Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

povodne bol plan, ze by chodila iba spolu z bahnom a teda nebol dovod to viazat na vsetky budovi. Ked budes mat iba jednu tak rekrut bude hodne mali, cim viac budes mat tym bude rekrut lepsi
- chcel si nieco na zaciatok pre DHARA co by mu pomohlo proti eventom. Toto by mohlo byt ono. Ked sa to naviaze az na vsetky budovy tak efekt pride az ovela neskor (proste ako arcimagovia pri vulkanovi)

ano najskor som myslel ze slayer bude mat, ale potom mi napadlo ze by to bola troska ignoracia toho, ze ma maly utok (ked ma slayer tak to nie je moc podstatna informacia)

2 som mu dal prave preto ze je to roj a nemusi sa cakat kym pride k nepriatelovi, proste tam naleti bez ohladu co sa deje na bojisku. Chvilu som rozmyslal ze mu dam rovno 4ku, ale potom som si povedal ze 2ka staci :D

jed mozeme ubrat. Myslel som, ze by to mohla byt prave jeho silna stranka - je prudko jedovaty preto ma ovela vacsi damage pri zivych jednotkach
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

Bahenni brouk:
Jako strelecka jednotka s mini poskozenim s hodne vysokym jedem a slayerem to zni zajimave.
Staty doufam, ze nejsou finalni - jinak by to byla snad nejsilnejsi jednotka ve hre - 1 dmg, slayer, dobra iniciativa, strelecka jednotka, sileny jedovaty utok, hodnota 1. :mrgreen:
Bahno, co se ma vylepsit, by pak bylo jen jako extra stack - brouk zautoci 2x s lepsim poskozenim oproti hodnote a kompletne zlikviduje zive jednotky. :D

Stacilo by na brouka hodit ghorovu standardu / gnomi vozik (+15% => +1) nebo idealne cepec vyvolavace pocasi (+10%, minimalne +2) a kazdy brouk by najednou mel 3 dmg (se slayerem), pak jeste vynasobit jedem.

Mam takovy pocit, ze slayer mit nemaji, ze se to jenom upsalo do toho updatu - prece jen jestli brouk ma 0.1 - 1 poskozeni a nebo 1 se neni az tak velky rozdil. (nebo 2.5 - 25 vs 25 poskozeni proti zivym jednotkam, s cepcem max 75 proti jednotkam s nizkou obranou)

Jestli se chce, aby strelni brouci meli slayer, tak:
Jed by to chtelo urcite snizit, aby to nesmazalo jeden stack zivych jednotek hned v druhym kole i kdyby brouku bylo jen par. V poctu (a na hodnote) 4k by byli schopni sundat Wurma a nebo jiny zivy stit, co ma 100k hp (285 entu).
Vic nez 400% otraveny utok mi prijde az moc.
Hodnota by se urcite musela zvysit.
Mozna zvednout i HP, aby brouci nebyli vzdycky az uplne posledni cil, ktery muze nejvice bolet.

Bez slayeru by to bylo vicemene stejne - jed slabsi, hodnota zmenena podle velikosti jedu, ale zivoty by mohli mit nizke.

