Userscripty - tutorial

Môžete kecať o čom len chcete ... :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Userscripty - tutorial

Post by ySpirit »

Diky za poznamku. Nad tim jsem premyslel, ze to tam dam, pak jsem na to uplne zapomnel.

Suroviny uz by se mely aktualizovat, i pocet maximalnich poctu na budovach.
Do chytrych inputu pridana pismenka jeste K a M. Nasobi to tisicem a milionem. Kdybychom treba chteli prodat predmet na trhu, muze se napsat = "19.5M" nebo "19,5M" a proda se za 19.500.000
Moznost vypnout asynchroni rekrut (obnoveni stranky).
Chytre inputy pridany do trhu, kde se to urcite take vyuzije. :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Userscripty - tutorial

Post by Hron »

Super, díky!
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Userscripty - tutorial

Post by Hron »

Skript na daně umožňuje cheatovat.

Normálně ve hře musíš mít město, abys měl nabídku změny daní.
Díky tvému scriptu tu možnost máš kdykoliv.

Byla by možnost nějak přidat podmínka, že daně jsou změnit jen když máš alespoň jedno město?
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Userscripty - tutorial

Post by ySpirit »

Nastaveno stejne jako dobyti mesta (kdy se to ukazuje pouze, kdyz jde videt odkaz Valka), nicmene stale je moznost to delat pres odkaz nastaveni dani.
To musi osetrit Nezmar na serveru. :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Userscripty - tutorial

Post by Hron »

Jo, ale se skritpem na to přijde každý, kdo ho má puštěný. Přes odkaz věřím, na to nepřijde skoro nikdo.
Tedy nevím, jestli třeba programátoři k tomu mají blízko, ale nebýt problémů co tu nedávno byli kvůli aktualizaci serveru, tak já bych ani po 15 letech nevědl, že to přes odkaz jde...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Userscripty - tutorial

Post by ySpirit »

Ok, uz je to skryte.

Hodis to do bugu, aby se to neztratilo? :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Userscripty - tutorial

Post by Hron »

Co? To že se změna žoldu dá obcházet před odkaz?
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Userscripty - tutorial

Post by ySpirit »

Jo, presne to.
papuce
Posts: 20
Joined: Fri 28. Feb 2014 22:35:56

Re: Userscripty - tutorial

Post by papuce »

Good job ySpirit! Ja mam chrome extension v javascriptu co dela 90% stejneho a pak i neco jineho (treba tlacitko na pridani hrdiny do armady a podobne "quality of life" veci). Chtel jsem ho publishnout loni kdyz jsem hral LoI, ale pak bylo v praci milion veci a jako aktivni hrac uz jsem se nevratil, jen z povzdali pozoruju boje o imperatora, obcas updatnu simulator a podobne :-D
Ale kam mirim - chtel jsem rict, ze kdybychom to dali tehdy dohromady, mohlo z toho byt mistrovske veledilo :-D Trosku skoda, ze jsem se k tomu nakonec nedokopal a nezverejnil to, mohl jsem ti usetrit spoustu prace a mohli jsme to spolecne rozvijet ve velkem :-) Jen ted mam zrovna mene casu na LoI a kdyz, tak ho investuju spis do simulatoru. Mozna bych mohl nekdy najit chvilku, ten kod trosku ucesat (vis jak - rychla kontrola jeestli tam nemam nekde zapomenute heslo nebo vulgarity:-D) a dat ti tam pristup. Mel bys zajem se mrknout? Nic neslibuju, ale treba najdu chvilku aspon na ten maly uklid a nasdileni...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Userscripty - tutorial

Post by ySpirit »

Klidne muzes nasdilet, rad se podivam, jestli by neco neinspirovalo k dalsim zmenam. :D

Tlacitko na pridani hrdiny me taky napadlo - tam mam spis napad, to navazat na vypisovani ztrat (funguje jak v rychlych utocich, tak i normalne v rozepsanych utocich). Ztraty jednotek jsou, tak by se jenom proslo, jestli nejaka jednotka nema v nazvu "velitel klanu" a pak uz je to jenom vyuziti jedne funkce a hrdina se prida hned zpatky.

Nejspis pridam do dalsi verze.

A skoda to je, ale ja to beru spis jako procvicovani javascriptu, ktery jsem moc nepouzival. :)
Post Reply