Magma obr:
Reálně bez Chrámu Věčného ohně, který by zvyšoval rekrut magmatických golemů je extrémně těžké sehnat 1000 golemů. Takže v podstatě vždy se bude stavět obr až po postavení Chrámu. A jak chrám nyní snižuje cenu na 1/3, tak vlastně vždy se bude vytvářet golem za sníženou cenu.
To se mi nelíbí a neuvědomil jsem si to, když jsi to zavedl.
Cena 300 run ohně a 100 run nebes mi přijde rozumná. Snížení o 1/3 jako nějaký lategame bonus se nebráním, ale aktuálně to není lategame bonus, ale dělá se to před stavbou prvního obra a to dle mě není dobře.
Takže navrhuji, aby se ta sleva zrušila, protože aktuálně není žádná rozumná věc na co ji navázat.
Pokud někdy vymyslíme třeba nějaké vylepšení Ohnivého Paláce za 1000 run ohně, pak ta sleva může přijít s tím, ale nyní bude výrazně lepší, když nebude vůbec.
Buh - Vulkan
Re: Buh - Vulkan
Na chatu byla dobrá poznámka k Flameekeper lordovi.
Ten je v early skvělý, ale v lategame upadá a opačně v early člověk velmi chce runy ohně jak na upgrade budov, tak na rekrut a tak se mu vlastně nikdy nevyplatí Lorda stavět (ze začátku je moc drahý a ke konci je k ničemu).
Proto podporuji návrh z chatu snížit jeho cenu na 250 run ohně.
Ten je v early skvělý, ale v lategame upadá a opačně v early člověk velmi chce runy ohně jak na upgrade budov, tak na rekrut a tak se mu vlastně nikdy nevyplatí Lorda stavět (ze začátku je moc drahý a ke konci je k ničemu).
Proto podporuji návrh z chatu snížit jeho cenu na 250 run ohně.
Re: Buh - Vulkan
Zhodnocení úpravy po prvním věku:
Vulkán má nyní skvělý early game, dobrý mid game a slabý late game. Jeho hlavní slabinou je, že nemá silné, nebo levné štíty.
Na armádě kolem 50M se uživí prodejem run (pokud je někdo kupuje), ale obecně silnější chrámy ledu (a částečně Aetherovi) jsou pro něj velmi nevýhodné a u ohnivých má také poznatelné ztráty (ale runy ohně hodně chce a ohnivé chrámy mají i hodně zlata a tak to jde).
A já jsem s tímto v důsledku spokojen, protože rozhodně nechci dávat Vulkánovi nějaké super štíty. To se mi k němu nehodí.
A i tak jak je nyní, tak má význam ho hrát a já ho rozhodně budu pravidelně hrávat. Nyní se řadí mezi top bohy v rychlosti porážení "nových" démonů.
Přesto bych několik úprav udělal.
O některých jsem tu psal v předchozích příspěvcích, některé jsou nové, ale mám to v plánu sepsat vše do jednoho příspěvku, ať je to pohromadě.
1) Flamekeeper lord
Je velmi drahý (nejdražší speciální jednotka) a mimo early (kdy člověk ty runy pro něj nemá) je k ničemu.
(tento věk ho budu stavět až za posledních 750 run ohně před útokem na IP jen jako bonusovou jednotku)
Takže navrhuji snížit cenu na 250 run ohně (což je stále hodně). A pak tady zprovoznit to, že jeho ohnivá magie bude mít 200% účinnost (což by měl už dávno mít).
2) Akolyti
Nyní se již vyplatí stavět a člověka nekrachnou. Používám je jako druhé štíty, ale velmi nestíhají s rekrutem a myslím, že zdvojnásobení jejich rekrutu Vulkána nepřesílí a bude to jen vhodné.
Takže navrhuji zvýšit rekrut na dvojnásobek.
3) Magmatický obr
Tohle bude největší téma.
Já ho vnímám jako hlavní jednotku klasického Vulkána. Jako jednotku, která kdysi byla něco úžasného a když jich měl člověk několik, tak si připadal jako pán. Tento věk jich mám 50, stálo mě to většinu run ohně (a to celý věk farmím spolek) a stejně z obrů nemám ten dobrý pocit, co dříve.
