Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

Neměl by toxický bahení golem mít taky nějaký jedový útok? když už ho má toxické bahno.. resp, když ho má vše toxické krom něj..
a rasa zvíře mi k němu taky nějak nesedí :D ale to je detail..
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

tarrant wrote:Neměl by toxický bahení golem mít taky nějaký jedový útok? když už ho má toxické bahno.. resp, když ho má vše toxické krom něj..
a rasa zvíře mi k němu taky nějak nesedí :D ale to je detail..
Dle mě měl. Osobně si myslím, že by to měl být "neživý" a "konstrukt" a měl by mít "toxický štít 10" a "jedový útok 15%-20%".
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

toxický štít má, jen na ten jedový útok se asi zapomnělo..

a ještě ten brouk.. když mu dám totem krve, tak má životy 0.. nevyhodí to v případě boje nějakou chybu? nebo jak ho vůbec něco jiného zabije, když má životy 0 :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

tarrant wrote:toxický štít má, jen na ten jedový útok se asi zapomnělo..

a ještě ten brouk.. když mu dám totem krve, tak má životy 0.. nevyhodí to v případě boje nějakou chybu? nebo jak ho vůbec něco jiného zabije, když má životy 0 :D
Bude mit 0 hp a hned umre. Stejny problem byl snad nekdy davno u kostlivcu, jestli si to pamatuju. :D
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Nezmare, jaké jsi nastavil počty u rekrutu brouků?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

Hron wrote:Nezmare, jaké jsi nastavil počty u rekrutu brouků?

Code: Select all

	$bonus = 0.0;
	if( checkInterval($bu_druh3, 315, 320) ){
		$bonus += 2 + ($bu_druh3-315)*1;
	}
	if( checkInterval($bu_druh4, 325, 330) ){
		$bonus += 4 + ($bu_druh4-325)*2;
	}
	if( checkInterval($bu_druh5, 335, 340) ){
		$bonus += 6 + ($bu_druh5-335)*3;
	}
ak je toxické tak + 50%

treba znížiť?
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Tento věk Dhara už neměnit.
Příští věk ho budu hrát a něco k tomu napíši. Například brouků chodí 2x tolik, než jsem si myslel, že bude chodit, ale s tím jak to teď vše vypadá nemohu říci, zda je to dobře nebo špatně...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

8093 tahů:
Z Toxické bažiny bylo vytaženo 350 x Toxické Oživlé bahno
V bažinách se nám vylíhlo 6300 x Toxický Bahenní Brouk
Věrnost našemu bohu zvedla rekrut Toxické jeskyne o 210.
Z Toxické Jeskyně se dostavilo 280 x Toxický Bahenní Ještěr
Z Toxické Jeskyně dorazilo 65 x Toxický Bahenní Ještěr s kuší.
Z Toxického Bludiště dorazilo 55 x Toxický Mínotaurus
Bažinného Bludiště dorazilo 27 x Obrněný Toxický Minotaurus
Z Posvátneho Toxického Toku se zrodilo 2 x Toxický Bahenní Had

Chápu proč nezmar nastavil příchod obou minotaurů společně..
Nevím totiž úplně jak to chceš nastavit před toxicitou? na začátku bude chodit minotaur..
Když uděláš upgrade před toxicitou, tak ti bude chodit obrněný minotaur a po toxicitě ti bde chodit už jen toxický obrněný minotaur..
Pokud uděláš upgrade minotaurů až po toxicitě, tak budeš mít minotaura, toxickho minotaura a obrněnéhp toxického minotaura..

Jak si říkal, že to s Dharem který bude mít pomalaůejší start, ok..
Tak dhar pomalý start mít nebude.. Teď abych mohl před updatem chodit katakomby s rozumnými ztrátami, tak jsem otřeboval drtiče lebek, jenže ty už nepotřebuješ,,
Má bahenní golemy se slayerem a brouky se slayerem, takže bude dávat katakomby bez ztrát, hned od začátku, žádné drtiče lebek nepotřebuje..
Dhar zlato na trénink skoro nepotřebuje - 30 zl na bahno a 45 na ještěry.. zbytek jednotek už jen za runy, kterých bude mít dost.. a zlato tedy jen na to aby to uživil..takže Dhar je nejsilenější bůh a mám pocit, že ikdyž se oslabí nižším počtem brouků a odebráním stacku minotaurů, tak to moc nepomůže..

Možná se u minotaurů, trochu inspirovat jak byli dřív..
Že by na X% (třeba 30%) vyblokovali X% poškození (třeba jako to mají teď)
Příklad: Toxický obrněný minotaur by v 1/3 příadů vyblokoval 60% poškození - teď blokouje toto počkození vždy..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

ste sa sťažovali, že na ten random sa nedá spolahnúť vždy a teda pokiaľ to treba oslabiť, tak sa môže znížiť koľko zablokuje

Podľa mňa pre vás bude lepšie ak vždy zablokuje 20% ako by mal blokovať 60% so šancou 1:3 :)

a vždy môžeme pridávať na hodnote jednotkám, čím bude musieť hráč platiť za stávajúce jednotky viac.

K obrnenému minotaurovi. Buď sa nechá tak ako je, alebo sa bude pridávať ako bonus za runy (v rámci božskej mágie) podobne ako obor u Aethara alebo fenix u Vulkána
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

tarrant wrote:Nevím totiž úplně jak to chceš nastavit před toxicitou? na začátku bude chodit minotaur..
Když uděláš upgrade před toxicitou, tak ti bude chodit obrněný minotaur a po toxicitě ti bde chodit už jen toxický obrněný minotaur..
Pokud uděláš upgrade minotaurů až po toxicitě, tak budeš mít minotaura, toxickho minotaura a obrněnéhp toxického minotaura..
Ano, přesně takhle. A reálně na tom nevidím nic divného.
tarrant wrote:Jak si říkal, že to s Dharem který bude mít pomalaůejší start, ok..
Tak dhar pomalý start mít nebude.. Teď abych mohl před updatem chodit katakomby s rozumnými ztrátami, tak jsem otřeboval drtiče lebek, jenže ty už nepotřebuješ,,
Má bahenní golemy se slayerem a brouky se slayerem, takže bude dávat katakomby bez ztrát, hned od začátku, žádné drtiče lebek nepotřebuje..
Dhar zlato na trénink skoro nepotřebuje - 30 zl na bahno a 45 na ještěry.. zbytek jednotek už jen za runy, kterých bude mít dost.. a zlato tedy jen na to aby to uživil..takže Dhar je nejsilenější bůh a mám pocit, že ikdyž se oslabí nižším počtem brouků a odebráním stacku minotaurů, tak to moc nepomůže..
Právě proto jsem psal, že ho chci příští věk zkusit a psát úpravy až pak.
tarrant wrote:Možná se u minotaurů, trochu inspirovat jak byli dřív..
Že by na X% (třeba 30%) vyblokovali X% poškození (třeba jako to mají teď)
Příklad: Toxický obrněný minotaur by v 1/3 příadů vyblokoval 60% poškození - teď blokouje toto počkození vždy..
Nene, ta náhoda je zde špatná. Přesně jak ti odpovídá Nezmar. Na tohle si lidé (nebo minimálně já) stěžovali a je to špatné. Reálně to pak funguje tak, že člověk hraje, jako by to nebylo a když to přijde, tak je to bonus. Takže ale v záklu bere tu jednotku, jako by to neměla a pak se vracíme k tomu, kde jsme byli na začátku...
Post Reply