Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

Mohol by globálne znižovať HP percentuálne všetkým nepriateľským živým jednotkam. Predstava je tak do 10ks za vek. 1ks = 5%, 10ks = 20%

Sedelo by to k už existujúcim kňazom temnoty.
Živé jednotky nemajú vôľu žiť v Temnote, alebo temnota vysáva ich životnú energiu atd
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

To zní zajímavě.
Ale mám zde celkem strach nechat příchod na procentách, protože mám strach z rozptylu. Radši bych to navázal na počet tahů uplynulých od příchodu posledního s tím, že při postavení 1. stupně chrámu přijde 1 automaticky.

Pak věk má maximálně 9000 tahů, něco lze získat z eventů, nebo plenění, ale taky se ne vždy hraje všech 9000, tak to bych ignoroval.
Dejme tomu dříve než po 1000 tazích chrám mít nebudeš.
Takže máme 8000 tahů na zisk max 10 kněží s tím že 1 budeš mít hned, takže 9. To se mi celkem nabízí aby byl jeden po 1000 tazích (zaokrouhlení).

Ale rozdělil bych šanci dle stupně chrámu, takže kdybychom vzali, že budou 3 stupně, tak bych zkusil:
1. stupeň = přijde po 1500 tazích
2. stupeň = přijde po 1000 tazích
3. stupeň = přijde po 750 tazích

Krajní případ:
Hráč je rychlý a stihne 3. stupeň na 1000 tazích. Na 8500 tazích tak bude mít 11 kněží. Dejme tomu farmí plenění / má štěstí na eventy, tak do konce věku získá ještě jednoho, tedy 12. To je dle mě snesitelný počet.

Odhaduji, že "běžný" počet bude tak "1 + (6000/750)" = 9. Takže bych věřil, že v době stavby IP jich bude 7-9.

A navrhoval bych co nejlineárnější růst oslabení, třeba něco jako (3 + (počet * 1,75))%.
(1,75 se mi vzhledově líbí více, než 1,7)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

Myslel som aj na nadviazanie na ťahy. Len tam je troška problém zaznamenávať kedy to bolo postavené. Preto som chcel dať šancu 1:750 napr. Teoreticky by sa to mohlo vyrovnať ale tam hrozí to riziko že jeden bude mať 5 a druhý 15. Alebo naviazať na odohrané ťahy. Áno hráč si to potom môže naplánovať aby mal lepšie bonusy ale to bude jeho plus, nie? 😁
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Pokud nejde tahy počítat, pak jsem rozhodně na navázání na odehrané tahy místo "šance na příchod".
Ono nad navázání na odehrané tahy jsem přemýšlel už ze začátku, ale víc se mi líbilo to počítání. To když odpadlo, tak navázání na tahy je dobré.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dreadd

Post by ySpirit »

Bavite se tady o chramu jako o treti budove a nebo jako nova budova, co ma nahradit nekropoli pro ziveho dreadda? :D

V pripade, ze by to melo nahradit nekropoli - neslo by to resit tim, ze by do budovy neslo dat manualne zadne vybaveni, ale kazde kolo by se tam dalo 1?
By pak ale mohlo ziskat vybaveni z demonich karavan / tazeni / mozna i predsunute hlidky, tak by to nebylo nejlepsi reseni, pokud se budove nechce dat vyjimka, ze vybaveni z eventu/tazeni ziskat nemuze.

Jenom myslenka navic. :)
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Ano, je myšlena první budova a ano přesně z těch důvodů co jsi psal by byl problém s dáváním vybavení.
A přijde mi jednodušší (a v důsledku i lepší) radši přejít na pevná kola, než zakazovat kam bude vybavení chodit.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

a bol by naozaj velky problem keby sa tam obcas dostane bonusove vybavenie. Tak ci tak je uz osetrenie na nekropolu aby clovek nedostal 600 nekromantov :D

a sam som ten napad co napisal ySpirit zacal realizovat uz cez vikend, lebo mi prislo ako najjednoduchsie riesenie a zaroven bude krasne pocitat tie hodnoty ako treba.
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Démonní karavana ti dá za každých 1M armády +1 vybavení a +1 procento.

