Přívrženci: Pokud budeš chtít mít možnost s nimi štítovat i v lategame, tak ten rekrut navíc budeš potřebovat. A pokud nebudeš a půjde ti jen o Soulkeepery, tak je ti ten rekrut jedno. A já chtěl, abys se zvýšilo vše, aby nebyly pal divné skoky v rekrutu.
Co se týče schopnost/magie, tak tam jde ještě o to, že u Kněží to musí být schopnost (nemůže mít dvě různé magie smrti) a přišlo by mi divné, kdyby se lišilo, zda se jedná o schopnost nebo o magii mezi přívrženci, knězi a rytíři.
Dva stacky duší mi přijdou velmi silné i když jich bude "o trochu méně". Reálně, já když ho hraji, tak stavím několik set obyčejných soulkeeperů (kteří jsou výrazně slabší) je kvůli tomu, abych měl dva stacky duší a tady by to hráč dostal skoro zadarmo...
Něco přes Tel' Thulgeona by mohlo být zajímavé, ale zatím bych to udělal bez toho a tohle pak když tak dodělal jako bonus později. (což uznávám velmi snižuje šanci, že to bude, ale zároveň to beru, že je to něco navíc)
Toho ovládnutí se prostě bojím (i když uznávám, že já jsem měl v původní návrhu něco podobného a dokonce silnějšího, protože u mě to bylo, že by šel rekrutit Velekněz, který by v prvním kole vyvolával duše top jednotek) a radši bych to neriskoval.
Buh - Dreadd
Re: Buh - Dreadd
Po zmene budovy nekromantu se zapomnelo zmenit vychozi vybaveni v budove.
Driv bylo 1 na prvniho nekromanta - ted je 1 (z 5 potrebnych na 1 nekromanta) - takze si prvniho nekromanta musi klan priplatit.
Driv bylo 1 na prvniho nekromanta - ted je 1 (z 5 potrebnych na 1 nekromanta) - takze si prvniho nekromanta musi klan priplatit.
Re: Buh - Dreadd
Tím, že získáš nějak 1M zlata poražení toho chrámu, tak za mě bys tam nemusel dostávat vybavení žádné...
Re: Buh - Dreadd
Na druhou stranu je svetlonos posileny, ze rusi i rev, tak je ten posvatny chram mnohem narocnejsi pro nemrtveho Dreadda, ktery na tom ztrati velky kus armady, jestli to nejde moc pozde ve veku.
Re: Buh - Dreadd
obätovanie ľudí v portali sa mi páči - hráč by dostal náhodnu jednotku z 5-tich možných mutantov
Keby sme sa nedohodli, že treba znižovať počty jednotiek a nie navyšovať tak by som to hneď zaradil do todo listu
Ostatné vyzerá fajn a bude pravdepodobne zapracované v nasledujúcom update
Keby sme sa nedohodli, že treba znižovať počty jednotiek a nie navyšovať tak by som to hneď zaradil do todo listu
Ostatné vyzerá fajn a bude pravdepodobne zapracované v nasledujúcom update
Re: Buh - Dreadd
boze, prave som skusil zahrat 1500 tahov so zivym Dreaddom. To bolo hodne krute. Bez podpory z klanu mi to pride skoro nehratelne.
- Vsetko strasne drahe
- stale nedostatok ludi
- malo penazi
- dredovi privrzenci zomieraju po tisickach (ked si clovek predstavi kolko to je ludi aby to mal spat)
- sputane duse davaju dmg iba do vysky svojich poctov. Idu celkom neskoro a mat v ich rozumnom pocte je skoro nerealne (vzhladom na knazov a ich hodnotu)
- rytier ako tak v pohode
- soulkepper hodne slaby pokial nema predmet, ale ze hodne
- a pokial niekto nepozicia runy vecnosti tak polovica upgradu ide do ...
- rozbeh ako tak este ujde. Po prve mesto to nie je az take zle
- udrzat latku okolo 1-2M armady je neskutocne narocne. A dostat sa cez nu este horsie
- netusim ake to bude pri 10M, tam sa mi zatial nepodarilo ani priblizit
Re: Buh - Dreadd
Když jsem ho hrál posledně, tak mi to zase nepřišlo až tak tragický, jak to popisuješ.
Posledních pár věku je tu také aliance (název = Aliance), která je tvořená jen živými dreaddy a nemá zas tak malé hodnoty.
Jinak já souhlasím s tím, že je živý dreadd slabý a je třeba ho posílit. Jen si nemyslím, že je to až tak moc tragický, jak popisuješ...
PS: Soulkeeper (zvláště vylepšený) je dobrá jednotka. Její síla je i v tom, že je levná. Díky tomu že v portálu se dají předělat runy na lidi, tak ceny v lidech nejsou problém (pokud se nejedná o štítovací jednotku). Takže u přívrženců to problém je, ale u ostatních jednotek je na tom Dreadd v pohodě.
Posledních pár věku je tu také aliance (název = Aliance), která je tvořená jen živými dreaddy a nemá zas tak malé hodnoty.