Taky si rikam, ze ta vetev ma uz takhle hrozne moc jedu, ze by nebylo spatny tam prihodit neco jineho, udelat to zajimavejsi
Jestli to ma byt nejaky brouk, co po necem plive, mohl by jednotce zkorodovat obranu (snizit o %).
Kdyby to mel byt komar / mosquito, tak by mohl mit celkove oslabeni jednotky, ale to uz se blizime k Dreaddovi, kanibalizmus radsi nezminovat. Ale do nejakeho eventu by to mohlo byt uzitecne, treba do novych bazin. :D
Bahno +2 poskozeni
Je na jednu stranu super, ale na druhou si rikam, ze je to jedna z mala jednotek, co vyuzije totem krve (+1 dmg, -1 hp) - co treba vyresit bahno snizenim hodnoty, hp a navysenim rekrutu?
Jester -40% hodnota, +40% dmg (+-)
Taky zni super, jesteri nejsou moc spatni, jen teda nejsou schopni projit vysokou obranou, jako treba elfi elitni lucisnici s bastardem / elfi hranicari s tezkou bojovou sekyrou - ted uz by ale meli mit lepsi dmg do slabsich jednotek (s bonusem do zivych), tak mi to prijde OK.
Jen teda doufam, ze brouci kompletne nenahradi jestery (a jestery s kusemi)
Minotauri - block blokuje 30% nepratelskeho utoku (neguje slayer)
Asi neni spatny, ale minotaur ma uz takhle nizkou obranu (jen 18), s dharovo kamenou standartou 28.
Takze jednotky, co maji 5 a nizsi utok by do minotaura utocili za minimalni poskozeni.
Takovy meteorit s utokem 50 bude mit postih 15 na 35 - neni spatny, ale stale ziska nejaky extra poskozeni navic.
Hodnota mi stale prijde moc vysoka, minotauri utoci ve 3. kole, maji pomerne nizkou iniciativu (jen 4), utok i obrana nic moc, zadna stec, hpcka ted uz o neco vyssi nez jejich hodnota, ale stale jsou drazi a budou mit velke ztraty na hromade eventu.

Pokud by se minotaurum zvysila obrana treba o 8-10, bylo by vice jednotek, ktere by byla schopna ustitovat.
Nebo aspon navysit HP.
A nebo proste minotaury nemam rad a jsem zvykly na topazove golemy :mrgreen:
Last edited by ySpirit on Fri 04. Mar 2022 18:43:55, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

nezmar wrote:povodne bol plan, ze by chodila iba spolu z bahnom a teda nebol dovod to viazat na vsetky budovi. Ked budes mat iba jednu tak rekrut bude hodne mali, cim viac budes mat tym bude rekrut lepsi
- chcel si nieco na zaciatok pre DHARA co by mu pomohlo proti eventom. Toto by mohlo byt ono. Ked sa to naviaze az na vsetky budovy tak efekt pride az ovela neskor (proste ako arcimagovia pri vulkanovi)
Aha, tak to jsem pochopil jinak. Pokud je to myšleno na posílení začátku, pak samozřejmě máš pravdu, ale pak to opět nahrává tomu, aby se nestavěli Kamení válečníci (kteří už i teď se v podstatě nestaví). A reálně pokud to má mít v začátku význam, tak už ten rekrut hned po postavení budovy na bahno by musel být smysluplný. A pokud bude smysluplný už na začátku, tak pak se buď dalšími budovami moc nezvýší, nebo pokud se zvýší, tak jich bude až moc. Ale možná se pletu.

Pokud by to mělo mít význam už ze začátku, tak bych navrhoval to zkusit takto:
budova na bahno: příchod roje = 3 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
budova na ještěry: příchod roje = 4,5 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
budova na minotaury: příchod roje = 6 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
budova na hady: příchod roje = 7,5 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
(budova na krakena: příchod roje = 9 * počet rekrutovaných bahen v daném kole -> tento bod není nutný, ale možná by nevadil)
nezmar wrote:ano najskor som myslel ze slayer bude mat, ale potom mi napadlo ze by to bola troska ignoracia toho, ze ma maly utok (ked ma slayer tak to nie je moc podstatna informacia)
Ani ne, když jednotka bude mít útok 0 a slayera, tak to značí, že do každého cíle bude dávat 100% zranění. Pokud by měl útok 100 a slayera, tak do všech jednotek s obranou menší jak 100 dává zvýšené zranění.
Takže ten slayer má smysl. Ten říká, že jednotka dává konstantní zranění. A jak jsem psal prve: mně to to u roje připadá logické, aby zmyl ignoroval zbroj, tedy aby si vždy našel cestu ke zranitelnému místu...
nezmar wrote:2 som mu dal prave preto ze je to roj a nemusi sa cakat kym pride k nepriatelovi, proste tam naleti bez ohladu co sa deje na bojisku. Chvilu som rozmyslal ze mu dam rovno 4ku, ale potom som si povedal ze 2ka staci :D
Ano, nemusí čekat, až k němu něco přijde, ale zase že by byli stejně rychlí jako šípy jsem nečekal... Radši bych aby měl druh útoku 1 a vyšší iniciativu, než druh útoku 2, ale budiž...
nezmar wrote:jed mozeme ubrat. Myslel som, ze by to mohla byt prave jeho silna stranka - je prudko jedovaty preto ma ovela vacsi damage pri zivych jednotkach
Ano, útok do živých jednotek je jeho silná stránka a je to jeho silná stránka i s jedem +900%. S jedem +2500% to bylo šílený, by ti tak jeden roj v jednom kole zabil 4 ozbrojený vesničany, to mi připadá prostě neskutečně moc...
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