Myslím si, že důvodem je to, že
1) Kdysi byli menší armády a tak šlo obry štítovat a obrana 53 (s tvrzenkami) na neživé jednotce (nejde exterminace a prokletí) bylo velmi silné. Zvláště pak, když tehdy bylo méně jednotek se slayerem.
2) Kdysi měli koule pouze Arcimágové ohně a to ještě v 50% počtu. Moje TOP armáda z té doby měla 14k Arcimágů ohně a 68 Magma obrů. Takže kdysi hlavní zdroj ohnivých koulí byli obři. A kvůli ceně Flamekeeperů (a hodnotě) byli obři i významným (větším) zdrojem meteoritů.
Takže ve finále nyní se pomalu více vyplatí investovat runy do posílených Fénixů a Andělů, než do magma obrů. A to mě velmi mrzí.
Jednou z možností, jak tohle vyřešit je velké posílení obrů. Ale do toho se mi tolik nechce.
Radši bych to udělal tak, že bych mírně vylepšil obra (magii ohně) a u toho snížil cenu.
Takže cena:
Aktuálně je cena 300 run ohně, 100 run nebes a 1 runa věčnosti. Po postavení Chrámu snížení ceny o 1/3.
Jak jsem psal dříve, to ta sleva je zbytečná, protože před postavením Chrámu nikdo nebude mít dost golemů, takže obry budou všichni stavět až po postavení chrámu a tak je vlastě úplně jedno, jaká je cena před Chrámem. A osobně mi přijde zbytečný vázat slevu na chrám a rovnou bych nastavil cenu jakou chci a tu nechal celou dobu.
Takže navrhuji, aby byla cena 100 run ohně, 100 run nebes a 1 runa věčnosti a aby byla po celou dobu.
Runy nebes nepotřebují snižovat, protože sice může Vulkán hodit všechny runy nebes do ledových Fénixů, ale jinak jich nedostatek nemá a tak je může primárně investovat do obrů. To co Vulkán hlavně řeší je, kam dá runy ohně, kterých nemá nikdy dost.
Takže posílení:
Posílil bych jen magii ohně VI (sopka), protože to je na něm to nejzajímavější a ostatní jeho statistiky zkusil ponechat.
Chtěl bych významně posílit množství koulí a mírně posílit zbytek. S tím, že bych rovnou výrazně snížil rozsah, ať je více konzistentní (a taky u ostatního tak velký rozsah není).
Nyní:
Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 200 až 1500). -> průměr 850
Obří Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 100 až 750). -> průměr 425
Rozžhavené magma (počet_jednotek * náhodně 50 až 250). -> průměr 150
Meteorit (počet_jednotek * náhodně 2 až 5). -> průměr 3,5
Navrhuji:
Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 1500 až 2000). -> průměr 1750 -> zdvojnásobení
Obří Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 750 až 1000). -> průměr 875 -> zdvojnásobení
Rozžhavené magma (počet_jednotek * náhodně 200 až 250). -> průměr 225 -> zvýšení o 50%
Meteorit (počet_jednotek * náhodně 4 až 6). -> průměr 5 -> zvýšení o 40%
4) Ledový Fénix
Hráč má za 1 runu ohně 3 Ohnivé Fénixe a za 3 runy nebes 1-10 Ledových fénixů (průměr za 1 runu cca 2). Runy nebes jsou vzácnější a Ledový Fénixové jsou vyrovnaní k ohnivým (či z pohledu útočné jednotky mírně slabší). Proto si nemyslím, že by měli být o tolik dražší.
Nechci aby měl člověk ze začátku hodně ledových Fénixů, ale ke konci by bylo dobré, aby to také byla zajímavá jednotka v armádě.
Prvně jsem chtěl snížit cenu vyvolání Ledových fénixů, ale naklikávat to je otrava, tak jsem radši pro zvýšení počtu.
Zavedl bych druhé vylepšení Věčného ohně (budova na fénixe). První vylepšení umožňuje rekrut Andělů a druhé vylepšení by posílilo přivolávání Ledových fénixů z 1-10 na 10-20 (tedy průměrně 3x více). Vylepšení by stálo 300 run nebes.
Vulkán má nyní skvělý early game, dobrý mid game a slabý late game. Jeho hlavní slabinou je, že nemá silné, nebo levné štíty.
