Buh - Dhar
Re: Buh - Dhar
budovu Krakena mám již několik dní, tohle je screen během dneška..
Teď jsem si všimnul že při přihlášení tam svítí 10 run, po odehrání 1 tahu se to změní na 8..
takže je to vlastně bug, nepomůže ani obnovit, pouze odehrát tah, je jediná možnost, jak to přinutit ke změně..
Teď jsem si všimnul že při přihlášení tam svítí 10 run, po odehrání 1 tahu se to změní na 8..
takže je to vlastně bug, nepomůže ani obnovit, pouze odehrát tah, je jediná možnost, jak to přinutit ke změně..
Re: Buh - Dhar
Nešlo by trochu posílit bahenní hady?
Jak tak koukám, tak ani s těžkou sekerou nedokáže toxický bahenní had dát dmg stínu.. je přesně na rozdílu 25..
Což vlastně z Dhara činí jediného boha, který v žádné fázi věku nedokáže dát katakomby (samozřejmě kromě Dreadda) těch pár bahen se slayerem Dharovi moc nepomůže..
Jak tak koukám, tak ani s těžkou sekerou nedokáže toxický bahenní had dát dmg stínu.. je přesně na rozdílu 25..
Což vlastně z Dhara činí jediného boha, který v žádné fázi věku nedokáže dát katakomby (samozřejmě kromě Dreadda) těch pár bahen se slayerem Dharovi moc nepomůže..

Re: Buh - Dhar
Proti zvýšení útoku hadům nic nemám, ale nemyslím si, že je Dhar jediný, kdo nedává katakomby.tarrant wrote:Nešlo by trochu posílit bahenní hady?
Jak tak koukám, tak ani s těžkou sekerou nedokáže toxický bahenní had dát dmg stínu.. je přesně na rozdílu 25..
Což vlastně z Dhara činí jediného boha, který v žádné fázi věku nedokáže dát katakomby (samozřejmě kromě Dreadda) těch pár bahen se slayerem Dharovi moc nepomůže..
Co zvýšení se týče, tak bych navrhoval, aby Gigantický chrám nezvyšoval útok a obranu o 10% a zranění o 20%, ale aby zvyšoval oboje o 20%.
Re: Buh - Dhar
Ty % by i stačili.. ale když hady porovnám s hvězdami, tak hodnota 45k vs 10k za dva útoky navíc je docela hodně.. u toxického s multiútokem je ta hodnota i pochopitelná, ale u klasického hada mi moc smysl nedává.. kor když navíc trpí vysokými životy..
tak eště ghoro nedá katakomby..
tak eště ghoro nedá katakomby..
Re: Buh - Dhar
Bahenni had se menil na zacatku tohoto veku - hpcka asi ne, ale hodnota klesla z 45k na 30k.
To se tyce katakomb...
Dhar s magy zeme je bez sanci, s hady by snad melo jit, jen musi bahno sestrelit ty stiny - takze by na tom Dhar mel byt lepe, nez vetsina jinych bohu.
Nemrtvy dreadd nema temer zadnou sanci, zivy Dreadd by musel mit hodnotu armady temer vyssi, nez je v katakombach, aby mel vubec sanci, a i tak se hodne rozbije.
Nestinovy Vulkan by se minimalne trochu rozbil (sundat ted 15M stit ze zombiku je zhruba na 400 flamekeeperu nebo 280 s vulkanovo ohnivym praporem). Stihoveho jsem nehral, tak stale nevim, jak funguje.
Dralgar (kopinici - pavouci - obri - wurmove) sanci podle slozeni armady asi i ma, ale muze se taky hodne rozbit - muze prijit o cely stack wurmu, pavouku nebo trollu, dle toho, cim stituje.
U Ghora bych cekal, ze by mel mit sanci - prece jen ma paragany se slayerem, ale nevim, jak casto chodi panove selem na posileni jednotek, aby se zombici / duse sundali dostatecne rychle. S fanatiky / pyromany asi bez sanci.
Aether mimo jeho popularni branch by taky mel mit problemy, jestli by to vubec dal.
Mi prijde tenhle vek, ze je ve hre financni krize, sam nemuzu poradne odehravat svoje klany, bych musel propustit kus armady, abych mohl neco odklikat
To se tyce katakomb...
Dhar s magy zeme je bez sanci, s hady by snad melo jit, jen musi bahno sestrelit ty stiny - takze by na tom Dhar mel byt lepe, nez vetsina jinych bohu.
