Buh - Ascendancy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Kombinace obojího je možnost, ale mám pocit, že je to pak už moc překombinované.
A brání to oslabení za rozbití až moc dle mě, protože ti to umožní mít dostatečný základ proto, aby ses rychle obnovil. Jak jsem byl upozorněn na začátku, tohle je vlastnost Crinis a tak by bylo dobré ji ju nechat.

V tomto si stále stojím za svým návrhem na rekrut dle hodnoty armády v počtech, jak jsem psal posledně. :)
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

A ještě jedna úprava mě teď napadla, že by se hodila:
Rekrut převorů je 1 a nemění se. Když je teď potřeba 1000 na plnou funkčnost a když už se zvedal rekrut podobných jednotek u ostatních bohů (tedy jednotek s konstantním nízkým rekrutem), tak nemohl by se zvednou rekrut i Převorů?

Navrhoval bych bonusový rekrut převorů vázaný na poslední budovu a se vzorcem: bonus = hodnota^0,5; hodnota = hodnota_armady/1M
Výsledné zvýšení rekrutu je nízké, ale rozhodně pomůže a díky odmocnině se to s ním nepřežene.

Kódy
Válečník - tvůj kód, kde jsem odmazal část za věhlas, protože bych ho chtěl takto...

Code: Select all

	$bonus = 0;
	if ($bu_druh3 == 2410 || $bu_druh3 == 2411){
		$bonus3 = ceil($hodnota_army/5000);
		if($bonus3 > 1000) $bonus3 = 1000;
		$bonus += $bonus3;
	}
	if ($bu_druh4 >= 2420 && $bu_druh4 < 2430){
		$bonus4 = ceil($hodnota_army/10000);
		if($bonus4 > 10000) $bonus4 = 10000;
		$bonus += $bonus4;
	}
	if ($bu_druh5 >= 2430 && $bu_druh5 < 2440){
		$bonus5 = ceil($hodnota_army/20000);
		if($bonus5 > 10000) $bonus5 = 10000;
		$bonus += $bonus5;
	}
Převor - můj pokus o napsání kódu

Code: Select all

	$bonus = 0;

	$nas = floor($hodnota_army/1000000);
	if ($bu_druh5 >= 2430 && $bu_druh5 < 2440) $bonus = round($nas^0.5);
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Doom wrote:Nový bonus Ascendancy: "Vytvořit Ascendancin prapor".
Z Převorů, Preascendedů a Ascendedů se vytvoří nový stack jednotek (fixní počet?). Každý nový prapor stojí víc a víc Run věčnosti.
Jednotky v praporu jsou navíc imunní vůči "Mágové Eternanů seslali mocné kouzlo, které zdevastovalo část naší armády."
Chápu smysl (myšlenka pomoci proti eternanům, proti kterým se nedá nic dělat, když ona s nimi pořád bojuje dává smysl), ale toto řešení mě neláká.

PS: Dávám to sem, protože z chatu se to ztratí a ona myšlenka by se ztratit neměla.
doon
Posts: 10
Joined: Thu 31. May 2018 0:50:45

Re: Buh - Ascendancy

Post by doon »

Díky, zapomněl jsem, že tady mám účet :)

Spíš to byl nápad, jak trochu originálně vyřešit problém "Ascendancy má málo jednotek".

Ta imunita proti magii Etarnanů je takový bonus.
doon
Posts: 10
Joined: Thu 31. May 2018 0:50:45

Re: Buh - Ascendancy

Post by doon »

Ale místo přidání další jednotky by možná bylo zajímavé přidat (Pre)Ascendedům schopnost zvolit si před bojem cíl.

V rozkazech před bojem by pak šlo vybrat na kterou jednotku útočit:
  • Útočit na nejpomalejší (nejnižší iniciativa)
  • Útočit na nejsilnější (nejvyšší poškození/útok)
  • Útočit na přivolané
  • atd.
V knihovně (na wiki) by se to dalo vysvětlit jejich mega-autismem.
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Myšlenka se zná na první pohled zajímavá. Zpracování by taky nemusel být problém (podobně jak si hráč kdysi vybíral u multimagie). A kdyby byla hra jen PvE, tak v pořádku.

Ale hra je i PvP a v něm by tohle bylo naprosto příšerné a věřím, že by na to všichni nadávali. Nebo minimálně já určitě.

