Update pre Dralgara:
Jednotky
* Elfi hraničář - odobratý multiútok, znížená hodnota na 50
* Bílý bizón - zvýšená inic na 10
Predmety
* Druidské rituály pridávajú druidom aj inic
Mágie
* Mágia prírody 5 - léčení - zníženie na 5% + bonus za druidov (cca 300k veledruidov zvýší naspäť na 15%)
Budovy
* Posledné vylepšenie pavúkov (černý) je možné až po postavení wurmích nor, cena zvýšená na 50 run života
* Ak je postavený Posvátny Háj, tak je možné vylepšiť za 100 rún života Velkú lúku - chodí 2x toľko bizónov + chodia biely bizóni
páči sa mi myšlienka, že budú mať 2x dav v treťom kole
Buh - Dralgar Imagar
Re: Buh - Dralgar Imagar
Už mají 2x dav ve třetim kole (bizon + jednorožec), takto mají 3x dav + hodně střelců a vyvolávané léčené štíty.
Ale budiž, zkusme to.
Co druidů a obyč jednorožců se týče, tak jsem nad tím přemýšlel, ale zase nechci aby léčili až moc. Tohle bych si nechal jako potenciální posílení, kdyby bylo potřeba. Zatím druidi dokáži pomoci jen "posvátnému unikátnímu stvoření".
Ale budiž, zkusme to.
Co druidů a obyč jednorožců se týče, tak jsem nad tím přemýšlel, ale zase nechci aby léčili až moc. Tohle bych si nechal jako potenciální posílení, kdyby bylo potřeba. Zatím druidi dokáži pomoci jen "posvátnému unikátnímu stvoření".
Re: Buh - Dralgar Imagar
Toto je neskutečně přehnaný. Jedná se o jednotky s davem, které se díky tomu velmi posilují s počtem a mít i nich takto velký rekrut je špatné.Z Velké Louky dorazilo 1183 x Lesní Bizon
Ve Velké Louce se zrodilo 591 x Bílí Lesní Bizon
Když jsem ho hrál posledně, tak měl rekrut 10 za tah a se Zikkuratem 20 za tah. To mi přišlo rozumné.
Ale dobře, nechť je zvýšen, ale nějak rozumněji. Nevím přesně na čem je závislý, ale více jak 100 bizonů za tah by dle mě jít nemělo.
Re: Buh - Dralgar Imagar
Co se nových změn týče:
1) Oslabení kombinace pavouk+jednorožec je v pořádku. Kombinace je stále hratelná, ale už ne přesílená.
2) Posílení druidů (díky iniciativě v itemu) a nový bizon jsou dobré změny (jen prosím upravit ten rekrut bizonů).
3) Jako otevřené téma bych nechal jak moc mají veledruidi posilovat léčení (zatím bych to neměnil, ale pozoruji ho).
1) Oslabení kombinace pavouk+jednorožec je v pořádku. Kombinace je stále hratelná, ale už ne přesílená.
2) Posílení druidů (díky iniciativě v itemu) a nový bizon jsou dobré změny (jen prosím upravit ten rekrut bizonů).
3) Jako otevřené téma bych nechal jak moc mají veledruidi posilovat léčení (zatím bych to neměnil, ale pozoruji ho).
Re: Buh - Dralgar Imagar
rekruit druidov znizeny na:
$max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 200);
ak su jednorozci tak: $bonus += rand($max / 2, $max);
ak su wurmovia tak: $bonus += rand($max / 4, $max / 2);
este sa to zaokruhluje na cele desiatky (aby sa dobre odpocitavali zasoby)
cize pre 10k run zivota to znamena +40 bizov.
pri vylepsenej luke sa deli iba 150. cize pri 10k run zivota = +50 bizonov
podobne sa znizi aj rekrut lesnych obrov. Tam to tiez vedelo ist do dost vysokych cisel
nove: $max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 400);
$max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 200);
ak su jednorozci tak: $bonus += rand($max / 2, $max);
ak su wurmovia tak: $bonus += rand($max / 4, $max / 2);
este sa to zaokruhluje na cele desiatky (aby sa dobre odpocitavali zasoby)
cize pre 10k run zivota to znamena +40 bizov.
pri vylepsenej luke sa deli iba 150. cize pri 10k run zivota = +50 bizonov
podobne sa znizi aj rekrut lesnych obrov. Tam to tiez vedelo ist do dost vysokych cisel
nove: $max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 400);
Re: Buh - Dralgar Imagar
Super. Na první pohled to vypadá dobře.nezmar wrote: ↑Thu 01. Feb 2024 6:42:13 rekruit druidov znizeny na:
$max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 200);
ak su jednorozci tak: $bonus += rand($max / 2, $max);
ak su wurmovia tak: $bonus += rand($max / 4, $max / 2);
este sa to zaokruhluje na cele desiatky (aby sa dobre odpocitavali zasoby)
cize pre 10k run zivota to znamena +40 bizov.
pri vylepsenej luke sa deli iba 150. cize pri 10k run zivota = +50 bizonov
podobne sa znizi aj rekrut lesnych obrov. Tam to tiez vedelo ist do dost vysokych cisel
nove: $max = round($multi * pow($runa_2, 0.7) / 400);
Re: Buh - Dralgar Imagar
I když jsme oslabili kombinaci pavouk+jednorožec a posílili druid+jednorožec, tak stejně nikdo druidy nehraje a to mi přijde jako škoda.
