Ted jsem na to narazil v posvatnem chramu. ten rozdil neni minimalni efekt, je dost situaci, kdy to zasadne ovlivni bitvu. Tohle by opravdu chtelo opravit. Kdyby se ti nechtelo tak posli kod, pofixujemnezmar wrote: ↑Sat 28. May 2022 21:43:30momentálne určite nie. Je to na prekopanie celého bojového systému a bol by z toho len minimálny efektV LoI se iniciativa snižuje až na konci kola, zatímco v simulátoru okamžitě. S výjimkou případů, kdy iniciativa klesne na 0 a jednotka pak regulérně nezaútočí. Toto je ovšem bug k opravení na straně loi a ne v simulátoru
Seznam bugů
Re: Seznam bugů
Re: Seznam bugů
Jednorožci nezvyšují rekrut kopiníků a jestli si dobře pamatuji, tak jsme se domlouvali, že ho zvyšovat budou, ale méně.
Jestli dobře chápu vzorce (a jsou stále aktuální a není to jen starší verze), tak je problém v tom, že se prvně kontrolují hodnoty do 135 a pak od 136 dále, ale 135 není ani v jedné možnosti a přitom Posvátný háj je právě těch 135. Takže by v tom "elseif" mělo být místo 136 číslo 135...
Jestli dobře chápu vzorce (a jsou stále aktuální a není to jen starší verze), tak je problém v tom, že se prvně kontrolují hodnoty do 135 a pak od 136 dále, ale 135 není ani v jedné možnosti a přitom Posvátný háj je právě těch 135. Takže by v tom "elseif" mělo být místo 136 číslo 135...
PS: Ale myslím, že by mohlo stačit "5*pow..." místo "7*pow..." (původní myšlenka byla 1/3 a ne 1/2, ale to je možná na jinou debatu)nezmar wrote: ↑Tue 08. Feb 2022 13:35:46 kopiniciCode: Select all
if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135) $bonus += round(15*pow($runa_2, 0.7)/10); //$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 4); elseif( $bu_druh5>=136 && $bu_druh5 < 140) $bonus += round(7*pow($runa_2, 0.7)/10);
Re: Seznam bugů
k tomuhle jeste doplnim ze podle wiki maji zvysovat rekrut i obrove a taky nezvedajiHron wrote: ↑Tue 07. Jun 2022 21:27:16 Jednorožci nezvyšují rekrut kopiníků a jestli si dobře pamatuji, tak jsme se domlouvali, že ho zvyšovat budou, ale méně.
Jestli dobře chápu vzorce (a jsou stále aktuální a není to jen starší verze), tak je problém v tom, že se prvně kontrolují hodnoty do 135 a pak od 136 dále, ale 135 není ani v jedné možnosti a přitom Posvátný háj je právě těch 135. Takže by v tom "elseif" mělo být místo 136 číslo 135...PS: Ale myslím, že by mohlo stačit "5*pow..." místo "7*pow..." (původní myšlenka byla 1/3 a ne 1/2, ale to je možná na jinou debatu)nezmar wrote: ↑Tue 08. Feb 2022 13:35:46 kopiniciCode: Select all
if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135) $bonus += round(15*pow($runa_2, 0.7)/10); //$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 4); elseif( $bu_druh5>=136 && $bu_druh5 < 140) $bonus += round(7*pow($runa_2, 0.7)/10);
Re: Seznam bugů
Na WIKI je napsáno, že se zvedá rekrut Dralgarových jednotek, ale není upřesněno kterých. Chápu, že se to dá pochopit tak, že všech, ale když jsem to psal, tak jsem nechal větu obecnou proto, že jsem se hůře orientoval v tom, které budovy ovlivňují které jednotky. Asi by bylo lepší doplnit slovo "některých"...
Takže je dost možné, že to, že obři nezvedají rekrut kopiníků bug není. (a popravdě si myslím, že ho ani zvedat nemají)
Nejsem si úplně jist, jak je to nastavené, ale správně by to mělo být takto
luk/kopí -> nezvedá rekrut (nemá ani čeho)
druid/pavouk -> nezvedá rekrut, ale ovlivňuje první budovu své větve (druidi dávají vybavení lukům a pavouci jsou první část k jezdcům)
obři -> zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidům (u druidů jde o zachování historické návaznosti a potenciální funkčnosti původního Dralgara)
bizoni -> zvyšují rekrut druidů (kombinace bizonů a pavouků je úplně k ničemu a tak nebylo třeba tam dávat posílení)
wurmové -> zvyšují rekrut kopí a sníženě luků, zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidů, zvyšují rekrut obrů a sníženě bizonů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)
jednorožci -> zvyšují rekrut luků a sníženě kopí, zvyšují rekrut druidů a sníženě pavouků, zvyšují rekrut bizonů a sníženě obrů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)
PS: Nezmare, prosím zkontroluj tyto návaznosti a pokud nejsou (či mají jiné hodnoty), tak to prosím takto oprav a dej mi vědět a já to upravím na Wiki do pochopitelnější podoby.
