Seznam bugů

Hlásenie bugov a netypických správaní hry
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

Hron wrote: Sun 14. Jan 2024 11:06:35 Stáze od Anděla z Temnoty (u Cosmo Pravuse), která má zastavovat vyvolané jednotky nefunguje na Rozžhavené magma a Obří ohnivé koule.

Myslím, že funguje jen na věci, které byli ve hře, když byla magie zavedená a ne na nové.
nope, funguje na vsetky vyvolane jednotky. Bez ohladu nato kedy boli pridane.
Vtip je ale inde. Jednotka Andel ma iniciativu 15 a teda predbehne jednotky, ktore vyvolavaju magmu a koule. A teda v prvom kole znici vsetko co je momentalne vyvolane. Nasledne sa vyvolaju Obri koule a Magma a to na konci kola dopadne. V prvom kole teda vlastne nezastavi skoro nic, pretoze je prilis rychla.

A zase na zaciatku druheho kola (skoro ako prva jednotka) zastavi vsetko vyvolane z prveho kola. Lenze v tom case uz ziadne Obri koule a Magma neexistuje :(

Chcelo by to sa pohrat s iniciativou Andela aby boli zachytene vsetky "vyvolane jednotky". Teoreticky jej hodit inic = 1. Aby naozaj isla posledna a zrusila vsetko co bolo vyvolane

PS: Vyvolane jednotky sa nezaraduju rovno, ale hadzu sa na koniec stacku a az na zaciatku dalsieho kola su zaradene do poradia podla inic
Vlastne je uplne jedno aku iniciativu ma Obri koule a aku inic. ma rozhavene magma. Ich poriadne je dane inic. vyvolavajucej jednotky. Kedze idu hned v tom kole ako sa vyvolaju
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

Zajac wrote: Mon 22. Jan 2024 12:56:33 Dovolím si urgovat opravu!
Hron wrote: Thu 30. Nov 2023 15:51:45 U Aethera u Ledových válečníků, když jim dáš větší množství vybavení, než na kolik máš zlato, tak se ti sice napíše, že nemáš dostatek zlata, ale Mágové ledu přijdou, jako bys dostatek zlata měl.

Vhodné by bylo, kdyby se příchod mágů ledu vyhodnocoval až po té, co se úspěšně odečte zlato a lidi, či lépe až se připočte vybavení do budovy.
Takovéto účty by neměly existovat a ovlivňovat hru:
posledny ucet z abnormalnymi hodnotami (runami) je Hronov ucet. Aj ten napadnu trpaslici? :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

nezmar wrote: Wed 31. Jan 2024 13:27:06
Zajac wrote: Mon 22. Jan 2024 12:56:33 Dovolím si urgovat opravu!
Hron wrote: Thu 30. Nov 2023 15:51:45 U Aethera u Ledových válečníků, když jim dáš větší množství vybavení, než na kolik máš zlato, tak se ti sice napíše, že nemáš dostatek zlata, ale Mágové ledu přijdou, jako bys dostatek zlata měl.

Vhodné by bylo, kdyby se příchod mágů ledu vyhodnocoval až po té, co se úspěšně odečte zlato a lidi, či lépe až se připočte vybavení do budovy.
Takovéto účty by neměly existovat a ovlivňovat hru:
posledny ucet z abnormalnymi hodnotami (runami) je Hronov ucet. Aj ten napadnu trpaslici? :mrgreen:
Chtěl bych podotknout, že já ten bug nevyužil, já jen poctivě koupil runy na trhu. Copak mohu za to, že člověk, který prodával 1M run sněhu a 1M run života za minimální cenu je získal podvodem?

PS: Stálo mě to 1 mld zlata, což značilo vybílení kasy a odtahání bez armády (tedy propuštění armády před odtahem), takže to nebylo úplně zadarmo. Uznávám, že mít tolik run je nesmysl a pokud mi je odebereš pochopím to, ale ocenil bych, kdybys mi nechal 10k run sněhu a 10k run života. To není tak přehnané.
Last edited by Hron on Wed 31. Jan 2024 15:47:41, edited 2 times in total.
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

nezmar wrote: Wed 31. Jan 2024 13:23:45
Hron wrote: Sun 14. Jan 2024 11:06:35 Stáze od Anděla z Temnoty (u Cosmo Pravuse), která má zastavovat vyvolané jednotky nefunguje na Rozžhavené magma a Obří ohnivé koule.

Myslím, že funguje jen na věci, které byli ve hře, když byla magie zavedená a ne na nové.
nope, funguje na vsetky vyvolane jednotky. Bez ohladu nato kedy boli pridane.
Vtip je ale inde. Jednotka Andel ma iniciativu 15 a teda predbehne jednotky, ktore vyvolavaju magmu a koule. A teda v prvom kole znici vsetko co je momentalne vyvolane. Nasledne sa vyvolaju Obri koule a Magma a to na konci kola dopadne. V prvom kole teda vlastne nezastavi skoro nic, pretoze je prilis rychla.

