Ladenie bohov - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

Možná se to hodně lidem nebude líbit, ale když hraji za Dhara, tak mi stejně připadne nudný a pomalý. Jednak zakladni jednotka se pomalu rekrutuje, ale i pomer ceny s hodnotou kamenozrouta k jeho sile je nic moc. Napadla me takova zajimavost asi ho to hodne posili a neni to novátorské, ale co kdyby kamezrouti mohli mit bud automaticky nebo treba za 50 run, nebo po postaveni chramu, schopnost jako meteorit. Tedy ze utoci az 3* za sebou v zavislosti na ubrani. (to znate) Pokud se vam to zda jako naprosta pitomost, omlouvam se.
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Raeleg »

nezmar wrote:mam v plane pridat dve jednotky k dharovi a to:

* Bahenni Had - 5 budova namiesto magov zeme
* podzemni jester - tu si niesom uplne isty ktoru jednotku to nahradi. Pravdepodobne 4 budka - kamenozruti

prva "vetva" bude vlastne kamenozruti + bahenni had
druha "vetva" bude podzemni jester + mag zeme.

Pribudnu tam nejake bonusy atd.

Zatial to mam iba v hlave a staty + schopnosti su stale otazne. Ked tak mozete mi pomoct :)

Golemov a bahno nechavam tak, myslim, ze tam zatial nie je potrebna ziadna alternativa

Ahoj,

asi ti nepomůžu ve směru, jakém si chtěl ale prostě jsem na to měl náladu. Nalož s tím jak chceš.

Mám pár návrhů na nové jednotky ke kterým mě taky napadly i nějaké adekvátní schopnosti.

4. alternativní budova
Bezedná jáma
Produkuje: Zemský elementál - hlavní schopností by měl by být "Zemský štít", který by poskytoval ochranu proti zkamenění, drtivému útoku a odolnost proti sebevražedným jednotkám (ohnivá koule, meteorit) a slayeru. Nevýhodou této jednotky by byla ne až tak vysoká obrana (např. 20-25) a špatný poměr životy / hodnota. Jednalo by se o takovou specializovanou ochranou jednotkou s průměrným útokem.

5. alternativní budova
Univerzita zemských umění
Produkuje: Dharův sochař - hlavní schopností by byla ta, že by si na bojiště mohl přivést omezené množství svých soch. Soch by bylo několik druhů. Jedna se slayerem, druhá se střeleckým útokem a třetí se ztečí. Při vysokých počtech sochařů by bylo možnou vzít sebou obří sochy, které by zas měly jiné bonusy.

1. alternativní budova
Obří mistrovská dílna (vyžaduje Univerzitu zemských umění)
Produkuje: Zemětřas - jednalo by se o alternativní jednotku ke kamennému Krakenovy. Hlavní schopností by byla vrhání obřích kamenů, které by byli něco jako meteorit ale napadali by náhodné jednotky (preferoval by jednotky, které mají více životů(dohromady), takže by byla nižší šance, že kámen spadne na kouzelníky (ale pořád by tam byla)). Zemětřas by neměl multiútok a měl by nižší staty než Kraken. Kameny by mohl házet každé kolo. Zemětřas by byl neživý, takže by měl výhodu oprati krakenovy v Mucusovy pevnosti.

Bonus za kamnožrouty - Podzemní ještěr - při nákupů určitého množství Kamenožroutů by se ke klanu můžou připojit podzemní ještěři (když jsou dobře krmeni kamenožrouti tak se rádi připojí i ještěři). Jednalo by se pro Dhara relativně rychlou jednotku s jedovatým útokem. Ještěři by chodily pouze pokud by hráč měl mágy země.
Bonus pro kamenožrouty - drtivý útok +50%

Co vy na to ;-)
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

Hele vím že to sem nepatří, ale měl bych otázky. První z nich je, jestli je možné postavit Ledovou citadelu (Aethrova Ledová hvězda) ve světě Hell, jelikož ona podle všeho stojí 5 000 000 zl a 10 run NEBES (není to chyba jako u led. val.).Současně s tím hlásím že šamani se verbí vždy 1 za kolo (to nevím jestli má) a že ledoví válečníci stojí jiný počet zlatých než mají napsáno.

