Re: Iluzionární ostrov
Posted: Fri 11. Mar 2022 22:11:48
Původně si psal, že by si chtěl ty předměty.. tak jsem se snažil trochu vyhovět..
Ale mám tedy v hlavě jiný nápad, kterého jsem se trochu bál, že by se nemusel moc líbit, tak jsem ho nenapsal..
Jak se teď v jiném topicu řeší to vylepšování cest, tak by se to mohlo "spojit" s tímto novým pleněním.
Po postavení nejvyššího stupně se z Velitele stává Legenda.. prostě se přetransformuje na Legendární jednotku..
Tudíž by mohl nosit nezhoršenou masku Královny medůz - si myslím že už to není tak silný předmět..
A tady z arcimága by mohla s nízkou pravděpodobností padnout ta koruna s plošným snížením obrany o 10% (minimálně o 2) a mohli by jí nosit jen legendární jednotky, tudíž pouze hrdina..
- ostatní legendárky myslím reálně nepadají, ale možná se pletu? přijde mi to jako nejsnadnější úprava..
Takže koruna by snižovala obranu o 10% + by hrdina ještě dostal vyhnutí 50% (to by do hry příliš nezasáhlo, jen takový bonus, aby se nové plenění projevilo
)
a kdyby chtěl hrdina nosit něco jiného, tak snad všechny itemy mají psáno pro unikátní nebo legendární..
+ by pro unikátky mohli padnout ještě 3 další itemy pro unikátky
1) Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, vyvolá 250 iluzionárních střelců (případně rozptyl, ale myslím, že by to mělo být více než 1 učeň) a 10% šanci vyhnutí se
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, vyvolá 500 iluzionárních válečníků a 10% šanci vyhnutí se
3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, vyvolá 625 iluzionárních vos a 10% šance vyhnutí se
nebo by tyto 3 itemy mohli jít vyrobit v kovárně s tím, že na ostrově by mohl padnout "Iluzionární kámen" (nenapadá mě teď lepší název), který by byl prostoupený iluzionární magií..
1) Slonovinový luk + kámen + 10 run věčnosti + nějaké zlato = iluzionární luk
2) Rytířský jednoruční meč + kámen + 10 run věčnosti + zlato = iluzioární meč
3) jedové střely (nebo vymyslet jiný základní item) + kámen + 10 run věčnosti + zlato = žihadlo
- případně by se mohli přidat dráp draka a zvýšit poškození..
A to by bylo co se týká nových itemů vše
Ještě k jednotkám, neměl bych vosám dát jedový útok?
reálně těmi počty jednotek nevyšťítuješ nic.. možná tak u dhara mágy a velemágy.. ale jinak nic..
a na štít by se dostali, až v okamžiku, kdy už máš jinak vše zabité, takže by si se štěstím nepřišel možná o nějaké itemy.. mělo by se na ně vztahovat to co v plenění, takže jejich šance se vyhnout ve 4 a 5 kole už by byla jen dílem obřího štěstí.. a jak píšu reálně jimi nic nevyšťítuješ..
Ale mám tedy v hlavě jiný nápad, kterého jsem se trochu bál, že by se nemusel moc líbit, tak jsem ho nenapsal..
Jak se teď v jiném topicu řeší to vylepšování cest, tak by se to mohlo "spojit" s tímto novým pleněním.
Po postavení nejvyššího stupně se z Velitele stává Legenda.. prostě se přetransformuje na Legendární jednotku..
Tudíž by mohl nosit nezhoršenou masku Královny medůz - si myslím že už to není tak silný předmět..
A tady z arcimága by mohla s nízkou pravděpodobností padnout ta koruna s plošným snížením obrany o 10% (minimálně o 2) a mohli by jí nosit jen legendární jednotky, tudíž pouze hrdina..
- ostatní legendárky myslím reálně nepadají, ale možná se pletu? přijde mi to jako nejsnadnější úprava..
Takže koruna by snižovala obranu o 10% + by hrdina ještě dostal vyhnutí 50% (to by do hry příliš nezasáhlo, jen takový bonus, aby se nové plenění projevilo

a kdyby chtěl hrdina nosit něco jiného, tak snad všechny itemy mají psáno pro unikátní nebo legendární..
+ by pro unikátky mohli padnout ještě 3 další itemy pro unikátky
1) Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, vyvolá 250 iluzionárních střelců (případně rozptyl, ale myslím, že by to mělo být více než 1 učeň) a 10% šanci vyhnutí se
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, vyvolá 500 iluzionárních válečníků a 10% šanci vyhnutí se
3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, vyvolá 625 iluzionárních vos a 10% šance vyhnutí se
nebo by tyto 3 itemy mohli jít vyrobit v kovárně s tím, že na ostrově by mohl padnout "Iluzionární kámen" (nenapadá mě teď lepší název), který by byl prostoupený iluzionární magií..
1) Slonovinový luk + kámen + 10 run věčnosti + nějaké zlato = iluzionární luk
2) Rytířský jednoruční meč + kámen + 10 run věčnosti + zlato = iluzioární meč
3) jedové střely (nebo vymyslet jiný základní item) + kámen + 10 run věčnosti + zlato = žihadlo
- případně by se mohli přidat dráp draka a zvýšit poškození..
A to by bylo co se týká nových itemů vše

Ještě k jednotkám, neměl bych vosám dát jedový útok?
reálně těmi počty jednotek nevyšťítuješ nic.. možná tak u dhara mágy a velemágy.. ale jinak nic..
a na štít by se dostali, až v okamžiku, kdy už máš jinak vše zabité, takže by si se štěstím nepřišel možná o nějaké itemy.. mělo by se na ně vztahovat to co v plenění, takže jejich šance se vyhnout ve 4 a 5 kole už by byla jen dílem obřího štěstí.. a jak píšu reálně jimi nic nevyšťítuješ..