Page 1 of 1

progresivní síla demonu

Posted: Tue 10. Jun 2014 9:45:13
by linux
Když se člověk po nějakých 3 týdnech podívá na úspěšnost démonů tak je to dost k pláči v podstatě jde jen o to překročit určitou hranici a pak už si demoni ani neškrtnou ... Co takhle udělat sílu démonů progresivně, že by se každý den zvyšovala ? S novým věkem na Land of Ice přece sílí postupně nejen klany, ale i démoni. Příklad, někdo s dobře poskládanou armádou dokáže už po 10 dnech porazit nějakého pravuse, ale díky posilování bude i 30. den dr ghor re thor výzva. Myslím že by to hru dost oživilo, protože teď je to hrozně jednotvárné ...

Re: progresivní síla demonu

Posted: Tue 10. Jun 2014 12:02:32
by Kouji
Ale tím pak chceš říct, že Draggotana dáš na s 100k army? Ohnivé róby na rozdávání? To by pak démoni museli sílit od určité hodnoty a to pak nikdy nebudeš vědět na čem jsi. A pravuse snad nikdy nedáš po 10 dnech... Cosmo poprvé padl po 20 dnech +- a to máš 2x zrychlenou hru, ghor po 25... Tady budeš muset přijít s nějakým výborným nápadem, aby to mělo smysl.

Re: progresivní síla demonu

Posted: Tue 10. Jun 2014 13:57:52
by nezmar
v pripade, ze su demoni taky slabi, tak je dost mozne, ze si to uvedomi aj matka demonov v ich svete a vysle aj nejakych silnejsich.

Slabi demoni sa nemozu posilovat, bolo by to proti logike ich vlastneho sveta, skor mozu byt uplne zniceny kedze si nedokazu poradit s tym co maju. Vidim tu ale potencial, ze pribudnu dalsi, silnejsi demoni, ktory sa budu objavovat az ku koncu hry (casove obmedzenie, pocty mest, ...)

Re: progresivní síla demonu

Posted: Tue 10. Jun 2014 14:08:10
by Kouji
Rozhodně by to chtělo nějaké nové, i třeba slabší, ale taky nějak zvláštnější. Třeba Ragnar byl poměrně slabý, ale měl meteoritů skoro jak Ghottan škoda jen, že umřel.

Re: progresivní síla demonu

Posted: Tue 10. Jun 2014 17:01:31
by Topinka
Třeba
Dh' Corr
Jeden z mála démonů, kteří se i přes ostudné porážky na Land of Ice rozhodl navštívit dobrovolně tento svět. Dh' Corr je génius, v oblasti nekromancie, která však měl tu smůlu, že se narodil do nejnižší kasty a proto mu nebylo umožněno studovat na Univerzitě. Na Land of Ice přišel kvůli zvěstem o mocném nekromantu Dreaddovi, jehož armádu by rád prostudoval. Jeho vlastní armády jsou tvořeny převážně levnými otroky a Démony černokněžníky, které zlákal v domovském světě pro svou výpravu. Zvláštností jeho armád je ta, že jako jediný generál démonů stojí sám v čele své armády. Může si to dovolit, neboť jeho magické schopnosti mu umožňují v případě smrti přenést svou duši do nového těla, které pro něj v Pevnostech připravili jeho přisluhovači. Na bitevním poli takto již zemřel tisíckrát, pokaždé se však znovu vrátil. Silnější a odhodlanější než předtím.

Armáda
2000 x Otrok s kopím
2000x Otrok štítonoš
2000 x Otrok s oštěpy
200 x Démon Nekromant
1 x Dh' Corr(Popel padlých válečníků)
Démon nekromant: Damage 40 Útok 8 Obrana 10 Životů 250, Iniciativa 5, Hodnota 800, Zvlášttní schopnost: Magie smrti 1
Dh' Corr: Damage 45, Útok 12 Obrana 10, Životů: 500, Iniciativa: 8, Hodnota 1000 Zvláštní schopnost: Magie smrti 9.
Magie smrti 9: Rozklad, jednotka okamžitě rozloží tělo nepřátelské jednotky, čímž ji zabije, načež vzkřísí její kostru, podobně jako Nekromant.

Re: progresivní síla demonu

Posted: Wed 11. Jun 2014 0:33:47
by linux
nezmar wrote:v pripade, ze su demoni taky slabi, tak je dost mozne, ze si to uvedomi aj matka demonov v ich svete a vysle aj nejakych silnejsich.

