Ladenie bohov - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Rock Tomb »

tak sem teďka nad tou větví přemýšlel a aji něco sepsal... ale fakt bych asi změnil jenom vylepšení pro žrouty..
aby jako žrouti měli hodnotu 12 - 15k staty jim nechat.. a pak za xxrun života změnit na vrhače kamene... nechat staty ale změnit utok na 3... v 1. a 2. kole hážou kameny ve třetím by dostaly steč 5k dmg + drtivý utok už od začátku možná i slayera pokud by to už nebylo moc

změnit rekrut bahna tahy/200

a mágovi zemně dat utok 2 ale snižit šanci na zkamenění 50% na jednotku
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

U kamenožroutů nejsem proti, u bahna to chce vyzkoušet, nejdříve bych to dal spíš 225. Mágy země rozhodně ne. S těma bych šaškoval jedině vylepšením. Navíc bych řekl, že mágové se musí dotknout nepřátelské jednotky, aby ji zkameněli (není to královna Medůz).
VPx
Posts: 99
Joined: Sun 06. Apr 2014 14:00:25

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by VPx »

Nezmarku prosim na kolienku daj tym Kamenozrutom polovicnu hodnotu .. prosim prosim prosim
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Rock Tomb »

tak udělat z krakena unikátní/legendární jednotku a když nic jiného.. tak teda mágům aspoň zvýšit iniciativu...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Rock Tomb »

Kouji wrote:S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
jenže víš co.... všechny tyhle jednotky. (za bonus když je jenom 1 jsou unikát) vyvolený, obr na ještěrce, světlonoš.... prostě všichni... a jenom kraken zase nic :P
PS. a s mágama... jelikož maj horší iniciativu než kraken tak sou stejně k ničemu.. prože kraken rozjebe štíty a oni pak utočí na low hp jednotky.. a je to o ničem potom :( mág zemně je prostě skoro zbytečná jednotka :(
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Rock Tomb wrote:
Kouji wrote:S krakenem se nic dělat nebude. A mágové iniciativu bys je spíše i dojebal, protože by je odjebal ohnivý štít.
jenže víš co.... všechny tyhle jednotky. (za bonus když je jenom 1 jsou unikát) vyvolený, obr na ještěrce, světlonoš.... prostě všichni... a jenom kraken zase nic :P
PS. a s mágama... jelikož maj horší iniciativu než kraken tak sou stejně k ničemu.. prože kraken rozjebe štíty a oni pak utočí na low hp jednotky.. a je to o ničem potom :( mág zemně je prostě skoro zbytečná jednotka :(
Jednotky jsou unikátní? Flamekeeper Lord a světlonoš ano. Obr na Wurmovi není unikátní, posvátný jednorožec taky ne. Snad ani velemág ledu. A jen pro představu. Kraken s slonovinovým lukem? To by se stal Dhar tak OP, že by se všichni mohli jít zahrabat. Dokonce i Mucus by byla nulová výzva, protože by kraken neumíral na toxicitě. Pokud bych uvažoval o krakenovi jako unikátní jednotce, tak pak by se musela opatřit proti opatření. Hlavním by bylo vylepšit světlonoše a zrušit věhlas z Eternanů a navíc by se musel nebeský krystal dostat z tvé kapsy (archeologický tábor - červené plenění nebo věhlas - bez Eternanů by to začala být výzva).
Jak jsem říkal, vymyslete druhou větev, kde je můžete vyměnit za útočnou jednotku. Já osobně jsem za mágy země docela rád (nesedí všude, ale mají dobré využití). I když o 1 inic by se to zvednout mohlo, protože mají stejnou, ne že ji má kraken větší. Vyjadřuj se aspoň přesně.
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

taky napad niekoho som tu videl spominat jednotku kamienok = tak ma napadlo ako by mohla fungovat
giganticky chram ak je Kraken mrtvy bude davat dharovi ako cenu utechy napr. 100 az 200 kamienkov za kolo
Kamienok by mal druh utoku ako ohniva gula pripadne druh 3
bol by kamikadze jednotkou = po pouziti v boji sa kamienky rozkotulaju po bojisku.

sila kamienku by mohla byt nejakych
1 dmg
1 utok
1 obrana
5 ini
1 zivot
2 hodnota

schopnosti = jednotka je neziva, mozno slayer?



moze byt ?
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Vocas »

Ale to by byla celkem kravina totiž když ti umře tak jednoduše seženeš nebeskej a dáš si krakena znova což je lepší a navíc zaručeně ti kraken umře při dobývání Macusovi pevnosti.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Totální kravina. Mi osobně kraken umřel asi 3x. Pokaždé na Mucusovi a to jsem měl v záloze další nebeský krystal (3 krakeny za věk je celkem sranda mít). Podle mě, když ti kraken zemře, tak ve válce, na Mucusovi nebo to neumíš. Do války jdeš s tím, že pak Dhar je na odpis a na Mucuse, že máš krystal navíc (protože jde Mucus dát i bez krakena, ale potřebuješ x k bahna navíc).
Osobně, spíše než se snažit vylepšit momentální větev, na kterou už Nezmar musel číst, co chceme vylepšit, tak by se raději zaměřil na druhou větev nebo na něco úplně jiného. Já se u druhé větve třeba zasekl na střelecké jednotce, na kterou mě nic nenapadá.
Post Reply