Příklady:
Hráč je v IP a má 400M army a 2,5k Aetherovách hvězd (moje armáda z jednoho věku). Hvězdy jsou jeho top jednotky a jeho cílem je je co nejvíce chránit. A tobě stačí poslat jednoho Preascendeda a něco jako štíty před něj (500 OV a otroků -> hned máš 4 štíty) a on Preascended jedním útokem zabije všechny hvězdy, když bude cílit jendotku s největším zraněním. Aether s tím nic neudělá a nemá se tomu jak bránit. Přijde tak o svoji nejsilnější jendotku, kterou takhle pozdě už nikdy neobnoví. A Ascenu to stálo jen jednoho Preascendeda.

A to stejné pak může být s Temným přízrakem u Dreadda, pokud se zaměří na iniciativu.

Nebo třeba jendotky s davem. Ty mají obří útok a 0 obranu. Ty potřebuješ zabít než zaútočí, jinak máš problém. Hm... Ascendeadi si řeknou, že pujdou do největšího útoku a opět tak soupeře připraví o hladvní útočnou sílu aniž by s tím mohl cokoliv dělat.

A podobně...

To co mi na tom nejvíce vadí je to, že proti tomu není žádná obrana. Normálně se snažím postavit co njvíce štítů před tvoje cenné jendotky, ale tady s tím nic nenaděláš.
Proto je také hrozná nepředvídavost u Prastarých hyder a gobliních min. Ale i ty mají omezení (priorizace jednotek s druhem útoku 1, preference hodně početných jednotek, a podobně) a tak to obvykle není tak strašné. Hydry se nehrají, tak tam nemám tolik zkušeností. Na miny trpí co vím, tak hlavně dreadd, protože TP jsou nějak druhý cíl po upírech. Ale to taky znamená, že boj se musí dostat do konce třetího/začátku čtvrtého kola a Dreadd tak má čas vyhrát předtím.
(pre)Ascended je druhé kolo s né špatnou iniciativou. Vyhrát před jejich útokem je výrazně těžší...
doon
Posts: 10
Joined: Thu 31. May 2018 0:50:45

Re: Buh - Ascendancy

Post by doon »

Souhlasím, v PvP by to byl problém...ale zapomněls, že:
Imperátorův palác vysílá anti-autistické pole a (Pre)Ascendedi se nemohou koncentrovat, takže nelze vybrat jiný útok.
Vyřešeno :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1632
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ascendancy

Post by nezmar »

Ugluk wrote: Zdar lidi, vrátil bych se k diskuzi o modernizaci Asceny, co jí přihodit budovu která zboří Domobranu, kde by se rekrutovala nová jednotka, případně by s Preascendedy chodila i tadle jednotka, lórově by to bylo zasazený, že né každý neúspěch je úplný neúspěch, nebo se s těmi exempláři dá ještě pracovat, telekineticky něco dělají, ale nemůžou to plně ovládat

role té jednotky by byla generovat odpuzující silové pole kolem armády a mělo by to efekt štítu, který by fungoval v prvních dvou kolech boje a pak by zmizel, případně by to mohlo posilovat i vlastní střelecké jednotky typu balista/katapult (jednotka vytváří vektorové zřídlo, co letí k ní je bržděno, co letí od ní je urychlováno) a jestli by se ta jednotka pak měla účastnit boje od 3. kola nějak normálně je asi na posouzení jiných

tendle nápad mi přijde originální (nikdo jinej to nemá), nelikviduje to vulkánovy meteority
Hron wrote:Jak jsi psal, že to neumí ovládat, tak jsem čekal něco co bude mít 5 slabších útoků, kdy 4 půjdou po nepříteli a jeden po vlastních. Aneb že útočí na vše kolem sebe.
Ale nechce se mi zavádět něco co útočí na vlastní, tak pak mi seděla sebevražedná jednotka z naběhne do nepřítele a rozpoutá nekontrolovatelné peklo.

A jak navrhujes štít, tak to bych klidně zavedl s tím, že ne každý musí být vycvičen v ničení, ale může být vycvičen v obraně. Jednotka pak dává první dvě kola všem Asceninym vojákům block. Jo, to se mi líbí.
cele sa mi to nechce davat, len nech to uplne nezapadne
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Trochu problém Asceny je v tom, ž je velmi podobná Crinis.
Obě jsou založeny na početné lidské armádě, kdy Crinis má navíc magii světla a Ascena psioniku. Rozdíl je spíše v top, že Crinis má posilovací a anti nemrtví magii. A Ascena má (dle lore) útočnou psioniku a prokletí nepřátel. Kdy ale zase prokletí zde má Dreadd.