A zase na zaciatku druheho kola (skoro ako prva jednotka) zastavi vsetko vyvolane z prveho kola. Lenze v tom case uz ziadne Obri koule a Magma neexistuje :(

Chcelo by to sa pohrat s iniciativou Andela aby boli zachytene vsetky "vyvolane jednotky". Teoreticky jej hodit inic = 1. Aby naozaj isla posledna a zrusila vsetko co bolo vyvolane

PS: Vyvolane jednotky sa nezaraduju rovno, ale hadzu sa na koniec stacku a az na zaciatku dalsieho kola su zaradene do poradia podla inic
Vlastne je uplne jedno aku iniciativu ma Obri koule a aku inic. ma rozhavene magma. Ich poriadne je dane inic. vyvolavajucej jednotky. Kedze idu hned v tom kole ako sa vyvolaju
To co je v PS znám. A tím pádem, kdyby měl Anděl inic = 1, tak by to vše mělo fungovat.

V prvním kole pojede před koulemi a magmatem, protože je původní jednotka. V druhém kole pojede před ohnivým deštěm, dušemi goblinů a dalšími takovými věcmi, které se vyvolávají v průběhu boje. A stejně to bude i následující kola...
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

TYELK wrote: Ešte jedna maličkosť... niesom si tým naisto istý nakoľko je dosť veľký rozptyl pri vyvolaných dušiach.

Amulet věznitele - Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvězněných duší

Ale tak sa mi zdá, že ten bonus platí na jednotky: Soulkeeper aj Soulkeeper Věčné Temnoty
Pričom Soulkeeper využíva Magiu smrti 5 a Soulkeeper VT využíva mágiu smrti 10

Čiže ak by sa našiel čas, možno by bolo dobré upraviť popis prípadne funkčnosť artefaktu: Amulet věznitele, za predpokladu, že sa nemýlim a funguje aj pri mágii smrti 10
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Seznam bugů

Post by nezmar »

Hron wrote: Wed 31. Jan 2024 15:32:24
Nezmar wrote:posledny ucet z abnormalnymi hodnotami (runami) je Hronov ucet. Aj ten napadnu trpaslici? :mrgreen:
Chtěl bych podotknout, že já ten bug nevyužil, já jen poctivě koupil runy na trhu. Copak mohu za to, že člověk, který prodával 1M run sněhu a 1M run života za minimální cenu je získal podvodem?

PS: Stálo mě to 1 mld zlata, což značilo vybílení kasy a odtahání bez armády (tedy propuštění armády před odtahem), takže to nebylo úplně zadarmo. Uznávám, že mít tolik run je nesmysl a pokud mi je odebereš pochopím to, ale ocenil bych, kdybys mi nechal 10k run sněhu a 10k run života. To není tak přehnané.
to bol len vtip. Ty zrovna keby chces tak by si mohol podvadzat a nikto by na to nikdy neprisiel ;)
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Nové bugy:

1) nefungují itemy, tedy přesněji v každém boji může být maximálně jeden item, ostatní se nenačtou
edit nezmar: opravene (dufam)
2) po vylepšení Věčného plamene (Vulkán) ta budova ztratí všechny bonusy co měla původně (větší rekrut a příchod andělů)
edit nezmar: opravene
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

V záložce "Magické vybavení" vidím předměty ala ingoty jak dole mezi "ostatním vybavením", tak mezi "vybavením pro jednotky".
edit nezmar: opravene
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Prvně jsem si myslel, že je to jen nenačtením aktualizace, ale vypadá to, že je to stabilní.

V chatu nevidím možnost "stop" pro obnovování stránky a pokud napíši nějakou zprávu a stránka sem i obnovuje, tak při každé obnově vidím svou zprávu znovu, takže po minutě vidím svou zprávu 12x za sebou. Po zavření stránky a opětovném otevření je tam moje zpráva jen jednou, takže se vícekrát neodesílá, ale jen je rozbitý vzhled.
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Seznam bugů

Post by Hron »

Při pokusu o spuštění tažení Město vlků to vyhodí tuto chybu:
Fatal error: Uncaught Error: Using $this when not in object context in /pub/sarkowa/landofice.com/web/heaven/php/classes/vybaveni_jednotek.php:105 Stack trace: #0 /pub/sarkowa/landofice.com/web/heaven/aliance/tazeni.php(86): VybaveniJednotek::je_vybaveni_ve_sklade(160) #1 {main} thrown in /pub/sarkowa/landofice.com/web/heaven/php/classes/vybaveni_jednotek.php on line 105
Post Reply