iniciativa

Hlásenie bugov a netypických správaní hry
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

iniciativa

Post by Ripperman »

Tohle prostě nechápu:

1 x Dreaddův Vyvolený útočí na 910 x Elfí lučištník
1 x Dreaddův Vyvolený zmasakroval (39) 3 x Elfí lučištník(9,061)
Obrovský strach a beznaděj doslova zmrazil zasaženou jednotku. Její iniciativa byla sníženo o 5

907 x Elfí lučištník útočí na 36,440 x Zombie (Měděné pláty)
907 x Elfí lučištník zmasakroval (6,032) 201 x Zombie (Měděné pláty)(1,087,156)

15 x Elfí lučištník útočí na 907 x Elfí lučištník
15 x Elfí lučištník zmasakroval (146) 15 x Elfí lučištník(8,915)

Jakto, že nepřátelští elfí lučistníci útočí před těma mýma, když narozdíl od těch mých mají mít sníženou iniciativu o 5 ?? :geek:
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: iniciativa

Post by nezmar »

Povedal by som, ze to bude naopak velmi jednoduche

1. Usporiadaju sa vsetky jednotky podla iniciativy
2. prebehnu utoky, magie, znizenie inic
Dalsie kolo
1. Usporiadanie jednotiek ...

po kazdej magii/schopnosti nebezi nove usporiadanie jednotiek ale zostava v platnosti povodne
Jedine ak m/s znizi inic na 0 tak jednotka neutoci. Nova inic sa berie do uvahy az v dalsom kole.

Zavedenie tejto zmeny (okamzita uprava inic) by znamenalo zmenit podstatnu cast subojoveho skriptu aby sa predislo pripadom opakovatelneho utoku tych istych jednotiek:
- zautocia lucisnici
- nasledne im niekto znizi inic a budu znova zaradeny do kolobehu
- znova zautocia lucisnici

Ale asi by sa to malo riesit a porozmyslam nadtym
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: iniciativa

Post by Ripperman »

Stačí si u každé jednotky uložit, zda už v daném kole útočila.

Spočte se pořadí jednotek, které v daném kole ještě neútočili dle iniciativy v jakém budou útočit.
Odútočí z tohoto pole první jednotka.
Spočte se pořadí jednotek, které v daném kole ještě neútočili dle iniciativy v jakém budou útočit.
Odútočí z tohoto pole první jednotka.
atd.

Popřípadě optimalizovat, že přepočet se bude provádět pouze tehdy, pokud dojde v daném kole ke snížení/ i zvýšení ? (zvýšení - crinis by konečně nedostávala rány ve třetím kole, když v tom kole už má mít iniciativu vyšší než útočící jednotka a přesto útočí až po ní :/) iniciativy.
:geek: :)

Chápu, že náročnost na výpočet pořadí útoků přestane být jednotková, a bude lineární. Ovšem není to dle mého nijak drastický výpočet, který by způsobil kolaps serveru.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: iniciativa

Post by nezmar »

keby si videl ako je to spravene, mozno by si pisal inak ... :lol:

kazdopadne to nie je otazka jedneho forcyklu, ktory by sa pridal, ale narocnejsieho zasahu. Raz sa k tomu asi budem musiet dokopat, ale momentalne to nepatri medzi priority :)
Post Reply