Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1624
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

to je sice pravda (s tym vylkanom) ale pride mi divne aby MAGIA bola takto uzko viazana. Resp. ak by sa ta magia pouzila niekde inde (na inej jednotke) tak by nedavala vobec zmysel, preto som dal, ze posiluje jednotky daneho rozsahu jednotiek.

Lebo aj take magia zivota (liecenie) tiez nelieci iba Dralgarove jednotky ale vsetky (okrem vynimiek)
Podobne aj skamenenenie aplikujes na vsetky a nie je tam obmedzenie ze Dharove jednotky nie je mozne skameniet, lebo maju pozehnanie svojho boha zeme :)

nechame to s tym obmedzenim iba na "dharove" jednotky (uz sa mi to nechce prehadzovat naspat) a buduci tyzden bude update
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Asi máš pravdu. U léčení a podobně by mi přišlo divné, kdyby to platilo jen na jednoho boha.
U toho Dhara jsem to bral spíše tak, že jen jeho jednotky "jsou hodny" ochrany matky země podobně jak jen Gobliny vyburcuje Pán šelem. Ale uznávám, že tam je to schopnost a ne magie. Proto uznávám, že máš pravdu.
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

A je pravda, že (když nepočítám nemrtvého Dreadda), tak je nyní Dhar asi nejsilnější a tak trochu nerfu by dostat měl.

1) Brouci
Brouci jsou jedna z top jednotek ve hře a jsou zadarmo. Jejich hlavní účel je pomoci Dharovi v rozjezdu, ale jsou jendou z jeho nejsilnější jednotek po celou dobu a pokud bojuje proti živým nepřátelům, tak v podstatě nejsilnějším útočníkem. A to je přeci jen přehnané.

Takže by si zasloužili oslabit a navrhuji toto:
  • snížit iniciativu o 3 (obyč na 12, toxické na 15) -> stále předběhnou většinu jednotek, ale již nebudou tolik závodit s meteority
  • snížit jed na 200% z 400% u obyč a na 400% z 900% u toxického -> tohle je hlavní oslabení, trochu se bojím, zda není přehnané pro rozjezd, ale budu věřit že ne
  • opět snížit rekrut z dodatečných budov, viz níže -> cílem je aby pro první dvě budovy nebylo příliš oslebeno, ale v lategame aby jich měl hráč výrazně méně
Rekrut:
Aktuálně by měl být rekrut takto:
základní rekrut: 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní jeskyně = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
toxicita = + 1*(počet rekrutovaných bahen)

tzn.:
max rekrut obyč. brouků = 3*(počet rekrutovaných bahen)
rekrut toxických brouků = 4*(počet rekrutovaných bahen)
A já navrhuji snížit na:
základní rekrut: 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní jeskyně = + 0,25*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 0,25*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 0,25*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 0,25*(počet rekrutovaných bahen)
toxicita = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)

tzn.:
max rekrut obyč. brouků = 2*(počet rekrutovaných bahen)
rekrut toxických brouků = 2,5*(počet rekrutovaných bahen)


2) Minotauři
Je pravda, že patří mezi top jednotky ve hře. A já bych je nechtěl zase úplně zabít tak jak byli ze začátku. Nechci je zdražovat, nechci jim snižovat rekrut. Napadlo mě jim snížit statistiky, ale bez velemágů země nejsou až tak silní. Tvrdou kůži jim rozhodně chci nechat, protože to je na nich unikátní.
Ale oslabil bych block. U toxického obrněného minotaura je blok 60%, to mu v podstatě ztrojnásobuje životy a to je hodně.
A vlastně bez velemágů ty staty nehrají tolik roli a velemágů bude více, tak se mohou snížit i ty.

Takže bych navrhoval tyto úpravy:
Minotaur
  • dmg: 250 -> 200
  • útok: 16 -> 14
  • obrana: 18 -> 16
  • block: 30% -> 25%
Obrněný Minotaur
  • dmg: 350 -> 300
  • útok: 16 -> 14
  • obrana: 23 -> 20
  • block: 50% -> 40% (chtěl bych 35%, ale mám strach, aby to zase nebylo moc velké oslabení)
Toxický Minotaur
  • dmg: 300 -> 250
  • útok: 16 -> 14
  • obrana: 20 -> 16 (ten bonus do obrany tady nedával moc smysl -> a dostane toxický štít a bonus do dmg, to musí stačit)
  • block: 30% -> 25%
Toxický Obrněný Minotaur
  • dmg: 400 -> 350
  • útok: 16 -> 14
  • obrana: 23 -> 20
  • block: 60% -> 50% (chtěl bych 40%, ale mám strach, aby to zase nebylo moc velké oslabení)

PS: Dhar je nyní můj hlavní klan a můj miláček a tak se mi nerfovat nechce. Ale je fakt, že je silný a to že ho hrají všichni o tom asi taky něco napovídá...
Post Reply