Bahenni brouk:
Jako strelecka jednotka s mini poskozenim s hodne vysokym jedem a slayerem to zni zajimave.
Staty doufam, ze nejsou finalni - jinak by to byla snad nejsilnejsi jednotka ve hre - 1 dmg, slayer, dobra iniciativa, strelecka jednotka, sileny jedovaty utok, hodnota 1.
Bahno, co se ma vylepsit, by pak bylo jen jako extra stack - brouk zautoci 2x s lepsim poskozenim oproti hodnote a kompletne zlikviduje zive jednotky.
Stacilo by na brouka hodit ghorovu standardu / gnomi vozik (+15% => +1) nebo idealne cepec vyvolavace pocasi (+10%, minimalne +2) a kazdy brouk by najednou mel 3 dmg (se slayerem), pak jeste vynasobit jedem.
Mam takovy pocit, ze slayer mit nemaji, ze se to jenom upsalo do toho updatu - prece jen jestli brouk ma 0.1 - 1 poskozeni a nebo 1 se neni az tak velky rozdil. (nebo 2.5 - 25 vs 25 poskozeni proti zivym jednotkam, s cepcem max 75 proti jednotkam s nizkou obranou)
Jestli se chce, aby strelni brouci meli slayer, tak:
Jed by to chtelo urcite snizit, aby to nesmazalo jeden stack zivych jednotek hned v druhym kole i kdyby brouku bylo jen par. V poctu (a na hodnote) 4k by byli schopni sundat Wurma a nebo jiny zivy stit, co ma 100k hp (285 entu).
Vic nez 400% otraveny utok mi prijde az moc.
Hodnota by se urcite musela zvysit.
Mozna zvednout i HP, aby brouci nebyli vzdycky az uplne posledni cil, ktery muze nejvice bolet.
Bez slayeru by to bylo vicemene stejne - jed slabsi, hodnota zmenena podle velikosti jedu, ale zivoty by mohli mit nizke.
Taky si rikam, ze ta vetev ma uz takhle hrozne moc jedu, ze by nebylo spatny tam prihodit neco jineho, udelat to zajimavejsi
Jestli to ma byt nejaky brouk, co po necem plive, mohl by jednotce zkorodovat obranu (snizit o %).
Kdyby to mel byt komar / mosquito, tak by mohl mit celkove oslabeni jednotky, ale to uz se blizime k Dreaddovi, kanibalizmus radsi nezminovat. Ale do nejakeho eventu by to mohlo byt uzitecne, treba do novych bazin.
Bahno +2 poskozeni
Je na jednu stranu super, ale na druhou si rikam, ze je to jedna z mala jednotek, co vyuzije totem krve (+1 dmg, -1 hp) - co treba vyresit bahno snizenim hodnoty, hp a navysenim rekrutu?
Jester -40% hodnota, +40% dmg (+-)
Taky zni super, jesteri nejsou moc spatni, jen teda nejsou schopni projit vysokou obranou, jako treba elfi elitni lucisnici s bastardem / elfi hranicari s tezkou bojovou sekyrou - ted uz by ale meli mit lepsi dmg do slabsich jednotek (s bonusem do zivych), tak mi to prijde OK.
Jen teda doufam, ze brouci kompletne nenahradi jestery (a jestery s kusemi)
Minotauri - block blokuje 30% nepratelskeho utoku (neguje slayer)
Asi neni spatny, ale minotaur ma uz takhle nizkou obranu (jen 18), s dharovo kamenou standartou 28.
Takze jednotky, co maji 5 a nizsi utok by do minotaura utocili za minimalni poskozeni.
Takovy meteorit s utokem 50 bude mit postih 15 na 35 - neni spatny, ale stale ziska nejaky extra poskozeni navic.
Hodnota mi stale prijde moc vysoka, minotauri utoci ve 3. kole, maji pomerne nizkou iniciativu (jen 4), utok i obrana nic moc, zadna stec, hpcka ted uz o neco vyssi nez jejich hodnota, ale stale jsou drazi a budou mit velke ztraty na hromade eventu.
Pokud by se minotaurum zvysila obrana treba o 8-10, bylo by vice jednotek, ktere by byla schopna ustitovat.
Nebo aspon navysit HP.
A nebo proste minotaury nemam rad a jsem zvykly na topazove golemy