ySpirit wrote:
Minotauri - block blokuje 30% nepratelskeho utoku (neguje slayer)
Asi neni spatny, ale minotaur ma uz takhle nizkou obranu (jen 18), s dharovo kamenou standartou 28.
Takze jednotky, co maji 5 a nizsi utok by do minotaura utocili za minimalni poskozeni.
Takovy meteorit s utokem 50 bude mit postih 15 na 35 - neni spatny, ale stale ziska nejaky extra poskozeni navic.
Hodnota mi stale prijde moc vysoka, minotauri utoci ve 3. kole, maji pomerne nizkou iniciativu (jen 4), utok i obrana nic moc, zadna stec, hpcka ted uz o neco vyssi nez jejich hodnota, ale stale jsou drazi a budou mit velke ztraty na hromade eventu.

Pokud by se minotaurum zvysila obrana treba o 8-10, bylo by vice jednotek, ktere by byla schopna ustitovat.
Nebo aspon navysit HP.
A nebo proste minotaury nemam rad a jsem zvykly na topazove golemy :mrgreen:
Tak já to pochopil tak, zranění, které by měl utrpět je sníženo o 30%, tedy je to vlastně podobné, jako kdyby měl o 30% více životů (jen s tím, že je nemá a tak je jich potřeba více, aby byli štíty). Jestli je to ale tak, jak píšeš ty, tak pak je to opravdu slabé...

Jinak pokud by se minotaurů zvýšila obrana o 8 a schopnost by jen ignorovala slayera, tak by to bylo určitě lepší.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

všetkko nemôže byť ako topázový golem. Preto sa hľadajú rôzne alternatívy a preto som zmenil ako funguje blok.

Áno, je to slabšie ako keď má jednotka len vyššie HP a skôr som za znižovanie hodnoty/ceny ako za zvyšovanie HP alebo obrany

Takže chrobákom sa
  • zvýši hodnota na 3
  • zníži sa im jedovatý útok na 900
  • zmení útok na 1
  • zvýši iniciatíva na 15
  • pridá sa slayer - aj keď sa má pridať slayer tak by som im zvýšil hodnotu ešte viac (možno na 5). Pretože to bude popierať ich slabosť (ako jedinca pri útoku) ale chápem tú logiku, preto som ho tam chcel dať aj ja
Nebude to príliš keď bude mať Dhar hneď na prvej budke 2 jednotky so slayerom? A nie nechce sa mi dávať ich od začiatku. Až po postavení ďalších bažin.

Skôr som zato aby sa urobilo vylepšenie bahna na vyššiu úroveň a s ním aj chrobákov ALEBO instantná zmena stávajúcich jednotiek.
Napr. "podarilo sa nám spojiť 70 oživlých baheních stvur do jedného bahenního golema", samozrejme za runy života v neskoršej fáze po postavení všetkých budov od Dhara
Tým by Dhar získal ďalšiu killovaciu jednotku (aj keď len do 3kola).
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

Jestli budou utocit az ve 3. kole, zvedl bych jim zivoty aspon na 2 nebo na 3. Mit moznost na ne hodit totem krve. :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Jestli budou utocit az ve 3. kole, zvedl bych jim zivoty aspon na 2 nebo na 3. Mit moznost na ne hodit totem krve. :mrgreen:
Nebudeš na ně spíše chtít imku na oheň?
nezmar wrote:všetkko nemôže byť ako topázový golem. Preto sa hľadajú rôzne alternatívy a preto som zmenil ako funguje blok.
Áno, je to slabšie ako keď má jednotka len vyššie HP a skôr som za znižovanie hodnoty/ceny ako za zvyšovanie HP alebo obrany
Máš pravdu.

Jak vlastně teď přesně minotaur vypadá? (cena/rekrut/životy/hodnota)
nezmar wrote:Takže chrobákom sa
  • zvýši hodnota na 3
  • zníži sa im jedovatý útok na 900
  • zmení útok na 1
  • zvýši iniciatíva na 15
  • pridá sa slayer - aj keď sa má pridať slayer tak by som im zvýšil hodnotu ešte viac (možno na 5). Pretože to bude popierať ich slabosť (ako jedinca pri útoku) ale chápem tú logiku, preto som ho tam chcel dať aj ja
Jejich slabost je stále nízké zranění a s druhem útoku 1 i takové věci jako ohnivé štíty a podobně (což že ohněm spálíš roj je logické). Takže já bych to nechal tak jak jsi psal (i s tou hodnotou 3).
nezmar wrote:TNebude to príliš keď bude mať Dhar hneď na prvej budke 2 jednotky so slayerom? A nie nechce sa mi dávať ich od začiatku. Až po postavení ďalších bažin.
Ne, protože obě jsou slabé a stejně problémy s vysokou obranou budou až později a tak to takové extrémní posílení nebude. Ale dobře, tak to v návrhu posunu.
nezmar wrote:Skôr som zato aby sa urobilo vylepšenie bahna na vyššiu úroveň a s ním aj chrobákov ALEBO instantná zmena stávajúcich jednotiek.
Napr. "podarilo sa nám spojiť 70 oživlých baheních stvur do jedného bahenního golema", samozrejme za runy života v neskoršej fáze po postavení všetkých budov od Dhara
Tým by Dhar získal ďalšiu killovaciu jednotku (aj keď len do 3kola).
Ten golem zní dobře.


Bod navíc:
Asi by to bylo zbytečně moc práce navíc, ale byla by možnost jednotku přejmenovat na "Roj X bahenních brouků", kdy to "X" by se nahrazovalo počtem brouků?
(takže ve výpisu by například bylo "Roj 159 bahenních brouků útočí na 50 x Ozbrojený vesničan" místo "159 x Bahenní brouk útočí na 50 x Ozbrojený vesničan")


Sumace
Zapřemýšlet nad vyladěním Minotaura, ale nezvyšovat mu životy ani obranu.

Bahenní brouk

Code: Select all

# Staty
$utok_j		= 0; // (pokud nejde, tak 1, ale třeba růžové prasátko má 0, tak nemohlo by to jít?)
$obrana_j	= 0; 
$damage_j	= 1; 
$zivoty_j	= 1; 
$inic_j		= 15; 
$typutoku_j	= 1; 
$hodnota_j	= 3; 
# Schopnosti
$schopnosti['otravene_sipy']	= 900; // (tedy 10x větší zranění do živých jednotek)
$schopnosti['slayer']	= 1; //nevím, jak je to kódováno, tak tipuji
Navrhovaný rekrut:
budova na ještěry: příchod roje = 3 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
budova na minotaury: příchod roje = 5 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
budova na hady: příchod roje = 7 * počet rekrutovaných bahen v daném kole
(budova na krakena: příchod roje = 9 * počet rekrutovaných bahen v daném kole -> tento bod není nutný, ale možná by nevadil)

Bahenní golem - prvotní návrh (může být úplně mimo)
Odemkne se po postavení Posvátného bahenního toku a pokud jsou všechny budovy Dhara.
Bude to jako tlačítko na boku podobně jako při tvorbě Magma obra z golemů.
Spojí 777 x Oživlé bahno / Toxické oživlé bahno a vytvoří 77 x Bahenní golem za cenu 7 run života. (Citace: "Sedmička se nám vyskytuje ve všech tajemných orientálních naukách. Ostatně tyto nauky jsou tajné, tak půjdeme dál..." - kdo přijde na to odkud to je, dostane bludišťáka)

Code: Select all

# Staty
$utok_j		= 18;
$obrana_j	= 16; 
$damage_j	= 50;
$zivoty_j	= 100; 
$inic_j		= 7; 
$typutoku_j	= 2; //představuji si to tak, že ve druhém kole háže po nepříteli bahno
$hodnota_j	= 200; 
# Schopnosti
$schopnosti['stec']	= 100; //nevím, jak je to kódováno, tak tipuji //přestože ve druhém kole háže bahno, tak stejně ve třetím kole se umí rozběhnout jako původní bahno
$schopnosti['slayer']	= 1; //nevím, jak je to kódováno, tak tipuji
$schopnosti['nezivy']	= 1; //nevím, jak je to kódováno, tak tipuji
$schopnosti['slozenost']	= 1; //nevím, jak je to kódováno, tak tipuji // nová schopnost: po "zabití" se golem opět rozpadne na bahno a to na 10 kusů, ty během, boje bojují jako samostatné jednotky a po boji se spojí s jednou bahna
Vysvětlení schopnosti na příkladu:
- útočí 2000 x Oživlé bahno a 500 x Bahenní golem
- obráncovi Ledový obři zabijí 100 x Bahenní golem a ti se rozpadnou na 1000 x Oživlé bahno
- v tuto chvíli tak má útoční 3 stacky jednotek: 2000 x Oživlé bahno, 400 x Bahenní golem a 1000 x Oživlé bahno
- Ledoví obři nepochopí co se stalo a tak se radši z boje stáhnou a boj končí
- po boji najde hráč v přehledu armády opět jen dva stacky jednotek: 3000 x Oživlé bahno a 400 x Bahenní golem (obě bahna se spojila)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

Hron wrote:
ySpirit wrote:Jestli budou utocit az ve 3. kole, zvedl bych jim zivoty aspon na 2 nebo na 3. Mit moznost na ne hodit totem krve. :mrgreen:
Nebudeš na ně spíše chtít imku na oheň?
Zalezi na rychlosti jejich rekrutu a taky trochu na HP. S 1 HP chces 100% imku, se 2-3 spis taky, ale totem krve by pridalo moznost sundat nektere eventy bez ohniveho stitu mnohem jednoduseji.
Taky jsem mel plan hodit do kovarny nejaky recept prave na totem krve s nejakym predmetem na imku na ohen, protoze ten totem je nejmene vyuzity predmet ve hre. Ale to si pak sepisu do vlakna se stavbami. :mrgreen:


Aktualni minotaur je:

Cena
5 krvavych pozehnani: 50 lidi, 3x runa snehu, 1x runa zivota;
na 1 jednotku je potreba 2 krvave pozehnani.
Takze na 5 minotauru je potreba 100 lidi, 6 run snehu, 2 runy zivota (pokud se tam nechce valet v budove jeden kus vybaveni)

Code: Select all

# Staty
$utok_j      = 16;
$obrana_j   = 18;
$damage_j   = 250;
$zivoty_j   = 2500;
$inic_j      = 4;
$typutoku_j   = 1;
$hodnota_j   = 2500;
+ aktualne blok.

Po zmenach by melo mit snizenou hodnotu o 700 (28%) na 1800.
Blok by misto 33% kompletniho zablokovani utoku, snizil obranci permanentne utok o 30% - pokud se tedy bude bojovat dele a ten stit prezije, tak tam muze byt uzitek, ze nepratelske jednotky se budou stavat slabsi s kazdym utokem - mohlo by hodne pomoci s jednotkami s multiutokem - klerici, elfi hranicari, ascendedi, toxicti hadi.
Nicmene na 1M stitu je potreba 720k hodnota, co bude mit v hodne eventech velke ztraty (napr. takovy dom ledu se u bahenni vetve, co tankuje minotaury snad ani nevyplati - ty runy se vrati zpatky do minotauru a jeste se k tomu doplaci runy zivota)

Klidne se Minotaur muze nechat statove, jaky je, jen teda zmenit cenu na polovicni (1 vybaveni misto tech 2) a shodit hodnotu na 1.000, mozna i mene, pak by to jako hlavne stitovaci jednotka, co je pomala a vetsinu casu se ani nedostane k utoku (a kdyz jo, tak se velmi rada spali na ohnivem stitu), nebralo zbytecne vysoky zold.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

blok neznižuje utok ale znižuje iba celkové poškodenie - to nechame tak
+ nova schopnost "tvrzena kuze" - ktora poskodzuje utocnikovu schopnost utoci (iba jednotkam s druhom utoku 1) - znizuje utok o 25% - az po utoku

cena može byť 2* menšia
+ vymyslím upgrade na minotaura za runy
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

ySpirit wrote:
Hron wrote:
ySpirit wrote:Jestli budou utocit az ve 3. kole, zvedl bych jim zivoty aspon na 2 nebo na 3. Mit moznost na ne hodit totem krve. :mrgreen:
Nebudeš na ně spíše chtít imku na oheň?
Zalezi na rychlosti jejich rekrutu a taky trochu na HP. S 1 HP chces 100% imku, se 2-3 spis taky, ale totem krve by pridalo moznost sundat nektere eventy bez ohniveho stitu mnohem jednoduseji.
Taky jsem mel plan hodit do kovarny nejaky recept prave na totem krve s nejakym predmetem na imku na ohen, protoze ten totem je nejmene vyuzity predmet ve hre. Ale to si pak sepisu do vlakna se stavbami. :mrgreen:
Já bych rád zachoval ten 1 života, protože je to stále jen brouček/hmyz, tak by to nemělo nic vydržet. Vem si, že Goblin s prakem má 4 životy a tak prostě "moucha" nemůže na tom být podobně... Být to na mě, tak bych Broukovi dal třeba i 0,5 hp, kdyby to šlo... :D
ySpirit wrote:Aktualni minotaur je:

Cena
5 krvavych pozehnani: 50 lidi, 3x runa snehu, 1x runa zivota;
na 1 jednotku je potreba 2 krvave pozehnani.
Takze na 5 minotauru je potreba 100 lidi, 6 run snehu, 2 runy zivota (pokud se tam nechce valet v budove jeden kus vybaveni)

Code: Select all

# Staty
$utok_j      = 16;
$obrana_j   = 18;
$damage_j   = 250;
$zivoty_j   = 2500;
$inic_j      = 4;
$typutoku_j   = 1;
$hodnota_j   = 2500;
+ aktualne blok.

Po zmenach by melo mit snizenou hodnotu o 700 (28%) na 1800.
Díky.
A jaký je rekrut? Jestli se dají dostatečně rychle obnovovat...
ySpirit wrote:Blok by misto 33% kompletniho zablokovani utoku, snizil obranci permanentne utok o 30% - pokud se tedy bude bojovat dele a ten stit prezije, tak tam muze byt uzitek, ze nepratelske jednotky se budou stavat slabsi s kazdym utokem - mohlo by hodne pomoci s jednotkami s multiutokem - klerici, elfi hranicari, ascendedi, toxicti hadi.
Nelíbí se mi, aby štít permanentně snižoval útok. Možná by ještě šlo, co psal Nezmar (snížit jednotkám s druhem útoku 1), ale rozhodně ne snížení útoku střeleckých jednotek, protože to absolutné nedává smysl. Jak to, že má někdo tvrdou kůži dokáže snížit zranění ještě nevystřelených šípů, nebo třeba psychické schopnosti...
ySpirit wrote:Nicmene na 1M stitu je potreba 720k hodnota, co bude mit v hodne eventech velke ztraty (napr. takovy dom ledu se u bahenni vetve, co tankuje minotaury snad ani nevyplati - ty runy se vrati zpatky do minotauru a jeste se k tomu doplaci runy zivota)
Tak třeba zrovna dóm ledu je něco, co se v podstatě nevyplatí čemukoliv co nemá vyvolávané štíty, nebo štíty s obranou 48+...
ySpirit wrote:Klidne se Minotaur muze nechat statove, jaky je, jen teda zmenit cenu na polovicni (1 vybaveni misto tech 2) a shodit hodnotu na 1.000, mozna i mene, pak by to jako hlavne stitovaci jednotka, co je pomala a vetsinu casu se ani nedostane k utoku (a kdyz jo, tak se velmi rada spali na ohnivem stitu), nebralo zbytecne vysoky zold.
Tohle asi zní rozumně.

nezmar wrote:blok neznižuje utok ale znižuje iba celkové poškodenie - to nechame tak
Souhlas. Jen to rušení Slayera bych dal až ke tvrzené kůži, protože tam to dává větší smysl.
nezmar wrote:+ nova schopnost "tvrzena kuze" - ktora poskodzuje utocnikovu schopnost utoci (iba jednotkam s druhom utoku 1) - znizuje utok o 25% - az po utoku
Ve smyslu, že se otupí zbraně? To by asi šlo.
nezmar wrote:cena može byť 2* menšia
Super.
nezmar wrote:+ vymyslím upgrade na minotaura za runy
Nabízí se Obrněný minotaur.


Sumace
Bahenní brouk
Stále si stojím za tím co jsem psal v předchozím příspěvku.

Minotaur
Cena: snížení na polovinu (tedy místo 2 vybavení, bude stačit 1)

Code: Select all

# Staty
$utok_j      = 16;
$obrana_j   = 18;
$damage_j   = 250;
$zivoty_j   = 2500;
$inic_j      = 4;
$typutoku_j   = 1;
$hodnota_j   = 1000;
# Schopnosti
$schopnosti['block']   = 33; // snížení utrpěného poškození o 33%
$schopnosti['tvrda_kuze']   = 25; //blokuje útočníkům schopnost "slayer" a po zasažení jednotkou s druhem útoku 1 ji sníží útok o 25%
Obrněný minotaur
Po vylepšení budovy za 1000 run života. // tahle větev ty runy na vylepšování budov nepoužívá, tak klidně ať jich je více...

Code: Select all

# Staty
$utok_j      = 16;
$obrana_j   = 23;
$damage_j   = 300;
$zivoty_j   = 3000;
$inic_j      = 3;
$typutoku_j   = 1;
$hodnota_j   = 1000;
# Schopnosti
$schopnosti['block']   = 50; // snížení utrpěného poškození o 50%
$schopnosti['tvrda_kuze']   = 33; //blokuje útočníkům schopnost "slayer" a po zasažení jednotkou s druhem útoku 1 ji sníží útok o 33%
$schopnosti['dezorientace']   = 20; //zasažené jednotce snižuje poškození o 20% (svým vzhledem, odhodlaností a nezranitelností zastrašuje nepřátelské jednotky, které pak nedokáží útočit plnou silou
Post Reply