Ladenie bohov - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Vocas »

Já vím že jde dát i macus bez krakena neboj :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Jen s 50k bahna navíc, to si pak řekneš, že toho krakena klidně obětuješ :) .
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

tak do druhej vetvy ako strelecka jednotka kamienok ? :D mohla by to byt celkom fun a ozivenie s tym ze "strelci" umieraju pri utoku , samozrejme rekrut by sa musel nejak odvijat od tahov alebo poctu miest :idea:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

To mi strašně připomíná ohnivé koule a ledové koule, což by pak bylo celé na jedno brdo. Chtělo by to nějakou originálnější jednotku.
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

no rozdiel by bol dost velky kedze ohnive gule vyvolavaju magovia a vyvolaju ich pri kazdom boji, kdezto kamienok by si posielal ako jednotku do boja ty. a ak by mal typ utoku 3 tak by aspon konecne pribudla jednotka s tymto druhom utoku.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Rozdíl je jen v vyvolání. Jinak je to v podstatě stejné. Takhle bych vymyslel pár jednotek, ale aby nebylo všechno stejné, to je problém.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

moj plan je zatial stale dat tam niekde "Jesteriho lukostrelce" - resp. vetvu s plazmi :) mam pocit, ze to by sa k dharovi malo hodit :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

To není špatný nápad. Mě napadly zase jednotky kamenné + částečně lidi, kterým byly Dharovými alchymisty posíleny těla o kamennou podstatu (kůže pevná téměř jako kámen - vyšší obrana, vyšší síla).
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

No vlastne by to fungovalo ako goblini fanatici v resp. goblinia pojazdna bomba. akurat by to malo druh utoku 3
nepride mi to ako nieco co tu uz je...
vlastnosti = kamikadze + rekrut zdarma + utok 3
jednotka s takymi vlastnostami zatial na loi neexistuje, a dali by sa s tym vymysliet nove taktiky na plenenie a demonov... (nasyslit 500 000 kamienkov ktore by dali po 1 000 000 damage v dvoch kolach by mohla byt prijemna alternativa k nepouzivaniu magov zeme. kedze ti su pouzitelny len na velke jednotky ktore su v hre asi 4)
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

Nova vetva Dhara obohatena o vase myslienky:

budova 2 ostava stare dobre bahno - alebo nieco vymysliet len ma nic nenapadlo

Budova 3 - Podzemni doupě ( postavit za 75 000 zlatých)
Jednotka Krtek ( v resp. Podzemní jester)

"Jednotka Krtek prekvapila protivnika spod země a utoci uz v prvnim kole"
vyhody: druh utoku 4 + multiutok 2x
nevyhody: Podzemni krtek neumí nosit magické vybavení, a není imunní vuci ohni (kedze pod zemou sa nevie ohnu vyhnut).
Damage cca: 50
Utok: 18
Obrana: 6
Zivoty: cca 150 (zivoty a obrana koli tomu aby sa nedrzali extremne vysoke pocty a nestitovalo sa nimi)
druh utoku: 4
iniciativa: 4
hodnota cca 400
cena: 5 korienkov/kus
1 korienok stoji: 1000 zl
rekrut 5 krtů /kolo
Bonusy:
ak 5. budova bude vo vetve plazov tak 10 krtů/kolo
po postavani vsetkych budov z vetvy plazov moznost za 100 run zeme postavat Válečné doupě = vsetci krtkovia zomru
odteraz sa budu rekrutovat krti valecnici (Váleční ještěry)
rozdiel: + slayer rekrut spadne opat na 5/kolo
"Sila run života pretvořila strukturu Podzemního doupěte v profesionálni tábor výcviku vojnových expertu, ve veliké Válečné doupě. Krtí válečníci sú krutí a hrdí. Neznesou bojovat po boku jejich nižší čelědi, jednoduchí Krtci byli vyvražděni."


Pointa: kedze topazaci su velmi pritazliva jednotka kvoli obrane druha vetva bude stavana tak aby mohlo davat zmysel nevybrat si Skálu ale Podzemni doupě

Budova 4 - Dharová Hora (Vyslat průzkumní četu objevit dharovú horu, výprava bude stát 400 000 zlatých a bude potřeba 10 000 lidí)
Jednotka Horský Hypogrif - Horský Jěšter - Okrídlený jěšter (neviem co najlepsie znie)

vyhody: Magie Země II. - jednotka na bojisku vyvolá ze země oživlé bahno (50 - 250), Sieť - 33% Jednotka dokáže paralizovať zasiahnutú jednotku. Šanca je 33%. Jednotka je paralyzovaná na jedno kolo
nevyhody: cena, hodnota, utok

Damage: 400
Utok: 10
Obrana: 28
Zivoty: 1500
druh utoku: 2
iniciativa: 15
hodnota cca: 7 500 - 15 000
cena- 2 vybavení
1 vybavení stojí
1 runu zivota + Lidí: 1000 (adeptú na jezdce) + 10000 zlatých
rekrut 10/kolo

Bonusy: po postavení 5. budovy v hore sa za kolo najde 50- 200 kamienkov
kamienok - popisany vyssie


5. budova Diamantový dol (Vybudovat diamntový důl za 5 000 000 zl)
Jednotka: Dharův Veletvůrce (prvá poriadna štítovacia jednotka v tejto vetve)

vyhody: Magie země III. - Jednotka vybuduje na bojisku armádu 1000 Kamenných soch, Stěč = jednotka v tretím kole dostane 2000 bonus do útoku
nevýhody: útok typu 1
Damage: 1000
Utok: 25
Obrana: 30
Zivoty: 45000
druh utoku: 1
iniciativa: 4
hodnota: 100 000
cena- 1 000 000 zl + 10 run země
rekrut 1/kolo

Bonusy: po postavení Diamantoveho dolu je šanca 1:15 na nájdenie runy života u krtkov V podzemním Doupě

Neviem preesne ake by to bolo silné teoreticky pravidlo ktoré by pri postavaní niektorej budovy od plazov zakazovalo Krakena by mohlo byt OK na balans...


Co poviete ?
Last edited by denny on Thu 25. Sep 2014 21:31:25, edited 1 time in total.
Post Reply