Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Jinak co druidů se týče, tak snížit počet potřebného vybavení (a tedy i cenu) na polovinu by možná nebylo od věci.
V Early to pomůže a v lategame to ta cena bude jedno.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Hron wrote: Sun 29. Jan 2023 23:12:53 K síle Dralgara:
Tento věk má Zajacův Dralgar dobytou Trpasličí pokladnici (s army do 600k) a postavený Královský palác. Většina mých klanů nemá dobyté ani Obchodní stezky.
Jo a na 3M porazí beze ztrát Osroxase... :D

To jen tak k tomu, že kombinace není až tak silná. Ona totiž hodnota armády není ideální ukazatel toho, jak je něco dobré. :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

vsetkych bohov ladime tak aby mali jednotlive vetve zmysel a prioritne sa hrali tak ako su myslene.

U ktorych bohov hrate kombinacie? Teda ja viem iba o Ghorovi (tam to treba tiez poriadne doladit) a inak sa hra vsetko tak ako je nalinkovane, cize nevidim dovod preco by mal byt Dralgar iny.

Jednotky zostanu, budovy zostanu ale zmenia sa zavislosti. Kto chce Najlepsich pavukov tak nech stavia wurmov. Kto chce hraniciarov tak nech stavia druidov a podobne ...

To neznamena, ze sa nemozu upravit obri, wurmovia aby ta vetva bola atraktivnejsia / efektivnejsia / viac prisposobena novej myslienke balancovania
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by ySpirit »

Hron wrote: Sun 29. Jan 2023 23:41:51 Jinak co druidů se týče, tak snížit počet potřebného vybavení (a tedy i cenu) na polovinu by možná nebylo od věci.
V Early to pomůže a v lategame to ta cena bude jedno.
U druidu je problem v zacatku i s hodnotou - na jednoho enta je potreba kolik, asi 10 druidu -> 600 hodnoty?

Druidi se klidne muzou nechat, jen by se upravila jejich budova.

Nejdriv by se postavil Stary les (lepsi nazev?).
Jednotka z budovy by byl obycejny ent.
Cena vybaveni na jednoho enta by byla nizka, rekneme 100-150 zlatych.
Rekrut entu by byl omezen, treba na 2 (zadny bonus za runy / vernost, pouze reseni do zacatku, kdy to pomuze, pak to donuti prepnout na druidy)
Enti nejsou silni, jen v zacatku by slouzili jako levny stit, co tu vetvi drobet urychly. Vetsina jejich ceny by byla v jejich hodnote, maji 350 HP na 300 hodnoty, mimo to toho moc neudelaji.

Za 1 runu zivota (nebo treba 20k zlatych) by se budova vylepsila na puvodni chysi druidu, kde se rekrutuji normalne druidi (bez zmen).
Enti, co jsou v armade, by se zmenili na druidy (nebyl by to tedy extra stack)

Je to takove kreativnejsi reseni. :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Město dobyješ i jen pomocí lučištníků, OV a otroků. Já jsem ochoten trochu dralgarovi pomoci zlevněním druidů, ale zase za každou cenu něco mu nutně dávat nepotřebuje.

Aktuálně můžeš pomocí otroků dobýt prvních pár měst a přejít pak na druidy a dobývat beze ztrát, kdy většina ostatních sice třeba dá první města bez potřeby otroků, ale každé město jim dělá ztráty a než dobyjí 10 měst, tak na ztrátách zaplatí více, než Dralgar za otroky a pak to má zadarmo.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

To snížení počtu životů u Posvátného jednorožce bude mít něco do sebe:

Na rukou jednotky 1 x Posvátný jednorožec (Ohnivý bič) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 2,000 x Ohnivá koule proti nepříteli!
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

staci zablokovat magiu ohna ak uz ma magiu lesa :D

resp. zablokovat pouzivanie inych typov magii ako takych - tak to povodne bolo aj myslene
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

To by zabilo většinu předmětů pro unikátní jednotky.
Reálně je to tak, že pro unikátní jednotky s druhem útoku 1 se používají jen artefakty s imkou a ostatní se používají jen pro střelecké unikátky a jediná střelecká unikátka bez magie je potenciálně velitel. Takže pokud jednotka bude moci mít jen jednu magii, pak se opravdu hra zredukuje na to, že se budou používat právě 3 itemy (ohnivá róba/bič na generály, nic nebo Aetherovka na zbytek).
To mi přijde škoda. Radši bych zachoval, aby mohla být "multimagie" a občas se použil třeba Prsten života, či Amulet beznaděje a podobně...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by Hron »

Souhrn navrhovaných úprav

Primárně se jedná o druidy a veledruidy. Ti se nyní nehrají primárně ze dvou důvodů:
1) mají nízkou iniciativu a tak u silnějších chrámů ledu mají nepřiměřené ztráty, protože enty vyvolají až po útoku ledových obrů
2) kombinace obřích černých pavouků a posvátného jednorožce je vysoce přesílená

Aktuálně dralgar s obřími černými pavouky a posvátným jednorožcem je nejjednodušší na hraní a zároveň top kombinace, která dominuje většinu věku a i v lategame tvoří většinu top klanů. Hraje to každý a často několikrát. Chtěl bych to oslabit, aby to tolik nedominovalo a v top klanech byla větší různorodost.

Takže navrhuji několik změn:

1) úprava obřích pavouků
Mírnější varianta:
Podmínkou pro vylepšení na červené pavouky bude stavba Údolí obrů.
Podmínkou pro vylepšení na černé pavouky bude stavba Wurmí nory.
Takto budou přesílení obří černí pavouci svázaní s wurmí větví, kam patří a taky posiluje slabou větev, takže nevadí, že jsou silní.

