tak sem teďka nad tou větví přemýšlel a aji něco sepsal... ale fakt bych asi změnil jenom vylepšení pro žrouty..
aby jako žrouti měli hodnotu 12 - 15k staty jim nechat.. a pak za xxrun života změnit na vrhače kamene... nechat staty ale změnit utok na 3... v 1. a 2. kole hážou kameny ve třetím by dostaly steč 5k dmg + drtivý utok už od začátku možná i slayera pokud by to už nebylo moc
změnit rekrut bahna tahy/200
a mágovi zemně dat utok 2 ale snižit šanci na zkamenění 50% na jednotku
Ladenie bohov - Dhar
Re: Ladenie bohov - Dhar
U kamenožroutů nejsem proti, u bahna to chce vyzkoušet, nejdříve bych to dal spíš 225. Mágy země rozhodně ne. S těma bych šaškoval jedině vylepšením. Navíc bych řekl, že mágové se musí dotknout nepřátelské jednotky, aby ji zkameněli (není to královna Medůz).
Re: Ladenie bohov - Dhar
Nezmarku prosim na kolienku daj tym Kamenozrutom polovicnu hodnotu .. prosim prosim prosim
Re: Ladenie bohov - Dhar
tak udělat z krakena unikátní/legendární jednotku a když nic jiného.. tak teda mágům aspoň zvýšit iniciativu...
Re: Ladenie bohov - Dhar
S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
Re: Ladenie bohov - Dhar
jenže víš co.... všechny tyhle jednotky. (za bonus když je jenom 1 jsou unikát) vyvolený, obr na ještěrce, světlonoš.... prostě všichni... a jenom kraken zase nicKouji wrote:S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
PS. a s mágama... jelikož maj horší iniciativu než kraken tak sou stejně k ničemu.. prože kraken rozjebe štíty a oni pak utočí na low hp jednotky.. a je to o ničem potom mág zemně je prostě skoro zbytečná jednotka
Re: Ladenie bohov - Dhar
Jednotky jsou unikátní? Flamekeeper Lord a světlonoš ano. Obr na Wurmovi není unikátní, posvátný jednorožec taky ne. Snad ani velemág ledu. A jen pro představu. Kraken s slonovinovým lukem? To by se stal Dhar tak OP, že by se všichni mohli jít zahrabat. Dokonce i Mucus by byla nulová výzva, protože by kraken neumíral na toxicitě. Pokud bych uvažoval o krakenovi jako unikátní jednotce, tak pak by se musela opatřit proti opatření. Hlavním by bylo vylepšit světlonoše a zrušit věhlas z Eternanů a navíc by se musel nebeský krystal dostat z tvé kapsy (archeologický tábor - červené plenění nebo věhlas - bez Eternanů by to začala být výzva).Rock Tomb wrote:jenže víš co.... všechny tyhle jednotky. (za bonus když je jenom 1 jsou unikát) vyvolený, obr na ještěrce, světlonoš.... prostě všichni... a jenom kraken zase nicKouji wrote:S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
PS. a s mágama... jelikož maj horší iniciativu než kraken tak sou stejně k ničemu.. prože kraken rozjebe štíty a oni pak utočí na low hp jednotky.. a je to o ničem potom mág zemně je prostě skoro zbytečná jednotka
Jak jsem říkal, vymyslete druhou větev, kde je můžete vyměnit za útočnou jednotku. Já osobně jsem za mágy země docela rád (nesedí všude, ale mají dobré využití). I když o 1 inic by se to zvednout mohlo, protože mají stejnou, ne že ji má kraken větší. Vyjadřuj se aspoň přesně.
Re: Ladenie bohov - Dhar
taky napad niekoho som tu videl spominat jednotku kamienok = tak ma napadlo ako by mohla fungovat
giganticky chram ak je Kraken mrtvy bude davat dharovi ako cenu utechy napr. 100 az 200 kamienkov za kolo
Kamienok by mal druh utoku ako ohniva gula pripadne druh 3
bol by kamikadze jednotkou = po pouziti v boji sa kamienky rozkotulaju po bojisku.
sila kamienku by mohla byt nejakych
1 dmg
1 utok
1 obrana
5 ini
1 zivot
2 hodnota
schopnosti = jednotka je neziva, mozno slayer?
moze byt ?
giganticky chram ak je Kraken mrtvy bude davat dharovi ako cenu utechy napr. 100 az 200 kamienkov za kolo
Kamienok by mal druh utoku ako ohniva gula pripadne druh 3
bol by kamikadze jednotkou = po pouziti v boji sa kamienky rozkotulaju po bojisku.
sila kamienku by mohla byt nejakych
1 dmg
1 utok
1 obrana
5 ini
1 zivot
2 hodnota
schopnosti = jednotka je neziva, mozno slayer?
moze byt ?
Re: Ladenie bohov - Dhar
Ale to by byla celkem kravina totiž když ti umře tak jednoduše seženeš nebeskej a dáš si krakena znova což je lepší a navíc zaručeně ti kraken umře při dobývání Macusovi pevnosti.
Re: Ladenie bohov - Dhar
Totální kravina. Mi osobně kraken umřel asi 3x. Pokaždé na Mucusovi a to jsem měl v záloze další nebeský krystal (3 krakeny za věk je celkem sranda mít). Podle mě, když ti kraken zemře, tak ve válce, na Mucusovi nebo to neumíš. Do války jdeš s tím, že pak Dhar je na odpis a na Mucuse, že máš krystal navíc (protože jde Mucus dát i bez krakena, ale potřebuješ x k bahna navíc).
Osobně, spíše než se snažit vylepšit momentální větev, na kterou už Nezmar musel číst, co chceme vylepšit, tak by se raději zaměřil na druhou větev nebo na něco úplně jiného. Já se u druhé větve třeba zasekl na střelecké jednotce, na kterou mě nic nenapadá.
Osobně, spíše než se snažit vylepšit momentální větev, na kterou už Nezmar musel číst, co chceme vylepšit, tak by se raději zaměřil na druhou větev nebo na něco úplně jiného. Já se u druhé větve třeba zasekl na střelecké jednotce, na kterou mě nic nenapadá.