A mám takový menší nápad, znevýhodnění Rah démonů. Jelikož démon plenitel ničí vše, tak znicene okoli ztezuje zasobovaní a proto neni možné, aby obří démoní armády šli touto cestou znovu, takže xx kol (např. 50 - doba na získání jednoho města) na tebe nemohou velike demoni armdy zautocit. Asi se to zda nekomu divne ale prijde mi dost tezko hratelne a i dost divne. To ze demoni za 70 kol zautoci 4 dejme tomu, ale ze z toho 2* bude behem 30 kol Rah Cosmo je blbe a kdyz ho nasleduje jeste Dra ci Tel demon, tak to se ze zacatku hry neda uhrat.
Napadem by bylo, že s počtem měst se zvýší hranice - ne procenta, poctu moznych utoku za dany cas. Kdyz mas 50 mest mohou demoni utocit behem 100 kol treba 6*, ale když máš jen 12 mest, tak mohou za 100 kol, zautocit jen 3*.
Zdá se vám takový nápad (spálené země, ne jen osad :-D ) dobrý?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1606
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

Doteraz to bolo tak, ze demon prichadza kazdych 25 kol, ale je tam iba 50% sanca. Cize to vychadza cca raz za 50 tahov. Podla mna bol dost blby system vyberu demonov. Pricom na Pravusov bola az prilis velka sanca (oproti ostatnym)

Takze v dalsom update to uz bude zmenene a na kazdu kategoriu bude rovnaka sanca :-)

Ich prichod nechavam nezmeneni
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

nezmar wrote:Doteraz to bolo tak, ze demon prichadza kazdych 25 kol, ale je tam iba 50% sanca. Cize to vychadza cca raz za 50 tahov. Podla mna bol dost blby system vyberu demonov. Pricom na Pravusov bola az prilis velka sanca (oproti ostatnym)

Takze v dalsom update to uz bude zmenene a na kazdu kategoriu bude rovnaka sanca :-)

Ich prichod nechavam nezmeneni
Ja nechci nejak rypat, ale na me behem jednoho cyklu opravy mesta (necelych 50 kol) zautocili 3 demoni z toho 2* Rah par kol po sobe. Ale to je jedno, to oc jde jsou Ledovy valecnici porad maji ten divny styl nakupovani (cena neodpovida popisku) a k tomu je otazka bonus za vernost u Aethara funguje i pri led hvezdach nebo jen pokud ma hrac jako posledni budovu hydry?
Nevim jestli je to chybka nebo to tak ma byt. ;)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1606
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

Vsetko svojho casu...
Inde som napisal, ze mam dovolenku a sorry ale cez iPhone sa mi nechce programovat (staci mi to odpisovanie Vam tu na fore :-D )

To s tymi demonmi, mno asi mas smolu. Pozri sa do sratistik demonov
htp://hell.landofice.com/demoni.php
a mozes si spocitat kolkokrat sa v sucasnosti objavuju jednotlivi demoni (sanca na pravusov je najvacsia)
VPx
Posts: 99
Joined: Sun 06. Apr 2014 14:00:25

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by VPx »

Myslim ze som to uz niekde cital ale po odtahani dnesnych 1000 tahov na Dhaorvi sa prikladam k nazoru ze kamenozruti su prilis draha jednotka .. mizerny DMG v boji a obrovska hodnota.

Preto navrhujem bud znizit ich hodnotu na polovicu,
Alebo pridat v tretom kole DMG do Stecu (po vzore Krakena)

a po tom ako sa mi podarilo narekrutovat krakenika sa hratelnost vyrazne zlepsila ale stale je to otom istom ze vsetky prachy co zarobim davam do Topazkou ... napr Utok na prokletu citadelu v pleneni ma stoji minimalne 220 Topazkou o je 2,2M zlata... s primom 50 tisic za tah to da celkom slusnu makacku dorekrutit ...

