smysl by byly entové, ale na vysumonované jednotky pro změnu nejde nasadit.
Na wurmy je lepší dát pláty, na bisony, jednorožce, apod. je nejlepší dát item na ochranu před ohnivým štítem a už vůbec jim nezvedat života a nepoužívat takto drahé jednotky ke "štítování". Zbývají tedy pouze černí pavouci.... Na ty je ale rovněž dle mého názoru lepší dát pořádné pláty....
Navrhuji tedy udělat z tohoto artefaktu něco použitelného, návrhů dávám raději více, v naději, že alespoň nějaký zaujme:
1. reinkarnace - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáže mrtvou jednotku přivést zpět k životu) %šance na to, že zničená jednotka bude znovu oživena. (podobně jako fénixové). Procenta by mohla nýt odvislá od toho, na jak silné jednotce je totem umístěn. Na wurmech by byla šance na reinkarnaci 35%. A klesala by o 5% směrem k slabším jednotkám. (síly boha dralgara se spíše zaměří na záchranu jeho wurma/posvátného wurma než na záchranu elfa). Na elfech by tedy byla šance na oživení: 20%.
Na všech ostatních jednotkách, které nepatří dralgarovi (včetně ozbrojených vesničanů) by byla šance na oživení 10%. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
(Přesné proc. hodnoty může nezmar upravit, pokud by mu přišlo moc silné, takto mi přijde ale vyvážené)
2. léčení - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáží jednotku na pokraji smrti zachránit) v okamžiku, kdy jednotka bude útočit, vyléčí se to plného počtu životů (nejefektivnější by tak bylo asi jen na wurmech, ale co už) Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
3. rozložení - (artefakt váže mocné síly života. Stejně dobře, jako dokáže život dávat, dokáže ho i brát) - pokud jednotka s tímto artefaktem zaútočí na jakoukoli živou jednotku, je po útoku zraněná jednotka zabita. Tedy například pokud někdo s tímto artefaktem zaútočí na jednotku wurmů složenou z 5 wurmů, a ubere ji 30 tis. životů, toho jednoho wurma to zabije a zbydou 4 zcela zdraví wurmové. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky. Fungovalo by jen na opravdu zraněnou jednotku. Tedy pokud by unikátní jednotka zaútočila např. na zcela zdravého wurma a vlivem velkého rozdílu mezi obranou a útokem mu udělala 0 dmg, tak by se wurmovi nic nestalo (pokud by nebyl zraněn již před tím např. jinou jednotkou).
Dralgarův totem života - aktuálně k ničemu. Na druidy je lepší nasadit prapor dridského cechu, kterým vyvolají víc entů než tím, že se jim životy zvednou o 30% a díky tomu tak budou dřív "na ráne" až entové umřou.
Jediná jednotka na které by měl totem smysl by byly entové, ale na vysumonované jednotky pro změnu nejde nasadit.
Na wurmy je lepší dát pláty, na bisony, jednorožce, apod. je nejlepší dát item na ochranu před ohnivým štítem a už vůbec jim nezvedat života a nepoužívat takto drahé jednotky ke "štítování". Zbývají tedy pouze černí pavouci.... Na ty je ale rovněž dle mého názoru lepší dát pořádné pláty....
Navrhuji tedy udělat z tohoto artefaktu něco použitelného, návrhů dávám raději více, v naději, že alespoň nějaký zaujme:
1. reinkarnace - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáže mrtvou jednotku přivést zpět k životu) %šance na to, že zničená jednotka bude znovu oživena. (podobně jako fénixové). Procenta by mohla nýt odvislá od toho, na jak silné jednotce je totem umístěn. Na wurmech by byla šance na reinkarnaci 35%. A klesala by o 5% směrem k slabším jednotkám. (síly boha dralgara se spíše zaměří na záchranu jeho wurma/posvátného wurma než na záchranu elfa). Na elfech by tedy byla šance na oživení: 20%.
Na všech ostatních jednotkách, které nepatří dralgarovi (včetně ozbrojených vesničanů) by byla šance na oživení 10%. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
(Přesné proc. hodnoty může nezmar upravit, pokud by mu přišlo moc silné, takto mi přijde ale vyvážené)
2. léčení - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáží jednotku na pokraji smrti zachránit) v okamžiku, kdy jednotka bude útočit, vyléčí se to plného počtu životů (nejefektivnější by tak bylo asi jen na wurmech, ale co už) Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
3. rozložení - (artefakt váže mocné síly života. Stejně dobře, jako dokáže život dávat, dokáže ho i brát) - pokud jednotka s tímto artefaktem zaútočí na jakoukoli živou jednotku, je po útoku zraněná jednotka zabita. Tedy například pokud někdo s tímto artefaktem zaútočí na jednotku wurmů složenou z 5 wurmů, a ubere ji 30 tis. životů, toho jednoho wurma to zabije a zbydou 4 zcela zdraví wurmové. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky. Fungovalo by jen na opravdu zraněnou jednotku. Tedy pokud by unikátní jednotka zaútočila např. na zcela zdravého wurma a vlivem velkého rozdílu mezi obranou a útokem mu udělala 0 dmg, tak by se wurmovi nic nestalo (pokud by nebyl zraněn již před tím např. jinou jednotkou).