(některé věci se nebudou lišit od současného stavu, ale pro lepší přehlednost, je i tak budu uvádět)
Bude to bez komentářů, proč nastavuji daná čísla, aby se ušetřilo místo a příspěvek byl přehlednější, ale odůvodnění pro ně mám, tak pokud s některými nebudete souhlasit, tak rovnou napište prosím nový návrh a důvod, bychom se pak rychle mohli posunout dál.
Stavby
Gobliní nevěstinec
- lze postavit až po postavení Gobliní dílny, nahrazuje Domobranu
- cena 5M zlata
Zdvojnásobuje výsledný rekrut u všech živých jednotek.
Gobliní hříšná čtvrť
- vylepšuje Gobliní nevěstinec
- cena 50M zlata
- Místo zdvojnásobení, ztrojnásobuje rekrut u všech živých jednotek.
Gobliní pevnost
- vylepšuje Gobliní kasárny
- lze postavit až po postavení Gobliního nevěstnice
- cena 1M zlata
Medvědí doupě
- vylepšuje Vlčí doupě
- lze postavit až po postavení Gobliního nevěstnice
- cena 1M zlata
Zlobří jeskyně
- dodává ceil(prezvest^0,25) vybavení do Vlčího doupěte
- dodává ceil(prezvest^0,3) vybavení do Medvědího doupěte
Zlobří šamaní jeskyně
- vylepšuje Zlobří jeskyně
- lze postavit až po postavení Gobliní dílny
- cena 2M zlata
- rekrutuje se také Zlobří šaman
- dodává ceil(prezvest^0,35) vybavení do Vlčího doupěte
- dodává ceil(prezvest^0,4) vybavení do Medvědího doupěte
Gobliní krčma
- vylepšuje Gobliní hospodu
- lze postavit až po postavení Gobliního nevěstince
- cena 2M zlata
- umožňuje druhý stack fanatiků (netuším, jak to chce Nezmar udělat, ale je to jeho návrh...)
Gobliní hostinec
- vylepšuje Gobliní krčmu
- lze postavit až po postavení Gobliní hříšné čtvrti
- cena 5M zlata
- umožňuje třetí stack fanatiků (netuším, jak to chce Nezmar udělat, ale je to jeho návrh...)
Chrámová dílna ohnivé sekty
- vylepšuje Chrám ohnivé sekty
- lze postavit až po postavení Gobliního nevěstince
- cena 2M zlata
- každé kolo přijde zadarmo jedno Gobliní dělo
Chrámový komplex ohnivé sekty
- vylepšuje Chrámovou dílnu ohnivé sekty
- lze postavit až po postavení Gobliní hříšné čtvrti
- cena 5M zlata
- každé kolo přijdou zadarmo dvě Gobliní děla
- rekrutuje se také Goblin pyroman sapér
Gobliní vylepšená dílna
- vylepšuje Gobliní dílnu
- lze postavit až po postavení Gobliního nevěstince
- cena 5M zlata
Gobliní velkodílna
- vylepšuje Gobliní vylepšenou dílnu
- lze postavit až po postavení Gobliní hříšné čtvrti
- cena 5M zlata
Jednotky
Goblin
- cena: 7 zl (potřeba 1 vybavení za 7 zl)
- dmg 4, útok 4, obrana 2, iniciativa 6, druh útoku 1, životů 4, hodnota 3, steč (4)
- základní rekrut: 20 + ceil(Celkovy_prostor_pro_bydleni/1000)
- bonusový rekrut:
- Gobliní hospoda/Vlčí doupě/Medvědí doupě = + ceil(prezvest^0,5) //pro 10M předzvěsti je to bonus 3,2k
- Chrám ohnivé sekty/Zlobří jeskyně = + ceil(prezvest^0,55) //pro 10M předzvěsti je to bonus 7,1k
- Gobliní dílna (a její vylepšení/Gobliní univerzita) = + ceil(prezvest^0,6) //pro 10M předzvěsti je to bonus 15,8k
- cena: 10 zl (potřeba 1 vybavení za 10 zl)
- dmg 6, útok 5, obrana 3, iniciativa 6, druh útoku 1, životů 6, hodnota 5, steč (6)
- rekrut: stejný jako pro Gobliny
- bonusový rekrut: stejný jako pro Gobliny