Takže je dost možné, že to, že obři nezvedají rekrut kopiníků bug není. (a popravdě si myslím, že ho ani zvedat nemají)
Nejsem si úplně jist, jak je to nastavené, ale správně by to mělo být takto
luk/kopí -> nezvedá rekrut (nemá ani čeho)
druid/pavouk -> nezvedá rekrut, ale ovlivňuje první budovu své větve (druidi dávají vybavení lukům a pavouci jsou první část k jezdcům)
obři -> zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidům (u druidů jde o zachování historické návaznosti a potenciální funkčnosti původního Dralgara)
bizoni -> zvyšují rekrut druidů (kombinace bizonů a pavouků je úplně k ničemu a tak nebylo třeba tam dávat posílení)
wurmové -> zvyšují rekrut kopí a sníženě luků, zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidů, zvyšují rekrut obrů a sníženě bizonů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)
jednorožci -> zvyšují rekrut luků a sníženě kopí, zvyšují rekrut druidů a sníženě pavouků, zvyšují rekrut bizonů a sníženě obrů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)
PS: Nezmare, prosím zkontroluj tyto návaznosti a pokud nejsou (či mají jiné hodnoty), tak to prosím takto oprav a dej mi vědět a já to upravím na Wiki do pochopitelnější podoby.
Re: Seznam bugů
ano, je to tak.
Chybu pri kopijnikoch som upravil a teda aj jednorozci davaju zvyseny rekrut kopijnikov, ale su tam stare hodnoty. Rekrut kopijnikov sa zvysoval a to na hodnoty:
Dokonca ked je vylepsena budova kopijnikov tak sa to este vynasobi *1.5
Chybu pri kopijnikoch som upravil a teda aj jednorozci davaju zvyseny rekrut kopijnikov, ale su tam stare hodnoty. Rekrut kopijnikov sa zvysoval a to na hodnoty:
Code: Select all
if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
$bonus += round($multi*30*pow($runa_2, 0.7)/10);
elseif( $bu_druh5>=135 && $bu_druh5 < 140)
$bonus += round($multi*15*pow($runa_2, 0.7)/10);
Re: Seznam bugů
Nepsal jsi, že životy budou mít vyšší prioritu, než magie? Tedy, že bych měl dostat Obřího kostlivce a ne ledového kouzelníka?100 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba) zmasakroval (1,743) 1 x Starodávný ledový obr(11,198)
Jednotka 100 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba) vskřísila 1 x Nemrtvý ledový kouzelník
PS: vzkřísila
Re: Seznam bugů
Nepamätám si, ale zmenil som to teraz. Poradie:
1. obri kostlivec
2. zvestovatel soudneho dne
3. ledovy kouzelnik
4. ohnivy kouzelnik
5. druid
6. lich / kostlivec
Re: Seznam bugů
Super!
PS: Kdybych byl puntičkář, tak bych ještě dodal, že na základě cennosti jednotek, by bylo lepší, aby byl ohnivý kouzelník před ledovým a i to lépe navazuje na to, že je hned po zvěstovali. Ale protože aktuálně není jediná jednotka, která by měla jak magii ledu tak ohně současně, tak je tato poznámka nepodstatná...
PS: Kdybych byl puntičkář, tak bych ještě dodal, že na základě cennosti jednotek, by bylo lepší, aby byl ohnivý kouzelník před ledovým a i to lépe navazuje na to, že je hned po zvěstovali. Ale protože aktuálně není jediná jednotka, která by měla jak magii ledu tak ohně současně, tak je tato poznámka nepodstatná...
Re: Seznam bugů
mne prisiel prave ten ladovy lepsi. Tych par gul je ...
a v tom pripade "cennejsi" je zvestovatel ako obor, ma vyssiu hodnotu
a v tom pripade "cennejsi" je zvestovatel ako obor, ma vyssiu hodnotu
Re: Seznam bugů
Ano, pár koulí moc neudělá, ale ledový kouzelníci se shánějí výrazně jednodušeji a z výrazně více věcí a tak mám obvykle 100x více ledových, než ohnivých a díky posílení je pro mě v lategame cennější, když se mi povede mít dva stacky jednotek, které onehitují nepřítele, než když mám jeden, které je brutálně overkilluje a druhý, který nic nedělá. A tohle je právě ten důvod, proč jsou dle mě cennější ti ohnivý, než ti ledový... jinak ano, ledový jsou výrazně silnější a lepší (jen ne cennější)...