Lepší, ale to mi zase připadá, že je pak malý význam toho vylepšení.
A tak pokud bude vylepšení drahé, tak se nevyplatí a pokud bude levné, tak pak jsou předchozí stupně nepodstatné.
PS: Omluvám se, že si stále na něco stěžuji.
Buh - Dreadd
Re: Buh - Dreadd
Sumace návrhů na úpravu:
1) Dreaddův přívrženec
Živý Dreadd má nyní snad nejhorší rozjezd ze všech bohů a kněží tou příliš nepomáhají. Chtělo by to tak posílit rozjezd u čeho máme omezenější možnosti než pro lategame, které jsme nyní posilovali.
Inspiruji se nápady Ugluka na chatu a mými tady a navrhuji aby se jednak zvýšil jejich základní rekrut. Jestli si dobře pamatuji, tak rekrut přívrženců je závislý na počtu budov a pak na počtu měst. Rekrut v závislosti na města bych neměnil, ale zvýšil bych ten základní od počtu budov.
Nápadem z chatu je snížení ceny v obyvatelích a to mi připadá rozumné.
V lategame má lidi z chrámu a tak tam tohle nebude až takové posílení, ale v early má hráč málo obyvatel a když nemáš žádnou střeleckou jednotku a přívrženci lehce umírají, tak cena v obyvatelích ho hodně zpomaluje.
Shrnutí:
2) Prokletý kněží
Od počtu 50 kněží už v podstatě nedělají nic jiného, než že poutají duše. Takže přímo v boji nic nedělají a fungují jen po boji. To je super, ale za začátku hry celkem pomalu a jsou velmi drazí s vysokou hodnotou. Při porovnání s Lichem je to jednotka, která je výrazně dražší, má dvojnásobnou hodnotou a v early dělá méně, v midgame se občas vyrovná a v lategame opět dělá méně.
Proto bych kněze zlevnil a to jak cenu, tak hodnotu.
Prokletý kněze Věčné temnot bych ale už neměnil. Ty má jednak hráč později, takže neovlivňují early game a pak jejich magie má smysl i ve vyšších počtech.
A tohoto se se týká druhý Uglukův nápad, že by kněží s sebou rovnou přivedli nějaké prokleté duše, které vznikli při jejich výcviku. To se mi taky líbí.
Jen si nejsem jistý počtem. 50 za každého kněžího? Tím by se vyrovnala hodnota. Nebo je to moc? Tak 25? Za jeden boj uvězní 5 a tohle je 5x5. Ale taky je to vlastně jednorázový bonus a v lategame se shánějí lépe než rekrutem kněží. Tak byl by problém, kdyby to bylo 50?
Shrnutí:
1) Dreaddův přívrženec
Živý Dreadd má nyní snad nejhorší rozjezd ze všech bohů a kněží tou příliš nepomáhají. Chtělo by to tak posílit rozjezd u čeho máme omezenější možnosti než pro lategame, které jsme nyní posilovali.
Inspiruji se nápady Ugluka na chatu a mými tady a navrhuji aby se jednak zvýšil jejich základní rekrut. Jestli si dobře pamatuji, tak rekrut přívrženců je závislý na počtu budov a pak na počtu měst. Rekrut v závislosti na města bych neměnil, ale zvýšil bych ten základní od počtu budov.
Nápadem z chatu je snížení ceny v obyvatelích a to mi připadá rozumné.
V lategame má lidi z chrámu a tak tam tohle nebude až takové posílení, ale v early má hráč málo obyvatel a když nemáš žádnou střeleckou jednotku a přívrženci lehce umírají, tak cena v obyvatelích ho hodně zpomaluje.
Shrnutí:
- Zvýšit základní rekrut za budovy na dvojnásobek (například u první budovy by byl rekrut 20 místo 10). Neměnit ale zvýšení přírůstku z ostatních zdrojů, ala za počet měst.
- Upravit cenu vybavení: za 20 zl a 1 obyvatele získáš 2 vybavení. (1 přisluhovač stále stojí 1 vybavení)
- Změny platí i pro jednotku Přívrženec věčné Temnoty.