Přísnější varianta:
Podmínkou pro vylepšení na červené pavouky bude stavba Wurmí nory.
Podmínkou pro vylepšení na černé pavouky bude Prastarý rituál života.
Přísnější varianta předchozího, kdy obří černí pavouci jsou opravdu hodně silní a tak návaznost až na lategame by se dala pochopit a zároveň vzít jednorožcům i červené pavouky by možná bylo vhodné, protože i s nimi mám strach, že budou moc silní.


2) úprava druidského rituálu a praporu
Druidský rituál bude zvyšovat druidům iniciativu o 1.
Prapor starého druidského cechu bude druidům a veledruidům zvyšovat iniciativu o 1.

Díky tomu budou mít veledruidi vyšší iniciativu, než Starodávní Ledový obři a tak budou fungovat v chrámech a zároveň v PvP, kde mohou mít obři Aetherův prapor, budou stále pomalejší.


3) úprava posvátného jednorožce a veledruidů
Původní myšlenka jednorožců byla, že budou léčit enty. To v dnešní době moc není. Mimo již zmíněných problémů je problém v tom, že pokud dralgar utrpí nějaké ztráty mimo entů, tak jsou stejně léčení enti (kteří po boji zmizí) a ne ostatní jednotky, které jsou tak trvalé ztráty. Upřednostňovat ostatní taky není dobré. Takže tohle je prostě slabina, která zůstane.
Dále pak posvátný jednorožec měl zvýšené léčení, protože jsme měli pocit, že enty málo léčí a nyní léčí až moc, protože léčí jiné jednotky.
A nakonec veledruidi mají vysokou hodnotu a tak štítování enty je výrazně dražší, než pavouky.

Takže navrhuji snížení léčení posvátného jednorožce, které bude posíleno veledruidy.
Aneb veledruidi svou druidskou magií posilují magii posvátného jednorožce.
Inspiruji se zde kapitány u Crinis, takže vzor pro kód by tu měl být.

Navrhuji snížit léčení Posvátného jednorožce z 15% na 5% (magie lesa 5).
A přidat veledruidům schopnost, že zvyšují účinek magie lesa 5 o (0,4 * ((počet veledruidů)^0,5))%.
(tzn.: pokud veleduidi zvýší léčení o 100%, tak to značí, že bude Posvátný jednorožec léčit za 10%)
Snížení léčení na 5% je hodně, ale jednorožec jako unikátní střelecká jednotka je silnej a díky tomu, že je léčení procentuální, tak je to stále hodně a v lategame bude léčit více než obyčejní jednorožci a to i bez veledruidů.

PS: Zde je problém, že nemám odhad na množství veledruidů na konci věku. V dnešní době se již nehrají. Takže jejich posílení by se případně upravilo.


A ještě jsem našel starší příspěvek se zajímavými body, tak doplňuji:

4) Elfí hraničář
Aktuálně je to ve hře nejsilnější jednotka která chodí zadarmo jako věrnostní bonus. A je opravdu velmi silný. Navrhuji ho oslabit a to tak, že se mu vezme multútok (díky kterému vlastně funguje jako 2 jednotky a ne jedna), ale taky mu pak snížit hodnotu na polovinu (jinak by měl moc vysokou hodnotu ku své síle).

Výsledek
* odebrat multiútok
* snížit hodnotu na 50

5) Bizoni vs obři
Obři mají nyní několik stupňů a další stupně jsou opravdu silné, ale bizoni mají jen jeden stupeň a útok v druhé polovině třetího kola je neskutečně pozdě. Jejich hlavní význam je tak jen podpora rekrutu druidů, kteří se stejně nehrají (což se snad zavedením změn změní).
Obry oslabovat rozhodně nechci a tak zbývá jen nějak zatraktivnit bizony. Zde se nabízí dvě možnosti, první je posílení bizonů a druhou je zavedení dalších stupňů. Reálně obě možnosti jsou nic moc, ale v simulátoru jsem objevil jednotku Bílí Lesní Bizon a tak bych využil ji. Po postavení jednorožců se změní rekrut z Lesního bizona na Bílého lesního bizona. Ten je správně vylepšen, ale stále má velmi nízkou iniciativu a proto bych ho nechal jak je a jen mu zvýšil iniciativu (ono, když se takový bizon rozběhne, tak je rychlý dost).

Výsledek
* po postavení Posvátného háje se z Velké louky místo Lesních bizonů rekrutí Bílí Lesní Bizon
* Bílí Lesní Bizon -> zvýšení iniciativy na 10
(bizoni budou stále oproti obrům slabší, ale už nebude rozdíl tak velký)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Post by nezmar »

1. na obrov by som uz dalsie podmienky nedaval. Uz je tam podmienka ze ak su obri tak su potom obri pavuci.
posledne vylepsenie pavukov mozeme naviazat na wurmi nori - to by mohlo stacit, nie?

2. prapor moze zvysovat iniciativu

3. nemali by potom druidi zvysovat aj ucinnost obycajnych jednorozcov? mytologicky :)

4. ok

5. a co tak keby chodili obaja bizoni. Keby mal 2 jednotky z davom mohlo by to vyvazit 3 typy obrov.
a nie ako force upgrade, ale ako mozne vylepsenie luky (za 200 run zivota - predsa len je to +1 jednotka)
Post Reply