Na armádě kolem 50M se uživí prodejem run (pokud je někdo kupuje), ale obecně silnější chrámy ledu (a částečně Aetherovi) jsou pro něj velmi nevýhodné a u ohnivých má také poznatelné ztráty (ale runy ohně hodně chce a ohnivé chrámy mají i hodně zlata a tak to jde).
A já jsem s tímto v důsledku spokojen, protože rozhodně nechci dávat Vulkánovi nějaké super štíty. To se mi k němu nehodí.
A i tak jak je nyní, tak má význam ho hrát a já ho rozhodně budu pravidelně hrávat. Nyní se řadí mezi top bohy v rychlosti porážení "nových" démonů.
Přesto bych několik úprav udělal.
O některých jsem tu psal v předchozích příspěvcích, některé jsou nové, ale mám to v plánu sepsat vše do jednoho příspěvku, ať je to pohromadě.
1) Flamekeeper lord
Je velmi drahý (nejdražší speciální jednotka) a mimo early (kdy člověk ty runy pro něj nemá) je k ničemu.
(tento věk ho budu stavět až za posledních 750 run ohně před útokem na IP jen jako bonusovou jednotku)
Takže navrhuji snížit cenu na 250 run ohně (což je stále hodně). A pak tady zprovoznit to, že jeho ohnivá magie bude mít 200% účinnost (což by měl už dávno mít).
2) Akolyti
Nyní se již vyplatí stavět a člověka nekrachnou. Používám je jako druhé štíty, ale velmi nestíhají s rekrutem a myslím, že zdvojnásobení jejich rekrutu Vulkána nepřesílí a bude to jen vhodné.
Takže navrhuji zvýšit rekrut na dvojnásobek.
3) Magmatický obr
Tohle bude největší téma.
Já ho vnímám jako hlavní jednotku klasického Vulkána. Jako jednotku, která kdysi byla něco úžasného a když jich měl člověk několik, tak si připadal jako pán. Tento věk jich mám 50, stálo mě to většinu run ohně (a to celý věk farmím spolek) a stejně z obrů nemám ten dobrý pocit, co dříve.
Myslím si, že důvodem je to, že
1) Kdysi byli menší armády a tak šlo obry štítovat a obrana 53 (s tvrzenkami) na neživé jednotce (nejde exterminace a prokletí) bylo velmi silné. Zvláště pak, když tehdy bylo méně jednotek se slayerem.
2) Kdysi měli koule pouze Arcimágové ohně a to ještě v 50% počtu. Moje TOP armáda z té doby měla 14k Arcimágů ohně a 68 Magma obrů. Takže kdysi hlavní zdroj ohnivých koulí byli obři. A kvůli ceně Flamekeeperů (a hodnotě) byli obři i významným (větším) zdrojem meteoritů.
Takže ve finále nyní se pomalu více vyplatí investovat runy do posílených Fénixů a Andělů, než do magma obrů. A to mě velmi mrzí.
Jednou z možností, jak tohle vyřešit je velké posílení obrů. Ale do toho se mi tolik nechce.
Radši bych to udělal tak, že bych mírně vylepšil obra (magii ohně) a u toho snížil cenu.
Takže cena:
Aktuálně je cena 300 run ohně, 100 run nebes a 1 runa věčnosti. Po postavení Chrámu snížení ceny o 1/3.
Jak jsem psal dříve, to ta sleva je zbytečná, protože před postavením Chrámu nikdo nebude mít dost golemů, takže obry budou všichni stavět až po postavení chrámu a tak je vlastě úplně jedno, jaká je cena před Chrámem. A osobně mi přijde zbytečný vázat slevu na chrám a rovnou bych nastavil cenu jakou chci a tu nechal celou dobu.
Takže navrhuji, aby byla cena 100 run ohně, 100 run nebes a 1 runa věčnosti a aby byla po celou dobu.
Runy nebes nepotřebují snižovat, protože sice může Vulkán hodit všechny runy nebes do ledových Fénixů, ale jinak jich nedostatek nemá a tak je může primárně investovat do obrů. To co Vulkán hlavně řeší je, kam dá runy ohně, kterých nemá nikdy dost.