Nemrtvy dreadd nema temer zadnou sanci, zivy Dreadd by musel mit hodnotu armady temer vyssi, nez je v katakombach, aby mel vubec sanci, a i tak se hodne rozbije.
Nestinovy Vulkan by se minimalne trochu rozbil (sundat ted 15M stit ze zombiku je zhruba na 400 flamekeeperu nebo 280 s vulkanovo ohnivym praporem). Stihoveho jsem nehral, tak stale nevim, jak funguje.
Dralgar (kopinici - pavouci - obri - wurmove) sanci podle slozeni armady asi i ma, ale muze se taky hodne rozbit - muze prijit o cely stack wurmu, pavouku nebo trollu, dle toho, cim stituje.
U Ghora bych cekal, ze by mel mit sanci - prece jen ma paragany se slayerem, ale nevim, jak casto chodi panove selem na posileni jednotek, aby se zombici / duse sundali dostatecne rychle. S fanatiky / pyromany asi bez sanci.
Aether mimo jeho popularni branch by taky mel mit problemy, jestli by to vubec dal.
Mi prijde tenhle vek, ze je ve hre financni krize, sam nemuzu poradne odehravat svoje klany, bych musel propustit kus armady, abych mohl neco odklikat

Re: Buh - Dhar
Co Katakomb se týče, tak souhlasím s ySpiritem, který v podstatě vypsal to, na co jsem jsem byl moc línej... 
Jen doplním: Stínový vulkán má všechny jednotky se slayerem a má dvě střelecké jednotky, které pak zdvojí po Rituálu ohně. A Ghoro má sice paragány, tak pokud nemá nějak buglé finance sestřelovat jimi stíny taky není nejjednodušší. (a pánů šelem je celkem málo, já měl průměrně jednoho na 1M army)

Jen doplním: Stínový vulkán má všechny jednotky se slayerem a má dvě střelecké jednotky, které pak zdvojí po Rituálu ohně. A Ghoro má sice paragány, tak pokud nemá nějak buglé finance sestřelovat jimi stíny taky není nejjednodušší. (a pánů šelem je celkem málo, já měl průměrně jednoho na 1M army)
Re: Buh - Dhar
Dreada jsem psal, ale živou větví by to mohl dát..ySpirit wrote:Bahenni had se menil na zacatku tohoto veku - hpcka asi ne, ale hodnota klesla z 45k na 30k.
To se tyce katakomb...
Dhar s magy zeme je bez sanci, s hady by snad melo jit, jen musi bahno sestrelit ty stiny - takze by na tom Dhar mel byt lepe, nez vetsina jinych bohu.
Nemrtvy dreadd nema temer zadnou sanci, zivy Dreadd by musel mit hodnotu armady temer vyssi, nez je v katakombach, aby mel vubec sanci, a i tak se hodne rozbije.
Nestinovy Vulkan by se minimalne trochu rozbil (sundat ted 15M stit ze zombiku je zhruba na 400 flamekeeperu nebo 280 s vulkanovo ohnivym praporem). Stihoveho jsem nehral, tak stale nevim, jak funguje.
Dralgar (kopinici - pavouci - obri - wurmove) sanci podle slozeni armady asi i ma, ale muze se taky hodne rozbit - muze prijit o cely stack wurmu, pavouku nebo trollu, dle toho, cim stituje.
U Ghora bych cekal, ze by mel mit sanci - prece jen ma paragany se slayerem, ale nevim, jak casto chodi panove selem na posileni jednotek, aby se zombici / duse sundali dostatecne rychle. S fanatiky / pyromany asi bez sanci.
Aether mimo jeho popularni branch by taky mel mit problemy, jestli by to vubec dal.
Mi prijde tenhle vek, ze je ve hre financni krize, sam nemuzu poradne odehravat svoje klany, bych musel propustit kus armady, abych mohl neco odklikat
Nestínový vulkán nemá kromě meteoritů nic čím by porazil stíny.. a protože za každý stack co meteority zničí jim jde dmg o 50% dolů, tak těch flamepeekerů by musel mít mnohem mnohem víc a nebo vysoký stack magma obrů, ale se stínovou větví to dá..
Dralgar s druhou větví dá katakomby jak nic ztráty 0..