2) Prokletý kněží
Od počtu 50 kněží už v podstatě nedělají nic jiného, než že poutají duše. Takže přímo v boji nic nedělají a fungují jen po boji. To je super, ale za začátku hry celkem pomalu a jsou velmi drazí s vysokou hodnotou. Při porovnání s Lichem je to jednotka, která je výrazně dražší, má dvojnásobnou hodnotou a v early dělá méně, v midgame se občas vyrovná a v lategame opět dělá méně.
Proto bych kněze zlevnil a to jak cenu, tak hodnotu.
Prokletý kněze Věčné temnot bych ale už neměnil. Ty má jednak hráč později, takže neovlivňují early game a pak jejich magie má smysl i ve vyšších počtech.
A tohoto se se týká druhý Uglukův nápad, že by kněží s sebou rovnou přivedli nějaké prokleté duše, které vznikli při jejich výcviku. To se mi taky líbí.
Jen si nejsem jistý počtem. 50 za každého kněžího? Tím by se vyrovnala hodnota. Nebo je to moc? Tak 25? Za jeden boj uvězní 5 a tohle je 5x5. Ale taky je to vlastně jednorázový bonus a v lategame se shánějí lépe než rekrutem kněží. Tak byl by problém, kdyby to bylo 50?
Shrnutí:
- Snížit počet potřebného vybavení ze dvou na jedno, beze změny ceny za jedno vybavení = snížení ceny jednotky na polovinu.
- Snížení hodnoty z 500 na 250.
- Zároveň přichází 50 x Prokletá duše za každého rekrutovaného kněžího (obyčejného).
- Prokletý kněz věčné Temnoty beze změny.
Re: Buh - Dreadd
a keby samotna budova produkuje instantne proklete duse? Bol by to taky stack - nemusi to byt vela. Na zaciatok tak 1-10 dusi. Postupne ako sa stava vetva tak by sa to zvysovalo (alebo na zaklade osad, mest), pripadne na poctu knazov.
Proste aby sa kompenzovala ich hodnota tak by behali po kraji a sputavali by duse bezne umierajucich ludi
to ze pride zvyseny pocet pocas rekrutu (vyrazny rozdiel na zaklade poctu co sa vyrekruti) - to je OK ale stali prisun by tiez nebol nazahodenie
Proste aby sa kompenzovala ich hodnota tak by behali po kraji a sputavali by duse bezne umierajucich ludi

to ze pride zvyseny pocet pocas rekrutu (vyrazny rozdiel na zaklade poctu co sa vyrekruti) - to je OK ale stali prisun by tiez nebol nazahodenie
Re: Buh - Dreadd
Cílem je, aby ze začátku bylo něco a na konci aby nebylo hodně.
A jeden kněz upoutá 5 duší. A k tomu ještě potřebuje boj a aby ty duše byli. Bylo by vhodné, aby budova Kněze nenahrazovala. A i kdyby dávala jen 1-10, tak ti to nahradí kněze na první 1-2k tahů. Tedy postavíš si časem 10 kněží kvůli proklínání, ale nepotřebuješ je vůli duším.
Chápu myšlenku že kněží pobíhají po okolí a chytají duše, ale zůstal bych radši na tom, že se duše objevují jen při rekrutě.
A hra hodně pracuje s rozsahy, tak může být i tady, tak třeba, každý kněz s sebou přivede 30-70 prokletých duší, jenž spoutal při výcviku.
A jeden kněz upoutá 5 duší. A k tomu ještě potřebuje boj a aby ty duše byli. Bylo by vhodné, aby budova Kněze nenahrazovala. A i kdyby dávala jen 1-10, tak ti to nahradí kněze na první 1-2k tahů. Tedy postavíš si časem 10 kněží kvůli proklínání, ale nepotřebuješ je vůli duším.
Chápu myšlenku že kněží pobíhají po okolí a chytají duše, ale zůstal bych radši na tom, že se duše objevují jen při rekrutě.
A hra hodně pracuje s rozsahy, tak může být i tady, tak třeba, každý kněz s sebou přivede 30-70 prokletých duší, jenž spoutal při výcviku.