Mluví se tu o ladění bohů, a nevím je-li to mnou, ale připadne mi že Dhar je zde asi dsot v nevýhodě oproti ostatním bohům (kromě krakena). Připadne mi že má dost pomalý rekrut základních jednotek. Když vezmu ostatní jednotky, tak golemové jsou dost silní (obraní), ale nijak jsem nepochopil, mágy země, jsou to asi jediní mágové co neútočí na dálku (útok 1 - ohnivý štít je zničí) a k tomu Jejich cena 1 Mzl a 20 run Ž se mi zdá celkem dost. Možná by to bylo přehnané, ale podle mě by se hodilo, aby bahno mělo vyšší rekrut v závislosti na počtu měst, mág země aby měl útok jako střelci (2) a myslím si že kamežrouti by snesly nějaké to vylepšení (dát jim slayer by bylo asi moc, ale dát třeba za 50 Ž a 5 M upgreade na něco ...).
Nechci bejt rejpal, ale jde mi ted o dobyvani. Vždy když něco dobývám ( + plenění), tak mi u nepřátel zůstane pár jednotek občas ani ne procento, ale má armáda má skoro celou sílu, tak mě zajímalo, jestli nejde to nějak porazit tento problém. Je to sice směšné ale je dobré mít armádu př.: 10 000 wurmů a bojovat proti 4*1 vesnicanovi.
Výsledek boje:
10 000 Wurmů přežilo
0 vesničan přežilo
0 vesničan přežilo
0 vesničan přežilo
1 vesničan přežil
Museli jsme se stáhnout jsou tam velice dobře opevněni.
Je to sice mírně přehnané ale baví mě to, že taková armádka prohraje kvůli tomu že došel počet kol a mimo Válka - Útok na město, není útok nikdy úspěšný.
Myslím si, že je to zvláštní, ale pokud se návrhy nelíbí omluva předem.
Ladenie bohov - Dhar
Re: Dhar
Mág země - kalich ohně problém vyřešen, není důvod mu dávat útok 2, protože by zase dost znevýhodnil ostatní bohy.
Bahno by chtělo nějak zvýšit, ale spíše zvýšit základ a nebo trochu snížit navýšení s tahy.
U kamenožroutů bych to viděl spíš na snížení hodnoty a konec.
Dhar jako skoro každý bůh využívá otroky ze začátku, takže sundat město jde v pohodě. Ve většině jiných je to tak, že tam máš nějakou toleranci (často 10-20%), kterou nemusíš dát.
Museli jsme se stáhnout jsou tam velice dobře opevněni. Tohle jsem viděl asi jen u pokladnice a ta je v pohodě datelná s tímhle Dharem.
Spíše bych upravil golemy, protože topazové jsou až moc silní později a zničí je jen bůh se slayerem.
Bahno by chtělo nějak zvýšit, ale spíše zvýšit základ a nebo trochu snížit navýšení s tahy.
U kamenožroutů bych to viděl spíš na snížení hodnoty a konec.
Dhar jako skoro každý bůh využívá otroky ze začátku, takže sundat město jde v pohodě. Ve většině jiných je to tak, že tam máš nějakou toleranci (často 10-20%), kterou nemusíš dát.
Museli jsme se stáhnout jsou tam velice dobře opevněni. Tohle jsem viděl asi jen u pokladnice a ta je v pohodě datelná s tímhle Dharem.
Spíše bych upravil golemy, protože topazové jsou až moc silní později a zničí je jen bůh se slayerem.
Re: Dhar
Kamenožrouti OK, je to jedna ze změn, mág země se mi zdá stále takový jak jsem uvedl. Topazový golemové alespon aktuálně vyvažují bahno. Ale je to můj názor. A pokud jde o tu toleranci (10-20 %), tak tu jsem nezažil ani u Aetharova chrámu. Možná to je podobné jako ten posvátný chrám země či tak nějak. Když na něj zaútočím tak to selže. A pokud je to pravda že ta tolerance skutečně existuje i mimo města, tak to se omlouvám mluvím jen z vlastních zkušeností, kdy nikdy nefungovala. Omlouvám se
Re: Dhar
Po postaveni skaly sa zdvyha rekrut bahna a to v zavislosti od poctu tahov -> tahu_celkem/250 . V pripade, ze mate toxicku bazinu tak dokonca tahu_celkem/200
aj dhar casom prejde upgradom (urcite budem pridavat nejake budovi aj jemu a budete si moc teda vybrat)
Co sa tyka Maga zeme -> nato aby mohol pouzit skamennenie sa musi svojej obete dotykat, preto nema utok na dialku. Predsa len nie je to meduza
- mysilm, ze je dost predmetov, ktore toto vyriesi
a myslim, ze jeho cena nie je vysoka ked uvazim, ze dokaze zabit dotykom wurma,krakena,nizsieho ohniveho splozenca,...
co sa tyka hodnoty kamenozrutov, tak nadtym porozmyslam
aj dhar casom prejde upgradom (urcite budem pridavat nejake budovi aj jemu a budete si moc teda vybrat)
Co sa tyka Maga zeme -> nato aby mohol pouzit skamennenie sa musi svojej obete dotykat, preto nema utok na dialku. Predsa len nie je to meduza

- mysilm, ze je dost predmetov, ktore toto vyriesi

a myslim, ze jeho cena nie je vysoka ked uvazim, ze dokaze zabit dotykom wurma,krakena,nizsieho ohniveho splozenca,...
co sa tyka hodnoty kamenozrutov, tak nadtym porozmyslam

Re: Ladenie bohov - Dhar
A co se týká topázů jsou tak akorát totiž když ti zhebne v údolí 1k nebo 2k tak přeci je to dost prachů. A skoro každej to taky nemá pořád dokola.
Re: Ladenie bohov - Dhar
mam v plane pridat dve jednotky k dharovi a to:
* Bahenni Had - 5 budova namiesto magov zeme
* podzemni jester - tu si niesom uplne isty ktoru jednotku to nahradi. Pravdepodobne 4 budka - kamenozruti
prva "vetva" bude vlastne kamenozruti + bahenni had
druha "vetva" bude podzemni jester + mag zeme.
Pribudnu tam nejake bonusy atd.
Zatial to mam iba v hlave a staty + schopnosti su stale otazne. Ked tak mozete mi pomoct
Golemov a bahno nechavam tak, myslim, ze tam zatial nie je potrebna ziadna alternativa
* Bahenni Had - 5 budova namiesto magov zeme
* podzemni jester - tu si niesom uplne isty ktoru jednotku to nahradi. Pravdepodobne 4 budka - kamenozruti
prva "vetva" bude vlastne kamenozruti + bahenni had
druha "vetva" bude podzemni jester + mag zeme.
Pribudnu tam nejake bonusy atd.
Zatial to mam iba v hlave a staty + schopnosti su stale otazne. Ked tak mozete mi pomoct

Golemov a bahno nechavam tak, myslim, ze tam zatial nie je potrebna ziadna alternativa
Re: Ladenie bohov - Dhar
Tak se mi to líbí nezmare




Re: Ladenie bohov - Dhar
I když to jsem úplně nepatří, tak bych se chtěl zeptat, povedlo se mi sice postavit Dharuv chram, ale nejak na krakena potrebuji jeste nebesky krystal, kde se da sehnat mimo 200 000 věhlasu?
Díky za radu
Díky za radu

Re: Ladenie bohov - Dhar
Démoni, archeologický tábor( ne ten co postavíš, ale najdeš) a tuším i údolí stínů, ale všude je poměrně malá šance.