Ghoro nevím, kolik by musel mít vzducholodí a jestli je to reálné, ale dobře dá..
Takže všichni bozi krom Dhara katakomby dají

Bahen nemáš totiž nikdy tolik, aby si ty stíny prorazil.. zkus si to dát do simulátoru a zjistíš, že jich tolik, ani nenatrénuješ.. takže buď zvednout hadovy útok a nebo o hodně zvýšit rekrut bahen..
S tou hodnotou, ok.. když jsem to psal koukal jsem na wiki a ne na přehled armády..
Re: Buh - Dhar
Na bahenni (nevylepsene toxicke) vetvi, bez zikkuratu a bez gigantickeho chramu delam po 5.200 odehranych tazich 103 ozivlych bahen.
Se zikkuratem by to tedy bylo 134, giganticky chram + toxicke vylepseni by to jeste mohlo navysit.
Takze teoreticky, kdyz o ne hrac zbytecne neprichazi, na aktualni katakomby by potreboval takovych 250k bahen s totemem krve / ghorovo standartou a nebo jiny predmet, co zvysuje damage. To by snad mohlo byt realny.
Pokud by se to melo stitovat Minotaurama, tak to vyzaduje sileny mnozstvi (hlavne maji vysokou hodnotu). Topazovy golemove by byli celkem v pohode, i kdyz maji nizky rekrut, jsou drazi a po utoku by se vraceli dlouho zpatky a budova by zpomalila rekrut bahna.
Takze pokud je realny to prorazit za ziveho Dreadda, co mi prijde jako nejslabsi vetev, tak za Dhara by to taky nemelo byt az tak hrozny.
Taky se muze nafarmit drtic lebek z ali tazeni.
Nestinovymu Vulkanovi staci, ze se stinove rozbiji o ohnivy stit, nebo ho muzou zabit andele s tezkou bojovou sekyrou a nebo jen s ohnivym destem - ten ma slayer.
Dhar by mohl dostat nejaky vylepseni, ale to bych radsi videl zvyseni poskozeni bahna (zaklad i stec), lepsi rekrut a taky snizeni ceny na minotaurech, golemech, kamenozroutech a hadech, lepsi rekrut na bahnech.
Magove zeme by zaslouzili nejake vylepseni, celkove je nema cenu brat. Vetsinou stejne zkameni jen tamhle nejakou bezcenou jednotku, kterou by promlatilo cokoliv jineho. Mozna jim zvysit utok a damage, ale to by pak byli podobni tamhle ledove hvezde (vysoky damage i utok, exterminace, zpomalovani).
Velemagove jsou asi fajn na zvyseni obrany golemu, aby prezili jednotky, co normalne nepreziji, ale magove proste nic nedelaji vetsinu casu.
Vylepsovat hady kvuli katakombam mi neprijde moc OK, uz takhle vsichni o to pleneni bojuji.
Se zikkuratem by to tedy bylo 134, giganticky chram + toxicke vylepseni by to jeste mohlo navysit.
Takze teoreticky, kdyz o ne hrac zbytecne neprichazi, na aktualni katakomby by potreboval takovych 250k bahen s totemem krve / ghorovo standartou a nebo jiny predmet, co zvysuje damage. To by snad mohlo byt realny.
Pokud by se to melo stitovat Minotaurama, tak to vyzaduje sileny mnozstvi (hlavne maji vysokou hodnotu). Topazovy golemove by byli celkem v pohode, i kdyz maji nizky rekrut, jsou drazi a po utoku by se vraceli dlouho zpatky a budova by zpomalila rekrut bahna.
Takze pokud je realny to prorazit za ziveho Dreadda, co mi prijde jako nejslabsi vetev, tak za Dhara by to taky nemelo byt az tak hrozny.

Taky se muze nafarmit drtic lebek z ali tazeni.
Nestinovymu Vulkanovi staci, ze se stinove rozbiji o ohnivy stit, nebo ho muzou zabit andele s tezkou bojovou sekyrou a nebo jen s ohnivym destem - ten ma slayer.
Dhar by mohl dostat nejaky vylepseni, ale to bych radsi videl zvyseni poskozeni bahna (zaklad i stec), lepsi rekrut a taky snizeni ceny na minotaurech, golemech, kamenozroutech a hadech, lepsi rekrut na bahnech.