Vím, že druidi mají stále mnoho problémů. V PvP je iniciativa stále nízká a v PvE enti občas přestanou být štíty ještě než se vyléčí a umírají pak drahé jednotky, které se ale neléčí, protože se začnou léčit enti.
Řím si tedy, že bych zkusil druidy ještě více posílit a to hned třemi věcmi:
1) zvýšení počtu vyvolaných druidů o 50%
Tohle stíží chrámy života, ale obecně jsou chrámy života nejslabší z chrámů, tak by se toto ztížení mohlo přežít.
2) zesílení vyvolání u předmětů Druidský rituál a Prapor starého druidského cechu z +50% na +100%
Společně s bodem 1 to ve finále bude zdvojnásobení počtu entů u hráčů a to je cíl, kterého chci dosáhnout. Ale posílení rozděluji částečně přímo do jednotky a částečně do předmětu, aby toho nebylo příliš u jednoho, nebo druhého.
A zároveň se mi líbí, že tyto předměty posílí vyvolání více, než Dralgarův totem života, který vyvolání posiloval jako vedlejší efekt...
3) zesílení iniciativy
Problém tohoto bodu ale je, že pro PvE je aktuálně iniciativa dostatečná a pro PvP by bylo potřeba ji zesílit hodně, aby byli enti vždy před útoky v prvním kole, kdy sněžní obři s praporem mají 8 a toxický bahenní had 9. A popravdě hadi mají tak vysokou hodnotu, že si myslím, že si zaslouží zůstat první. Takže druidi by museli mít max iniciativu 8 a u Aethera se dá čekat Velemág ledu, který ji sníží druidům o jedna a tak z inic 8 bude 7 a tak stejně pojedou až po obrech.
Takže pokud bychom nechtěli upravovat inic i u dalších jednotek, tak zvyšování u druidů nemá smysl a současné zvýšení na předmětech stačí.
Sumace:
Takže ve finále bych jen zvýšil počet vyvolávaných entů. Zvýšení na dvojnásobek je velký, ale i tak bych to zkusil. Když tak se to pak může opět upravit.
Vím, že druidi mají stále mnoho problémů. V PvP je iniciativa stále nízká a v PvE enti občas přestanou být štíty ještě než se vyléčí a umírají pak drahé jednotky, které se ale neléčí, protože se začnou léčit enti.
Řím si tedy, že bych zkusil druidy ještě více posílit a to hned třemi věcmi:
1) zvýšení počtu vyvolaných druidů o 50%
Tohle stíží chrámy života, ale obecně jsou chrámy života nejslabší z chrámů, tak by se toto ztížení mohlo přežít.
2) zesílení vyvolání u předmětů Druidský rituál a Prapor starého druidského cechu z +50% na +100%
Společně s bodem 1 to ve finále bude zdvojnásobení počtu entů u hráčů a to je cíl, kterého chci dosáhnout. Ale posílení rozděluji částečně přímo do jednotky a částečně do předmětu, aby toho nebylo příliš u jednoho, nebo druhého.
A zároveň se mi líbí, že tyto předměty posílí vyvolání více, než Dralgarův totem života, který vyvolání posiloval jako vedlejší efekt...
3) zesílení iniciativy
Problém tohoto bodu ale je, že pro PvE je aktuálně iniciativa dostatečná a pro PvP by bylo potřeba ji zesílit hodně, aby byli enti vždy před útoky v prvním kole, kdy sněžní obři s praporem mají 8 a toxický bahenní had 9. A popravdě hadi mají tak vysokou hodnotu, že si myslím, že si zaslouží zůstat první. Takže druidi by museli mít max iniciativu 8 a u Aethera se dá čekat Velemág ledu, který ji sníží druidům o jedna a tak z inic 8 bude 7 a tak stejně pojedou až po obrech.
Takže pokud bychom nechtěli upravovat inic i u dalších jednotek, tak zvyšování u druidů nemá smysl a současné zvýšení na předmětech stačí.
Sumace:
Takže ve finále bych jen zvýšil počet vyvolávaných entů. Zvýšení na dvojnásobek je velký, ale i tak bych to zkusil. Když tak se to pak může opět upravit.