Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Tak kdysi bývalo 3-5 krát více hráčů a plnění se obnovovali pomaleji a stejně to šlo... :D

Mně to, že každý nemůže mít vše co chce, ale je tu konkurence a boje o to, kdo co bude mít, přijde dobrý. Je to jeden ze základních kamenů LoI, jak si ho pamatuji. Dát hráčům 3x více plenění se mi proto nelíbí a proto jsem chtěl, aby to zůstalo jedním pleněním které se bude blokovat celé.

Pokud ti vadí odebrat top hráčům přístup do slabších (což já bych jim ho blokoval, protože velké národy musí podstupovat těžší výzvy), tak bych to udělal jako u Železných hor, tedy by mělo plenění pod sebou 3 tlačítka dle obtížnosti. Ale stejně jak u Železných hor by se blokovalo celé.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

to už je pre mňa prijateľnejšie. Viac variant pre jedno znie dobre - ale už asi rozoberať v inom topiku :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

po postaveni palace velekrale by sa mohol dat postavit Danovy urad - iba jeden stupen a jeho vlastnost by bola automaticke vyvazovanie dani a prirastok ludi.
Cize ak by sa clovek blizil k naplneniu stavu ludi tak by sa dane automatickcy prepli na zvysene a zase po znizeni na urictu hranicu by sa prepinali spat.
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote: Sun 11. Dec 2022 7:49:27 po postaveni palace velekrale by sa mohol dat postavit Danovy urad - iba jeden stupen a jeho vlastnost by bola automaticke vyvazovanie dani a prirastok ludi.
Cize ak by sa clovek blizil k naplneniu stavu ludi tak by sa dane automatickcy prepli na zvysene a zase po znizeni na urictu hranicu by sa prepinali spat.
Jako vtipný prvek mi to připadá dobré, ale do fantasy hry mi to nějak nesedí.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

aj vo fantasy sa vyberaju dane. Nemusi sa to nutne volat Danovy urad. Skor ako "Kralovska Pokladna" alebo "Cech peneznych mistru" alebo ...
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Název budovy: Královská pokladnice
Popis budovy: Výběrčí daní bedlivě hlídají výběr daní a nenechají si uniknout jedinou zlatku.

Efekt budovy:
- při obsazenosti kapacity nad 95% přepnou na vysoké daně
- při překročení obsazenosti 80% přepnou na normální daně (je jedno jestli ve směru dolů nebo nahoru)
- při obsazenosti pod 65% přepnou na nízké daně

Tlačítko na zapnout/vypnout tuto funkci.
(dokáži si představit specifické situace, kdy by to člověku nevyhovovalo, například když rekrut stojí lidí a on zrovna nahazuje armádu)

PS: Ale stále mi přijde, že je to budova jen na to, aby mohli být hráči ještě línější, než jsou nyní.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

to mas pravdu, vychadzam z mojich skusenosti z hrania :D a ja som hodne lenivy clovek.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Když už automatizace, tak navázat na průběh roku...ať je to opravdu přínosná budova.

Aneb během 13 tahů se mění výrazně výběr zlata, takže nejvýhodnější by mělo být v době nadprůměrného výběru mít vysoké daně a v době podprůměrného výběru mít nízké daně (tj. ve výsledku periodicky něco jako 7 měsíců vysoké daně a 6 měsíců nízké). Na lidi by to mohlo vycházet zhruba za nula a zlato by tímto mělo být maximalizováno :D
Hron wrote: Sun 11. Dec 2022 22:17:20 Efekt budovy:
- při obsazenosti kapacity nad 95% přepnou na vysoké daně
- při překročení obsazenosti 80% přepnou na normální daně (je jedno jestli ve směru dolů nebo nahoru)
- při obsazenosti pod 65% přepnou na nízké daně
...tohle si hráč může optimalizovat podle sebe a nedá to zase tak moc práce (a třeba já bych to nepoužíval, protože já na normální daně netahám prakticky vůbec - tudíž s touto funkčností bych tuto budovu ani nestavěl)
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Já bych ji takto používal (pokud by nebyla moc drahá), ale obejdu se bez ní.
To co píšeš ty se mi ale líbí.
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Kopíruji sem z vláka plenění, protože stavby by se měli řešit spíše zde...
Hron wrote: Sat 10. Dec 2022 17:31:16 Stavby
Dralgarova zahrada
Zahrada je nádherné relaxační místo, které zlepšuje kvalitu života lidí.
Zvyšuje přírůstek obyvatelstva a snižuje množství lidí, kteří odchází kvůli vysokým daním.
1. stupeň
- cena: Plán na Dralgarovu zahradu, 1M zlata, 100 run života, 3x Druidský rituál
Druidi pomocí svých rituálů urychlí růst v zahradě a ta okamžitě rozkvete.
- přírůstek +10%, odchod obyvatelstva -5%
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run života, 3x Prapor starého druidského cenu
Veledruidi pomocí svých rituálů nechají rozkvést exotické rostliny.
- přírůstek +20%, odchod obyvatelstva -10%
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run života, 1x Dralgarův totem života
Dralgarovi kněží požehnají zahradě a květiny v ní tak budou kvést po celý rok.
- přírůstek +35%, odchod obyvatelstva -15%
4. stupeň -> nutné ke stavbě Říšského Paláce Velekrále
- cena: 10M zlata, 250 run života, 1x Prsten života
Pomocí prstenu života necháš rozkvést mytickou květinu, jenž dle legend byla první květinou, která na Land of Ice rozkvetla.
- přírůstek +50%, odchod obyvatelstva -25%
5. stupeň
- cena: 5x Druidský rituál, 5x Prapor starého druidského cechu, 3x Dralgarův totem života, 1x Prsten života
Sám Dralgar Imagar požehná zahradě hodné jeho jména.
- přírůstek +100%, odchod obyvatelstva -50%

Ledová galerie
Galerie ledových soch představuje úspěchy, kterých jsi dosáhl.
Zvyšuje množství zkušeností, které velitel získává.
1. stupeň
- cena: Plán na Ledovou galerii, 1M zlata, 100 run sněhu, 3x Ledová róba
Ledový kněží se starají o ledové sochy.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 50%
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run sněhu, 3x Svazek ledového mistrovství
Nové znalosti umožňují kněžím tvořit složitější ledové sochy.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 100%
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run sněhu, 3x Hůlka ledu
Ledová moc hůlek udržuje v galerii stálou teplotu.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 200%
4. stupeň -> nutné ke stavbě Říšského Paláce Velekrále
- cena: 10M zlata, 250 run sněhu, 1x Aetherova róba moci
O galerii se začne starat velekněz a rozšíří galerii o nevídaná díla.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 500%
5. stupeň
- cena: 5x Ledová róba, 5x Svazek ledového mistrovství, 3x hůlka ledu, 1x Aetherova ledová róba
Sám Aether požehná galerii a nechá sochy ožít a předvádět scény z největších vítězství velitele.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 1000%

PS: Je třeba si uvědomit, že +100% zkušeností není ani +1 lvl velitele a +500% zkušeností nejsou ani +2 lvl, takže i když to vypadá jako příliš velké zvýšení, tak spíše uvažuji, zda se to za tu cenu vyplatí, nebo zda procenta ještě zvýšit...
PS: Kdybys doplnil, co jsi změnil, bylo by to super, abych mohl opravit wiki.
Post Reply