Magove zeme by zaslouzili nejake vylepseni, celkove je nema cenu brat. Vetsinou stejne zkameni jen tamhle nejakou bezcenou jednotku, kterou by promlatilo cokoliv jineho. Mozna jim zvysit utok a damage, ale to by pak byli podobni tamhle ledove hvezde (vysoky damage i utok, exterminace, zpomalovani).
Velemagove jsou asi fajn na zvyseni obrany golemu, aby prezili jednotky, co normalne nepreziji, ale magove proste nic nedelaji vetsinu casu.
Vylepsovat hady kvuli katakombam mi neprijde moc OK, uz takhle vsichni o to pleneni bojuji.

Re: Buh - Dhar
Vymyslel som novú jednotku, ktorá sa bude rekrutiť spolu s bahnom a to Bahenní Brouk
jednotka bude dostupná až po postavení nejakej ďalšej bahennej budovy (je jedno ktorej).
Neskôr zmena na toxického - vyššia otrava + toxicita
Otázka znie aký je rozumný rekrut tejto jednotky. Momentálne je nastavené takto:
Code: Select all
# Staty
$utok_j = 1;
$obrana_j = 0;
$damage_j = 1;
$zivoty_j = 1;
$inic_j = 7;
$typutoku_j = 2;
$hodnota_j = 1;
# Schopnosti
$schopnosti['otravene_sipy'] = 2500; // to je násobok damagu, čiže pri živých bude mať damage 26 a nie iba 1
Neskôr zmena na toxického - vyššia otrava + toxicita
Otázka znie aký je rozumný rekrut tejto jednotky. Momentálne je nastavené takto:
Code: Select all
$nutne = 3;
// iba bažinné veci pridávajú bonus
if( checkInterval($bu_druh3, 315, 320) ) $bonus += 0.25 + ($bu_druh3-315)*0.25; // ak je toxická vetva tak sa to zdvojnásobí
if( checkInterval($bu_druh4, 325, 330) ) $bonus += 0.50 + ($bu_druh4-325)*0.5;
if( checkInterval($bu_druh5, 335, 340) ) $bonus += 0.75 + ($bu_druh5-335)*0.75;
if( $bonus > 0 && $pocet_bahno >= $nutne ){
$pocet = floor( (1+$bonus) * $tahu_celkem/750 * $pocet_bahno / $nutne);
Jednotky::pridej_jednotku($id_unit, $pocet);
return sprintf($lang['build_bahno_hmyz'], $pocet, $lang['unit_'.$id_unit]['name'])."<br>";
}
Re: Buh - Dhar
To souhlasím, ale já to bral spíše jako vylepšení hadů jen proto, že si to jako finální jednotka slabšího boha zaslouží...ySpirit wrote:Vylepsovat hady kvuli katakombam mi neprijde moc OK, uz takhle vsichni o to pleneni bojuji.
Překvapuje mě, že je to střelecká jednotka. Já si to spíše představoval jako Roj, který útoší až ve třetím kole, ale má schopnost létání (vím, že zatím nic nedělá) a pak úhyb (podobně jak má velitel).nezmar wrote:Vymyslel som novú jednotku, ktorá sa bude rekrutiť spolu s bahnom a to Bahenní Brouk
(vím, že úhyb prakticky funguje stejně jak původní schopnost u minotaura, která mu byla změněná, ale tady je jiná situace, tady jde o útočnou jednotku, která primárně nebude štítem a tak je ta schopnsot jen "něco navíc" a ne klíčopvá vlastnost jednotky...)
Přijde mi, že má až moc velké zvýšení zranění do živých jednotek. Pokud jich bude obecně dost, aby dali nějaké zranění i do ne_živých jednotek, tak pak pro živé to bude neskutečně silné. Dal bych do živých jen 10x větší zranění (místo 26x).
Tady jsi nenapsal schopnost Slayer o které jsi psal do výpisu změn. Jsem pro, aby měli slayera. Je to roj, který svůj cíl obalí a najde si slabé místo...
Co počtu se týče, tak dokud si to nevyzkouším, tak se mi to špatně odhaduje, ale rozhodně by neměli životy převýšit bahno při rekrutu. Zatím odhaduji, že by bylo fajn, kdyby jich přišlo tak 3-7 na jedno bahno.
Rozhodně bych jejich rekrut navázal na postavení Hadů a "všechny budovy Dhara" podobně, jak to má Dralgar a Aether, kterým chodí jednotka zadarmo po postavení poslední budovy...