Najít tak něco pro Ascenu, co se drží jejího lore (který je nejdelší zachovaný) a přitom nekopírovat ostatní bohy, je tak velmi těžké.

A lore byl dost psaný na její konkrétní jednotky. Pokud jich chceme více, tak je logické rozšířit/upravit lore, pokud zachováme původní myšlenku. Například dle lore Převorové řídí armádu a zároveň proklínají nepřátele. Ale proč by to nemohli být dvě jednotky.
Nebo válečníci tvoří hlavní část armády, ale proč by to nemohli být obrnění válečníci s velkými štíty tvořícími neprostupnou štítovou hradbu a s nimi válečníci s kušemi, kteří krytí hradbou bombardují nepřítele šipkami, nebo luky a šípy.

Jedná se o profesionální armádu ,tak bych se zkusil inspirovat římskými armádami za vlády Julia Caesara a zkombinovat to s tím, co má Ascena nyní, něco poupravovat, něco zachovat a předělat tak Ascenu do nové podoby.

PS: Jak nezmar v jíném vláknu psal možnost druhou větev Asceny, kde by byla kombinace těla a železa. Tak ta mi k ní nesedí. Jak ji chápu já, tak její cíl není cyborg, ale Povznesení. Zaměřuje se na mysl a případně genetické úpravy, ne techniku. A v dost hrách technika a magie/psionika/genetika jsou protichůdné směry a toho bych se držel i tady a Asceně bybych takovouto větev nedával. Připadá mi, že je to až moc velký odklon.
User avatar
Hron
Posts: 1181
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Výcvikový tábor
Rekrutuje se Ascendancin válečník. S každými 10 válečníky přichází Ascendancin lučištník.

Válečník má novou schopnost: Štítová hradba - opak davu, čím více jich je, tím mají větší obranu a nižší útok
Lučištník má nová schopnost: Zatmění slunce - v prvním kole vystřelí tolik šípů, že zastíní slunce a šípy dopadnou na začátku druhého kola. A pak ve druhém kole normálně střílí.

Původně jsem chtěl aby měli kuše (a lišili se tak od ostatních bohů), ale schopnost se mi líbí více.

Klášter
Rekrutuje se Klerik. S každými 1000 kleriky přichází Asasín. (nebo každý klerik má 0,01% šanci, že s ním přijde i Asasín)

Klerik má jedový útok místo drtivého. Jaký smysl mělo, že dával větší zranění do hradeb? Logičtější je zabíjet živé cíle.
Asasín má útok od třetího kola a exterminaci. Píše se, že se klerici učí na elitní zabijáky, tak tohle je komu se to povedlo dokonale. A když už Aether ukradl tuto schopnost Ghorovi dal ji své nejsilnější jednotce, tak tady to již vadit nebude.

Introspekce
Rekrutují se Převorové a Kazatelé. Převorové používají Kazatelé na to aby předávali jejich rozkazy.

Kazatelé mají novou schopnost: Telekinetický štít - dávají všem svým jednotkách block na první dvě kola. Čím více jich je, tím je štít block větší.

Chrám povznesení
Beze změny jednotek.

Je možnost poslední budově přidat Nepovedené, jako sebevražednou jednotku, ale nechce se mě ji ji dávat.

Dílna
Nahradí domobranu. Umožňuje stavět Scorpiony (neživá jednotka, druh útoku 2, multiútok) a Trebuchety (neživá jednotka, druh útoku 3, vysoký drtivý útok).

A jak se tak dívám, tak nová větev Aethera (válečníci) dost vykradli Ascenu v tom jak věci fungují a stojí. A tím pádem bych tam taky udělal úpravy.
Jednak bych zrušil zvyšování rekrutu za množství vybavení a dal bych závislosti na síle a na runách věčnosti. A dále bych odstranil z cen runy sněhu a nebes a vše založil na obyvatelích a zlatě. Sice to bude celkem podobné živému dreaddovi, ale lorově to dává větší smysl, než Aether.

Konkrétní čísla bych dodal až kdyby se s tímto nápadem souhlasilo. Stejně tak již napsaná čísla by se dali upravit. Aktuálně nemám moc přehled o tom jak rychle Ascena rekrutuje.
Post Reply