Goblin s prakem
- cena: zadarmo
- dmg 3, útok 3, obrana 2, iniciativa 5, druh útoku 2, životů 3, hodnota 4
- rekrut:
- při rekrutování Goblinů přijde (pocet_rekrutovanych_goblinu / 2)
- při rekrutování Hobgoblinů přijde (pocet_rekrutovanych_hobgoblinu)
Původní větev
Goblin fanatik
- cena: 100 zl (potřeba 1 vybavení za 100 zl)
- dmg 200, útok 20, obrana 1, iniciativa 7, druh útoku 1, životů 4, hodnota 10
- základní rekrut: 10 + ceil(Celkovy_prostor_pro_bydleni/10000)
- bonusový rekrut:
- Chrám ohnivé sekty = + ceil(prezvest^0,25) //pro 10M předzvěsti je to bonus 56
- -- Chrámová dílna ohnivé sekty = + ceil(prezvest^0,30) //pro 10M předzvěsti je to bonus 126
- ---- Chrámový komplex ohnivé sekty = + ceil(prezvest^0,35) //pro 10M předzvěsti je to bonus 282
- Gobliní dílna (a její vylepšení/Gobliní univerzita) = + ceil(prezvest^0,3) //pro 10M předzvěsti je to bonus 126
- cena: zadarmo
- dmg 10000, útok 30, obrana 5, iniciativa 1, druh útoku 1, životů 50, hodnota 100, neživá
- rekrut: 1 každých 10/6/3 tahů (dle stupně Chrámové ohnivé sekty)
Goblin pyroman
- cena: 500 zl (potřeba 1 vybavení za 500 zl)
- dmg 10, útok 5, obrana 2, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 10, hodnota 50
- schopnosti: Imunita na ohnivý štít, podpálení (10)
- základní rekrut: 5 + ceil(Celkovy_prostor_pro_bydleni/20000)
- bonusový rekrut: Gobliní dílna (a její vylepšení/Gobliní univerzita) = + ceil(prezvest^0,3) //pro 10M předzvěsti je to bonus 126
Podpálení
- Podpálí zasaženou jednotku, která pak v každém kole utrpí X zranění za každého útočníka (zde 10 za každého pyromana). Jednotky s imunitou na ohnivý štít, jsou imunní i na tuto schopnost (ale na střelecké jednotky, které nemají imunitu, to samozřejmě platí).
- Trochu nevím, jak to naprogramovat. Pokud by to bylo moc složité, tak dmg x3 a aplikuje se jen jednou hned po útoku pyromanů.
Goblin pyroman sapér
- cena: zadarmo
- dmg 10, útok 5, obrana 2, iniciativa 2, druh útoku 1, životů 20, hodnota 1000
- schopnosti: Imunita na ohnivý štít, podpálení (20), podminování
- rekrut: přijde 1 za každých 10 rekrutovaných Goblinů pyromanů
Podminování
- aplikuje se v prvním a ve druhém kole
- Gobliní pyromanský sapér položí Gobliní minu za každého sapéra.
Gobliní mina
- dmg 500, útok 50, obrana 0, iniciativa 0, druh útoku 1, životů 1, hodnota 1
- schopnost: mina
Mina
- jednotka neútočí (stejně jako stěna)
- pokud útočí nepřátelská jednotka s druhem útoku 1, tak má 50% šanci, že před jejím útokem mina vybouchne a jednotku zraní (a mina se útokem zničí)
- (pokud to nepůjde, tak pak prostě útok s nepředvídatelností, jak to psal Nezmar)
Gobliní dělo
- cena: zadarmo
- dmg 0, útok 0, obrana 0, iniciativa 0, druh útoku 3, životů 100, hodnota 1, neživý, „stěna“
- rekrut: 1 (2) každé kolo (viz stavby)
Gobliní dělo nabité fanatikem
- dmg 0, útok 0, obrana 0, iniciativa 1, druh útoku 3, životů 100, hodnota 1, neživý
- schopnosti: Vystřelení fanatika
Vystřelení fanatika
- Vytvoří jednotku X x Gobliní letící fanatik, kde X je počet děl nabitých fanatikem.
- Změní se jí stav na „zeď“.