Slabi demoni sa nemozu posilovat, bolo by to proti logike ich vlastneho sveta, skor mozu byt uplne zniceny kedze si nedokazu poradit s tym co maju. Vidim tu ale potencial, ze pribudnu dalsi, silnejsi demoni, ktory sa budu objavovat az ku koncu hry (casove obmedzenie, pocty mest, ...)
v tom připadě bych to udělal tak, že po 300 porážkách si matka konečně uvědomí, že je něco špatně a daného démona povýší o jeden level. Ke konci věku bychom tu tak měli po 900 porážkách rah arok pravuse třeba :D

Re: progresivní síla demonu

Posted: Wed 11. Jun 2014 7:15:07
by nezmar
linux wrote:v tom připadě bych to udělal tak, že po 300 porážkách si matka konečně uvědomí, že je něco špatně a daného démona povýší o jeden level. Ke konci věku bychom tu tak měli po 900 porážkách rah arok pravuse třeba :D
to mi na nu nesedi. Nedava "odmeny", skor tresta. Je to kruty svet a malokto ma druhu sancu, ak vobec nieco take poznaju :D

Momentalne ale premyslam nad nasledujucim:
- objavi sa novy demon, ktory ma ale inu strategiu. Nenapada mesta ale skor drancuje - obdoba barbarov (cize hlavne kradeze)
- pribudne niekolko novych eventov, ktore budu zamerane na demonov. Mne osobne sa zda nelogicke, ze sa demoni pohybuju iba tak, ze sa objavia pri nejakom meste. Cize pridali by sa eventy typu: demoni prieskumnici, odpadlici a mozno aj armady na pochode (na ktore nemusite zautocit a mozete ich nechat prejst len tak okolo)
- objavili sa dalsi klasicky demoni. Asi v pocte 3 (DRA, TEL, RAG PRAVUS - mozno dvaja) a upravili by sa mierne podmienky kedy sa kto objavi (15 mest na prveho pravusa mi pride dost malo, zvlast, ked demoni utocia az od 6 mesta a ani to nie je moc dobre rozdistribuovane)

napr. na Pravusa mate sancu 23%, na Dr 4,8% a na Dh zase 9,8% . Malo by to mat dake rozumnejsie rozmiestnenie (to plati ked mate viac ako 20 mest)

Re: progresivní síla demonu

Posted: Wed 11. Jun 2014 10:53:11
by linux
nezmar wrote:
linux wrote:v tom připadě bych to udělal tak, že po 300 porážkách si matka konečně uvědomí, že je něco špatně a daného démona povýší o jeden level. Ke konci věku bychom tu tak měli po 900 porážkách rah arok pravuse třeba :D
to mi na nu nesedi. Nedava "odmeny", skor tresta. Je to kruty svet a malokto ma druhu sancu, ak vobec nieco take poznaju :D

Momentalne ale premyslam nad nasledujucim:
- objavi sa novy demon, ktory ma ale inu strategiu. Nenapada mesta ale skor drancuje - obdoba barbarov (cize hlavne kradeze)
- pribudne niekolko novych eventov, ktore budu zamerane na demonov. Mne osobne sa zda nelogicke, ze sa demoni pohybuju iba tak, ze sa objavia pri nejakom meste. Cize pridali by sa eventy typu: demoni prieskumnici, odpadlici a mozno aj armady na pochode (na ktore nemusite zautocit a mozete ich nechat prejst len tak okolo)
- objavili sa dalsi klasicky demoni. Asi v pocte 3 (DRA, TEL, RAG PRAVUS - mozno dvaja) a upravili by sa mierne podmienky kedy sa kto objavi (15 mest na prveho pravusa mi pride dost malo, zvlast, ked demoni utocia az od 6 mesta a ani to nie je moc dobre rozdistribuovane)

napr. na Pravusa mate sancu 23%, na Dr 4,8% a na Dh zase 9,8% . Malo by to mat dake rozumnejsie rozmiestnenie (to plati ked mate viac ako 20 mest)
v tom připadě se matka po 300 porážkách naštve demona nechá zabít a na jeho místo dosadí o jednu úroveň silnějšího :D ... Tohle má ale tu nevýhodu že bys musel vymyslet spoustu nových příběhů k novým démonům :D Ale mi to zas nepřijde tak nelogické, jakože už se nemohla dívat na to jak toho chudáčka pořád ničí tak mu dala přístup k lepším jednotkám. Zkus se zeptat Draga jak to ta démonní matka vlastně uvažuje :D

Re: progresivní síla demonu

Posted: Wed 11. Jun 2014 12:35:05
by Kouji
Linux, tak to vymysli sám ne? Hráči tady mají možnost nejen navrhnout, ale i vypracovat to. Nezmar má dost svoji práce. Jako viděl bych to na možnost, že by se museli stáhnout do ústraní. Zabít je, by znamenalo každý věk vymýšlet nové démony. K lepším jednotkám nemůže dostat přístup, protože démoni jsou narozeni v rodech, podle kterých dostaneš titul (dh, rah, atd...) a podle titulů mají přístup k jednotkám. Kdyby sis přečetl knihovnu, tak zjistíš, že hodně z toho, co tady píšeš jsou blbosti, které odpojují dějinám Land of Ice a ideologii démonům.

Re: progresivní síla demonu

Posted: Fri 13. Jun 2014 22:22:02
by Kouji
Takový detail. V knihovně je napsané, že Dr' Ragnar umírá v sedmém věku, ale ten ještě není napsaný :) , takže by čistě teoreticky měl být pořád v akci.