Takže posílení:
Posílil bych jen magii ohně VI (sopka), protože to je na něm to nejzajímavější a ostatní jeho statistiky zkusil ponechat.
Chtěl bych významně posílit množství koulí a mírně posílit zbytek. S tím, že bych rovnou výrazně snížil rozsah, ať je více konzistentní (a taky u ostatního tak velký rozsah není).
Nyní:
Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 200 až 1500). -> průměr 850
Obří Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 100 až 750). -> průměr 425
Rozžhavené magma (počet_jednotek * náhodně 50 až 250). -> průměr 150
Meteorit (počet_jednotek * náhodně 2 až 5). -> průměr 3,5
Navrhuji:
Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 1500 až 2000). -> průměr 1750 -> zdvojnásobení
Obří Ohnivá koule (počet_jednotek * náhodně 750 až 1000). -> průměr 875 -> zdvojnásobení
Rozžhavené magma (počet_jednotek * náhodně 200 až 250). -> průměr 225 -> zvýšení o 50%
Meteorit (počet_jednotek * náhodně 4 až 6). -> průměr 5 -> zvýšení o 40%
4) Ledový Fénix
Hráč má za 1 runu ohně 3 Ohnivé Fénixe a za 3 runy nebes 1-10 Ledových fénixů (průměr za 1 runu cca 2). Runy nebes jsou vzácnější a Ledový Fénixové jsou vyrovnaní k ohnivým (či z pohledu útočné jednotky mírně slabší). Proto si nemyslím, že by měli být o tolik dražší.
Nechci aby měl člověk ze začátku hodně ledových Fénixů, ale ke konci by bylo dobré, aby to také byla zajímavá jednotka v armádě.
Prvně jsem chtěl snížit cenu vyvolání Ledových fénixů, ale naklikávat to je otrava, tak jsem radši pro zvýšení počtu.
Zavedl bych druhé vylepšení Věčného ohně (budova na fénixe). První vylepšení umožňuje rekrut Andělů a druhé vylepšení by posílilo přivolávání Ledových fénixů z 1-10 na 10-20 (tedy průměrně 3x více). Vylepšení by stálo 300 run nebes.
Re: Buh - Vulkan
Re: Buh - Vulkan
Zhodnocení následných změn:
1) Snížení ceny FlameLorda je super a posílení v průběhu věku je fajn.
Změna se myslím ukázala jako dobrá.
2) Zvýšení rekrutu Akolytů je super. Stále nemůže v lategame útočit na vše (například chrámy ledu moc bolí), ale pokud nechce štítovat golemy (jsou dražší), tak akolyty hodně věcí štítovat zvládne.
Změna se myslím ukázala jako dobrá.
3a) Snížení cen v runách ohně se ukázala jako velmi dobrá, ale můj názor na runy nebes byl chybný. V důsledku zvýšení ceny v runách nebes se ukázalo jako nevhodné. Takže zde bych navrhoval, aby se cena v runách nebes snížila na hodnotu, co byla po slevě (to by vycházelo na 67), ale protože Vulkán je často o násobcích 3, tak bych nastavil cenu na 66 run nebes.
Změna byla částečně dobrá a navrhuji změnit cenu na:
Takže navrhuji, aby byla cena 100 run ohně, 66 run nebes a 1 runa věčnosti a aby byla po celou dobu.
3b) Posílení Sopky je super. Sice nyní, když mám 68 obrů, tak nevyvolávají několikanásobně více věcí, než mágové/arimágové/golemové přímo, jak tomu bylo kdysi (když jsem jich měl 68) a opačně vyvolávají o něco méně. Ale poměr se mi už více líbí a i když moje láska k Vulkánovi mi říká, že by se měla ještě posílit, tak rozum mi říká, že takto to stačí.
Změna se myslím ukázala jako dobrá.
4) Posílení rekrutu Ledových fénixů je super, ale když člověk dělá magma obry, tak jich má stále velmi málo (oproti Ohnivým). Uvažuji nad vyšším posílením, ale zatím bych ho nedával a jen snížil cenu obrů. Kdy právě Ledový fénixové jsou ten důvod snížení ceny obrů. Jde o to, že nechci, aby měl člověk zase příliš ledových fénixů, kdyby nedělal obry.
Změna se myslím ukázala jako dobrá.