Apropo ku krakenovi nemohla by byt v prvom kole hlaska pre Velitela klanu:
" Death_VPx velitel klanu Death_VPx povolava silu zeme - Death_VPx velitel klanu Death_VPx sa rozkrocil a zreval Release the Cracken!!"
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

VPx wrote:Myslim ze som to uz niekde cital ale po odtahani dnesnych 1000 tahov na Dhaorvi sa prikladam k nazoru ze kamenozruti su prilis draha jednotka .. mizerny DMG v boji a obrovska hodnota.

Preto navrhujem bud znizit ich hodnotu na polovicu,
Alebo pridat v tretom kole DMG do Stecu (po vzore Krakena)

a po tom ako sa mi podarilo narekrutovat krakenika sa hratelnost vyrazne zlepsila ale stale je to otom istom ze vsetky prachy co zarobim davam do Topazkou ... napr Utok na prokletu citadelu v pleneni ma stoji minimalne 220 Topazkou o je 2,2M zlata... s primom 50 tisic za tah to da celkom slusnu makacku dorekrutit ...

Apropo ku krakenovi nemohla by byt v prvom kole hlaska pre Velitela klanu:
" Death_VPx velitel klanu Death_VPx povolava silu zeme - Death_VPx velitel klanu Death_VPx sa rozkrocil a zreval Release the Cracken!!"

To máš pravdu souhlasím s tebou, ale víc mě štve, že kraken stojí 20M zlatých a nebeský krystal a ještě armádu vesničanů, které nemůžeš verbit. Ten obrovsky chrám, mě osobně připadne divný! Zničí domoobranu a nic nedělá ( proč se tam nedají verbit třeba jednotka Kamínek: Status horší než vesničani a cena třeba 5 - 10 zlatých). A jak jsem zmiňoval, ideální by bylo kdyby šlo kamenožrouty upgreadovat třeba na obří kamenožrout, stál by víc, měl třeba o 50% vyšší hodnotu, ale měl by slayer nebo popř. jinou schopnost, ale užitečnou, jestli se nepletu tak kamenožrout ani nemá imunitu na oheň, takže se může popálit.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ripperman »

VPx wrote: a po tom ako sa mi podarilo narekrutovat krakenika sa hratelnost vyrazne zlepsila ale stale je to otom istom ze vsetky prachy co zarobim davam do Topazkou ... napr Utok na prokletu citadelu v pleneni ma stoji minimalne 220 Topazkou o je 2,2M zlata... s primom 50 tisic za tah to da celkom slusnu makacku dorekrutit ...
No a zkus si to pleneni dat s Aetherem s novou vetvi (nebo klidně i starou), kde má mraky jednotek slayer (ale naprosto mizernou dmg - šaman ledu (4-urovnova jednotka) dmg 50 a rekrutí se 1 za kolo !) se silou armady cca 3,5 M. Nedam ani blbyho dehinatora, natoz prokletou citadelu.
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

Ahoj, mám otázku a vím, že to sem nepatří, ale chci to vědět uprímně a podle pravdy, skutečně mohou Rah dobýt i 10 měst za 10 kol? Nebo je to jen bug, protože mě štve když během 50 kol mi dobyly 5 měst právě Rah.

A pokud jde o Aetharovu druhou vetev, tak jsem se taky tak napalil, ona neni urcena k samotnemu hrani musi se kombinovat a treba ten saman to je jen chytak, proste jednotka co je v podstate k nicemu, i bizony od Druida jsou mnohem lepsi. Samani by byli co k cemu, kdyby to byla jednotka na dalku a misto stec meli snizenou hodnotu a zivoty a zvyseny verb. A pokud jde o tu hvezdu, tak je to hodne jednotka o stesti a taktice, neboli kolik ji obetovat, nebo jestli ji treba vubec pouzivat (treba na demony tato hvezda nema smysl, ci na jakoukoliv jednotku se stitem - viz chram ohne). Mimo ledove valecniky je lepsi zustat u prvni vetve nejspis


Díky za info
Ps.: Jde někde sehnat něco co omezí jejich útoky?
Post Reply