Jinak já souhlasím s tím, že je živý dreadd slabý a je třeba ho posílit. Jen si nemyslím, že je to až tak moc tragický, jak popisuješ...
PS: Soulkeeper (zvláště vylepšený) je dobrá jednotka. Její síla je i v tom, že je levná. Díky tomu že v portálu se dají předělat runy na lidi, tak ceny v lidech nejsou problém (pokud se nejedná o štítovací jednotku). Takže u přívrženců to problém je, ale u ostatních jednotek je na tom Dreadd v pohodě.
Re: Buh - Dreadd
Pokud tě napadne, jak dreadda upravit, tak to prosím prvně hoď sem, než to zavedeš do hry. Obecně máš super nápady, jen občas ti ujedou hodnoty...
Re: Buh - Dreadd
to bola teda pochvala
preto som napisal, ze bez podpory je to dost o hubu.
Teda pokial sa nerozhodnes zo zaciatku uplne ignorovat privrzencov, lebo pouzivat ich ako dualny stit je tragedia.
Ono sa to potom moze zlepsit, hlavne ked nahodis vylepsenia na temnotu - ale to vyzaduje 20 run vecnosti - to mi pride vela nato aby si ho mohol hrat naplno - to by sa mala zlacnit. Ziskat 10 run sa este da, 20 uz clovek musi ratat s vyvrazdenim casti armady (a to moze boliet - resp. obatovat niekolko stoviek tahov nato)
Ale ten zaciatok je tragedia (aspon pre mna)
runy mi tam pridu tiez dost biedne. Som tak na hrane ci sa mi vobec oplati plienit chramy aby som aspon nebol v strate na ludoch
pozeral som na napady, ktore sme riesili predtym a musim pozriet co vsetko sa z toho uz zaviedlo a co nie. Je tam par rozumnych navrhov
preto som napisal, ze bez podpory je to dost o hubu.
Teda pokial sa nerozhodnes zo zaciatku uplne ignorovat privrzencov, lebo pouzivat ich ako dualny stit je tragedia.
Ono sa to potom moze zlepsit, hlavne ked nahodis vylepsenia na temnotu - ale to vyzaduje 20 run vecnosti - to mi pride vela nato aby si ho mohol hrat naplno - to by sa mala zlacnit. Ziskat 10 run sa este da, 20 uz clovek musi ratat s vyvrazdenim casti armady (a to moze boliet - resp. obatovat niekolko stoviek tahov nato)
Ale ten zaciatok je tragedia (aspon pre mna)
runy mi tam pridu tiez dost biedne. Som tak na hrane ci sa mi vobec oplati plienit chramy aby som aspon nebol v strate na ludoch
pozeral som na napady, ktore sme riesili predtym a musim pozriet co vsetko sa z toho uz zaviedlo a co nie. Je tam par rozumnych navrhov
- zaviest ten novy chram
- podporit rekrut privrzencov pomocou knazov - systemom namiesto 200 sa vyrekruti 220 ale suroviny sa znizia iba za 200. Bonus sa aplikuje iba pri rekrute
- Knazov by som prerobil. Znizil im hodnotu 10x, znizil funkcnost magie 10x a zlacnel 10x. Cize vo vysledku ich bude mat clovek 10x tolko (cena a hodnota rovnaka ako predtym) akurat budu schopny sputat viac dusi
- novy chram by mohol produkovat (s urcitou sancou) Velemega Temnoty (alebo pridat tuto moznost pre tretiu budovu ako bonusovu jednotku).
Re: Buh - Dreadd
nezmar wrote: ↑Fri 02. Feb 2024 21:22:07 pozeral som na napady, ktore sme riesili predtym a musim pozriet co vsetko sa z toho uz zaviedlo a co nie. Je tam par rozumnych navrhov
- zaviest ten novy chram
- podporit rekrut privrzencov pomocou knazov - systemom namiesto 200 sa vyrekruti 220 ale suroviny sa znizia iba za 200. Bonus sa aplikuje iba pri rekrute
- Knazov by som prerobil. Znizil im hodnotu 10x, znizil funkcnost magie 10x a zlacnel 10x. Cize vo vysledku ich bude mat clovek 10x tolko (cena a hodnota rovnaka ako predtym) akurat budu schopny sputat viac dusi
- novy chram by mohol produkovat (s urcitou sancou) Velemega Temnoty (alebo pridat tuto moznost pre tretiu budovu ako bonusovu jednotku).
- chrám věřím, že pomůže a prohloubí orientaci na duše, což je unikátnost této větve
- zajímavá myšlenka, která tu ještě není, jsem zvědavý na to, jaké to bude v praxi
- jednodušší by bylo nastavit aby spoutávali 10x tolik duší, ale líbí se mi zlevnění (jsou hodně drazí na jendotku tak nízkého tieru), takže jsem jednoznačně pro
- preferoval bych návaznost na chrám, ona třetí budova už má 2 jednotky a třetí bych ji nedával