Seznam bugů

Hlásenie bugov a netypických správaní hry
healtonn
Posts: 58
Joined: Thu 09. Apr 2015 19:07:24

Re: Seznam bugů

Post by healtonn »

nezmar wrote: Sat 28. May 2022 21:43:30
V LoI se iniciativa snižuje až na konci kola, zatímco v simulátoru okamžitě. S výjimkou případů, kdy iniciativa klesne na 0 a jednotka pak regulérně nezaútočí. Toto je ovšem bug k opravení na straně loi a ne v simulátoru :P
momentálne určite nie. Je to na prekopanie celého bojového systému a bol by z toho len minimálny efekt
Ted jsem na to narazil v posvatnem chramu. ten rozdil neni minimalni efekt, je dost situaci, kdy to zasadne ovlivni bitvu. Tohle by opravdu chtelo opravit. Kdyby se ti nechtelo tak posli kod, pofixujem :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Jednorožci nezvyšují rekrut kopiníků a jestli si dobře pamatuji, tak jsme se domlouvali, že ho zvyšovat budou, ale méně.

Jestli dobře chápu vzorce (a jsou stále aktuální a není to jen starší verze), tak je problém v tom, že se prvně kontrolují hodnoty do 135 a pak od 136 dále, ale 135 není ani v jedné možnosti a přitom Posvátný háj je právě těch 135. Takže by v tom "elseif" mělo být místo 136 číslo 135...
nezmar wrote: Tue 08. Feb 2022 13:35:46 kopinici

Code: Select all

if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
	$bonus += round(15*pow($runa_2, 0.7)/10);		//$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 4);
elseif( $bu_druh5>=136 && $bu_druh5 < 140)
	$bonus += round(7*pow($runa_2, 0.7)/10);
PS: Ale myslím, že by mohlo stačit "5*pow..." místo "7*pow..." (původní myšlenka byla 1/3 a ne 1/2, ale to je možná na jinou debatu)
healtonn
Posts: 58
Joined: Thu 09. Apr 2015 19:07:24

Re: Seznam bugů

Post by healtonn »

Hron wrote: Tue 07. Jun 2022 21:27:16 Jednorožci nezvyšují rekrut kopiníků a jestli si dobře pamatuji, tak jsme se domlouvali, že ho zvyšovat budou, ale méně.

Jestli dobře chápu vzorce (a jsou stále aktuální a není to jen starší verze), tak je problém v tom, že se prvně kontrolují hodnoty do 135 a pak od 136 dále, ale 135 není ani v jedné možnosti a přitom Posvátný háj je právě těch 135. Takže by v tom "elseif" mělo být místo 136 číslo 135...
nezmar wrote: Tue 08. Feb 2022 13:35:46 kopinici

Code: Select all

if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
	$bonus += round(15*pow($runa_2, 0.7)/10);		//$bonus_rekrut = ceil($runa_2 / 4);
elseif( $bu_druh5>=136 && $bu_druh5 < 140)
	$bonus += round(7*pow($runa_2, 0.7)/10);
PS: Ale myslím, že by mohlo stačit "5*pow..." místo "7*pow..." (původní myšlenka byla 1/3 a ne 1/2, ale to je možná na jinou debatu)
k tomuhle jeste doplnim ze podle wiki maji zvysovat rekrut i obrove a taky nezvedaji
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Na WIKI je napsáno, že se zvedá rekrut Dralgarových jednotek, ale není upřesněno kterých. Chápu, že se to dá pochopit tak, že všech, ale když jsem to psal, tak jsem nechal větu obecnou proto, že jsem se hůře orientoval v tom, které budovy ovlivňují které jednotky. Asi by bylo lepší doplnit slovo "některých"...
Takže je dost možné, že to, že obři nezvedají rekrut kopiníků bug není. (a popravdě si myslím, že ho ani zvedat nemají)