Pokud budeš mít štěstí a třeba na 700 vybavení při armádě 200M dostaneš karavanu, tak tě to hodí na 2300 vybavení a pokud budeš potřebovat 750 na jednu jednotku, tak z toho máš hned přes 2 navíc.

Ale horší mi připadá tažení, protože nepotřebuješ náhodu. Tam dostáváš 10 vybavení přímo a 1% stávajících. Vem si, že na na 700 vybavení začneš chodit tažení a vypneš rekrut. Tak než ti začnou propadat tahy může odehrát přes 20 tažení, takže dostaneš přes 350 vybavení. Pak odtaháš tahy a opět na 700 vybavení budeš chodit tažení. Za věk ti to myslím dá tak 2-3 Velekněze navíc. Což u jednotky, které máš mít do 10, je poznatelné zvýšení.

A pak já nejsem expert na vymýšlení jak z věcí dostat maximum, takže mám pocit, že když i já přijdu na způsob jak získat 30%, tak že někdo přijde na způsob jak získat 100% navíc. A to nebude dobré.

Proto se mi čím dál více líbí to navázání na odehrané tahy.
Vždy při odehrání tahy dělitelné určitým číslem přijde jeden Velekněz. Když si to dobře načasuješ, tak každým vylepšením budovy můžeš získat velemága navíc. Například kdyby to bylo u první úrovně 1500, u druhé 1000 a u třetí 750, tak když na 1400 tazích postavíš 1. stupeň, na 1900 druhý a na 2100 třetí, tak na 2250 tazích získáš třetího Velekněze, ale tohle je něco s čím se může počítat už při zavedení a něco s čím bych počítal, že bude jako základ, a pokud si to člověk špatně načasuje, tak bude slabší, než bylo zamýšleno. (pokud bychom šli touto cestou, spočítal bych přesněji počty a tahy)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

momentalne je to osetrene a eventy, tazeni, valka dava vybavenie do prvej budky iba vtedy ak je to domobrana, nekromant alebo vulkanov chram.
Inak sa tam nic nedostane. Pozeral som to a ked uz som to pozeral tak som zmenil ze pri nekromantoch dava mensie pocty

Zatial 9 x Veleknez temnoty:
Lesní Troll | old HP 840 | new HP 682
Druid | old HP 17 | new HP 13
Lesní obr | old HP 7500 | new HP 6093
Ent | old HP 350 | new HP 284
User avatar
Hron
Posts: 1133
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Pro zajímavost k prohlášení, že "živý dreadd je příšerně na nic":
Tento věk skoro na jistotu vyhraje aliance tvořená 10 klany:
- Ghoro (aktuálně přes 800M army)
- Crinis (aktuálně přes 400M army a většinu věku v top army)
- Vulkán (největší skóre ve věku -> zabiják démonů)
- 1x Nemrtvý Dreadd
- 6x Živý Dreadd s průměrně 5k Soulkeeper Věčné Temnoty (max necelých 8k)

Dle hodnot ostatních klanů si nemyslím, že by byli Živý Dreaddi nějak výrazně dotovaní a přesto mají slušné armády. Hlavně mi jde o počty Soulkeeperů, kdy již velmi velmi dlouho jsem neviděl u jiného boha s rekrutem 1 (2) top jednotky za kolo (tedy cokoliv mimo jednorožců a paladinů) aby toho měl někdo více jak 3000. Tady živý Dreadd má průměr 5k, či na aktuálně odtahaném klanu 8k top jednotky.

Stále jsem proto abychom ho posílili a abychom přidali novou zajímavou jednotku (velemága). Ale snažím se ukázat, že živý dreadd není úplně k ničemu a je třeba si dát pozor, aby posílení nebylo přehnané. Dosavadní nápady zatím vypadají fajn.
Post Reply