Tak sumarizovaně návrhy na vylepšení:
1. Z démoní karavany zrušit otroky. Ať chodí buď ozbrojení vesničani, nebo obyvatelé nebo ať se jen zobrazí hláška: "Nalezli jsme množství otroků, všem jsme jim podřezali krky, aby nezabírali místo v naší slavné armádě."
2. Kovárna - možnost zkoumat konkrétní recept NEBO alespoň umožnit oblast, jako chci zkoumat, tj. zda chci zkoumat nové jednotky, artefakty nebo suroviny.
Hláška, pokud už jsme vyzkoumali vše, co je možné.
3. Odměna za věštce francoxovi sekty - navržené je to dobře, jen je potřeba odměnu, která se dostává nyní, vynásobit silou armády hráče/1 000 000. Samozřejmě s výjimkou generála starého impéria, ten bude chodit vždy jen jeden. Odměna peněžní, v runách nebo obyč. jednotkách bude např. v případě síly armády 10 000 000 vynásobena 10-ti.
4. Odměna za démoní karavana a obětiště (jejichž náročnost se rovná prokletému chrámu ohně - obětiště určitě) by mohla být vždy nějaká.
5. Pokud budu mít u eventu ztráty víc jak 10x menší jak protivník, tak nikdy radši neztratím cestu.
6. Všem skládaným artefaktům dát imku na ohnivý štít. Stačí, že unikátní jednotky s artefaktama za desítek milionu (+ výzkum) automaticky útočí typem útoku 1 a zhebnou na první jednotce s toxickým štítem. Není třeba k tomu přidávat ještě ohnivý štít.... NEBO
dát generálům starého impéria typ útoku 2, což by vyřešilo rovněž vše.
edited: zvýraznil sem to nejdůležitější...
ještě k artefaktům:
** Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
** Boty slabosti - Jednotce klesne inciativa na 1
Navrhuji změnit tyto dva. 200 duší je naprosto k ničemu (v porovnání například s 1-6 wurmam, 0-3 stínovýma drakama).
Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 6 ! (jednak sehnat dráp draka k jejímu složení není vůbec snadné a pak si každý může zkoušet oživovat velitelem klanu, co dokáže....)
Boty slabosti - Iniciativa na 1 je k ničemu. Nenapadá mě absolutně žádné využití. Oproti tomu snížit jednotce životy na 1 už je setsakra zajímavé. Dají se tím pak chránit statisíce elfích hraničářů, elitních střelců, apod. Využitelnost artefaktu by rapidně stoupla. I tak se budou hráč rozhodovat spíše pro těžkou bojovou sekeru, ale už ta volba nebude tak jednoznačná...