Nejsem si úplně jist, jak je to nastavené, ale správně by to mělo být takto
luk/kopí -> nezvedá rekrut (nemá ani čeho)
druid/pavouk -> nezvedá rekrut, ale ovlivňuje první budovu své větve (druidi dávají vybavení lukům a pavouci jsou první část k jezdcům)
obři -> zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidům (u druidů jde o zachování historické návaznosti a potenciální funkčnosti původního Dralgara)
bizoni -> zvyšují rekrut druidů (kombinace bizonů a pavouků je úplně k ničemu a tak nebylo třeba tam dávat posílení)
wurmové -> zvyšují rekrut kopí a sníženě luků, zvyšují rekrut pavouků a sníženě druidů, zvyšují rekrut obrů a sníženě bizonů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)
jednorožci -> zvyšují rekrut luků a sníženě kopí, zvyšují rekrut druidů a sníženě pavouků, zvyšují rekrut bizonů a sníženě obrů (tedy plné zvýšení rekrutu všech budov své větve a snížený bonus do větve druhé)

PS: Nezmare, prosím zkontroluj tyto návaznosti a pokud nejsou (či mají jiné hodnoty), tak to prosím takto oprav a dej mi vědět a já to upravím na Wiki do pochopitelnější podoby.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

ano, je to tak.

Chybu pri kopijnikoch som upravil a teda aj jednorozci davaju zvyseny rekrut kopijnikov, ale su tam stare hodnoty. Rekrut kopijnikov sa zvysoval a to na hodnoty:

Code: Select all

if($bu_druh5 >= 130 && $bu_druh5 < 135)
	$bonus += round($multi*30*pow($runa_2, 0.7)/10);
elseif( $bu_druh5>=135 && $bu_druh5 < 140)
	$bonus += round($multi*15*pow($runa_2, 0.7)/10);
Dokonca ked je vylepsena budova kopijnikov tak sa to este vynasobi *1.5
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

100 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba) zmasakroval (1,743) 1 x Starodávný ledový obr(11,198)
Jednotka 100 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba) vskřísila 1 x Nemrtvý ledový kouzelník
Nepsal jsi, že životy budou mít vyšší prioritu, než magie? Tedy, že bych měl dostat Obřího kostlivce a ne ledového kouzelníka?

PS: vzkřísila
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

Hron wrote: Sat 18. Jun 2022 21:17:25 Nepsal jsi, že životy budou mít vyšší prioritu, než magie? Tedy, že bych měl dostat Obřího kostlivce a ne ledového kouzelníka?

PS: vzkřísila
Nepamätám si, ale zmenil som to teraz. Poradie:
1. obri kostlivec
2. zvestovatel soudneho dne
3. ledovy kouzelnik
4. ohnivy kouzelnik
5. druid
6. lich / kostlivec
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Super!

PS: Kdybych byl puntičkář, tak bych ještě dodal, že na základě cennosti jednotek, by bylo lepší, aby byl ohnivý kouzelník před ledovým a i to lépe navazuje na to, že je hned po zvěstovali. Ale protože aktuálně není jediná jednotka, která by měla jak magii ledu tak ohně současně, tak je tato poznámka nepodstatná... ;)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

mne prisiel prave ten ladovy lepsi. Tych par gul je ...
a v tom pripade "cennejsi" je zvestovatel ako obor, ma vyssiu hodnotu :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Ano, pár koulí moc neudělá, ale ledový kouzelníci se shánějí výrazně jednodušeji a z výrazně více věcí a tak mám obvykle 100x více ledových, než ohnivých a díky posílení je pro mě v lategame cennější, když se mi povede mít dva stacky jednotek, které onehitují nepřítele, než když mám jeden, které je brutálně overkilluje a druhý, který nic nedělá. A tohle je právě ten důvod, proč jsou dle mě cennější ti ohnivý, než ti ledový... jinak ano, ledový jsou výrazně silnější a lepší (jen ne cennější)...
Post Reply