Takže vyrobím ďalšie tlačidlá

Code: Select all
// zlaty dul
switch ($stavba_2) {
case 2: $bonus_zlato2 = 2000 + ceil($tahu_celkem/100)* 300; break; // 5000
case 3: $bonus_zlato2 = 4000 + ceil($tahu_celkem/100)* 600; break; // 10000
case 4: $bonus_zlato2 = 8000 + ceil($tahu_celkem/100)*1200; break; // 20000
case 5: $bonus_zlato2 = 20000 + ceil($tahu_celkem/100)*3000; break; // 50000
case 6: $bonus_zlato2 = 40000 + ceil($tahu_celkem/100)*6000; break; // 100000
default: $bonus_zlato2 = 0;
}
if( $bonus_zlato2 > 0 && $stavba_6 >= 2 ){
// predsunuta hliadka dava pozor na obchodne cesty
$bonus_zlato2 = ceil($bonus_zlato2 * (1+$stavba_6/10) );
}
Tak co kompromis a u dolu zvýšit hlídku na 50% a u ostatních snížit na 50%?nezmar wrote:alebo pre ostatné znížiť bonus aj to je možnosť a pripraviť sa nato, že sa bude dať šedá hliadka rozšiťovať
Základní problém na který jsem narazil je, že v lategame (když není buglé zlato) jsou obvykle dva typy klanů:nezmar wrote:Dul na runove esencetyp runy (resp. šanca na získanie daného typu runy) je závisli od stupňa budovy a to podľa nasledujúcej tabuľkyCode: Select all
$min_nahoda = ceil( $tahu_celkem/500 ) * 1,5 ^ (stupen_stavby-1) ; $dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%
pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
Code: Select all
$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
if($nas > 200) $nas = 200;
$min_nahoda = ceil($tahu_celkem/100)/20 * (1,5 ^ (stupen_stavby-1)) * (4 ^ ($nas/200));
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
Tak vzhledem k tomu, že většinu nových vzorců píšu já a já je ladím na progres do armády 200M (protože mi to přijde jako takový rozumný milník, který odpovídá novým chrámům a aktuálním top armádám bez objevení nějaké chyby), tak ano, vyskytuje se to všude...nezmar wrote:súhlasím. A ten násobok 200 asi hodím niekam rovno do konfigu. Už to začína byť skoro všade
Myslím že 10% za každý další level je celkem málo. Zvláště, když si to porovnáš s tím, jak zvyšují odměny další stupně u ostatních věcí (kdy je to obvykle kolem 100% základu -> takže tady by to bylo +50% místo +10%).nezmar wrote:
- Predsunutá hladka zvyšuje príjem zlata zo zlatého dola o 50% + 10% za každý ďalší stupeň
- Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Tábore uprchlíkov z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň
- Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Naleziste z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň