Opravil jsem jeden poměrně zásadní bug u výpočtu dmg.
Pokud byl rozdíl obrany a útokuhodně velký, tak v simulátoru bylo uděláno tak, že postupně klesala dmg až na tu jednotkovou. Jenže dle mého testování to vypadá tak, že dmg v případě, že rozdíl útoku a obrany je např. 24 (tj. 1 bod od toho, aby byla jednotková), dmg klesá max. na 50% dmg jednotky. V simulátoru bylo uděláno tak, aby pozvolna klesala až k té jednotkové při rozdílu útoku a obrany 25.
Takže opraveno a simulátor je zase trošku blíže skutečnosti.
edited: ha, tak se mi to podarilo konecne odhalit. Bud byl simulator od zacatku spatne a daval nepresna cisla nebo nezmar nekdy upravil a nic nerekl

Kazdopadne uz jsem si odvodil spravne vzorce pro vypocet dmg v zavilosti na utoku a obrane a na zaklade toho i opravil obranu ledové hradby, která je ted konecne spravne.
Zbyva mi opravit hnijici nemrtve obry, kteri maji evidentne ve skutecnosti mensi utok nez ktery uvadi simulator (protoze topazove se standardou je ustituji v realu

)
Plus jsem přidal pár drobností
- upraven aetherovův ledový prapor (nyní dává správně +3 do inic)
- prapor světla nyní dává crinis jednotkám správně navíc bonus do utoku a do inic
- pláty z temný ocele (nevím jestli je možné je získat/vykovat)
- prapor krve nyní přidává steč i jednotkám bez steče (dvojnásobe dmg)
- až zjistím jak přesně se má chovat vulcanuv prapor na vulcanových jednotkách (jeho popis je takový nejasný), tak upravím i ten.