Gobliní letící fanatik
- dmg 300, útok 20, obrana 0, iniciativa 7, druh útoku 2, životů 5, hodnota 10
- schopnosti: po útoku se zničí, jednou probíjí (ala ohnivá koule)
Cena nabíjení
- 1 runa ohňa + 50 fanatikov = nabiť 50 děl (a menej)
- 4 run ohňa + 250 fanatikov = nabiť 250 děl (a menej)
- 15 run ohňa + 1000 fanatikov = nabiť 1000 děl (a menej)
- 40 run ohňa + príslušný počet fanatikov = nabiť všetky děla
- dmg 0, útok 0, obrana 0, iniciativa 1, druh útoku 3, životů 100, hodnota 1, neživý
- schopnosti: Vystřelení bomby
Vystřelení bomby
- Vytvoří jednotku X x Gobliní letící bomba, kde X je počet děl nabitých bombami.
- Změní se jí stav na „zeď“.
Gobliní letící bomba
- dmg 15000, útok 30, obrana 0, iniciativa 1, druh útoku 2, životů 50, hodnota 100
- schopnosti: po útoku se zničí, dvakrát probíjí (ala meteorit)
Cena nabíjení
- 1 runa ohňa + 1 pojízdných bomb = nabiť 1 dělo (a menej)
- 4 run ohňa + 5 pojízdných bomb = nabiť 5 děl (a menej)
- 15 run ohňa + 20 pojízdných bomb = nabiť 20 děl (a menej)
- 40 run ohňa + príslušný počet pojízdných bomb = nabiť všetky děla
Nová větev
Goblin na vlkovi
- cena: 300 zl (potřeba 3 vybavení po 100 zl)
- dmg 50, útok 7, obrana 3, iniciativa 10, druh útoku 1, životů 40, hodnota 50, steč (50)
- základní rekrut: 10 + ceil(Celkovy_prostor_pro_bydleni/10000)
- bonusový rekrut:
- Zlobří jeskyně = + ceil(prezvest^0,3) //pro 10M předzvěsti je to bonus 126
- -- Zlobří šamaní jeskyně = + ceil(prezvest^0,4) //pro 10M předzvěsti je to bonus 631
- Gobliní dílna (a její vylepšení/Gobliní univerzita) = + ceil(prezvest^0,4) //pro 10M předzvěsti je to bonus 631
- cena: 450 zl (potřeba 3 vybavení po 150 zl)
- dmg 80, útok 8, obrana 4, iniciativa 8, druh útoku 1, životů 80, hodnota 80, steč (80)
- rekrut: jako Goblin na vlkovi
Zlobr
- cena: 1000 zl a 1/5 runy sněhu (na 5 jednotek je potřeba 1 vybavení za 5000 zl a 1 runu sněhu)
- dmg 300, útok 10, obrana 7, iniciativa 2, druh útoku 1, životů 250, hodnota 300
- základní rekrut: 5 + ceil(Celkovy_prostor_pro_bydleni/20000)
- bonusový rekrut: Gobliní dílna (a její vylepšení/Gobliní univerzita) = + ceil(prezvest^0,4) //pro 10M předzvěsti je to bonus 631
Zlobří šaman
- cena: zadarmo
- dmg 200, útok 7, obrana 4, iniciativa 1, druh útoku 2, životů 150, hodnota 400, Magie Smrti 13
- rekrut: přijde 1 za každých 10 rekrutovaných Zlobrů (a poměr se dalšími budovami nemění)
Vzducholodě
Snížit životy a hodnotu o 10% a zvýšit iniciativu na 2, zbytek nechat, jak je.
Univerzita
(viz dřívější příspěvek, ale síla jednotek je snížena - proto jsou zde uvedeny jen změny a ne kompletní přehled jednotky)
Gobliní exterminátor
Cena: 5M
Změněné targetování, kdy neútočí na jednotku dle celkového počtu životů, ale na živou/nemrtvou jednotku s nejvyšším individuálním množstvím životů.
Gobliní sabotér
Cena: 3M
Druh útoku 4
zranění a útok: 0
Předělaná schopnost Sabotáž -> aplikuje se při každém útoku a snižuje zranění zasažené jednotce o 0,5*X%, kdy X je počet útočníků (maximálně o 50%).
Změněné targetování, kdy neútočí na jednotku dle celkového počtu životů, ale na jednotku s nejvyšším individuálním zraněním.
Gobliní patriacha
Cena: 1M
Druh útoku: 2
Hodnota: 1k
Místo multimagie, sjednocení všech těch tří magií.
Gobliní hrdina
Cena: 10M
viz nedávný příspěvek -> schopnost "Probuzení krvelačnosti": dá jednotkám +200% do steče a nastaví obranu na 1 (platí jen pro gobliní jednotky se stečí)
(lze mít v armádě jen jednoho)