Úprava plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote: Tue 03. Jan 2023 12:46:21 natrafit na tych hnijucich obrov je inak dost krute (z testovania) - utocia od prveho kola

Jednotka Hnijící Nemrtvý Obr použíla jedovatý útok a získala +100% do poškození
150 x Hnijící Nemrtvý Obr útočí na 1,189,374 x Hobgoblin
150 x Hnijící Nemrtvý Obr zmasakroval (328,203,666) 1,189,374 x Hobgoblin(-321,067,422)

naozaj ich tam chceme nechat?

Pre vacsinu bohov je toto devastujuce (prist kompletne o prvy stit)
Uznávám, že jsem to testoval 1. varianta vs 2. a neuvědomil jsem si jak až velký dmg to je do živých cílů. Chtěl jsem tam něco nebezpečného, aby se to nefarmilo až tak jednoduše a hlavně aby bylo těžší získat tu stavbu, která mi vážně připadá dost silná (ale zároveň se mi dost líbí).

Ještě se nad tím zamyslím, co tam dát.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Zkusil jsem si to se svým 25M Dharem a byl relativně v pohodě (ztráta pár set minotaurů je přijatelné) a zkusil jsem to s Aetherem a přijít o jeden stack vlastně není takový problém a pokud šamanům dám Amulet velitele (patří mezi slabší artefakty), tak je beze ztrát.

PS: Je chyba v simulátoru, nebo jak to, že jsi dal 330M dmg? Mně v simulátoru vychází dmg jen 1% a v tom případě by to bylo přijatelný:

Temný přízrak posílil nemrtvé o 165% (řev by měl být 126-179%)
Jednotka Hnijící Nemrtvý Obr použíla jedový útok a získala +100% do poškození
150 x Hnijící Nemrtvý Obr útočí na 669,692 x Goblin (Santova čepice)
150 x Hnijící Nemrtvý Obr zmasakroval (3,872,544) 669,692 x Goblin (Santova čepice) (-1,193,776)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

aha, ja som v testovacom klane nemal cisteho Goblin a mal som tam aj 1500 temnych prizrakov takze ten enormny damage vychadzal z toho. Dako mi uslo, ze som ho vlastne ja posilil

Takze pre vsetkych okrem nemrtvaka by to malo byt v pohode.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote: Tue 03. Jan 2023 21:52:59 aha, ja som v testovacom klane nemal cisteho Goblin a mal som tam aj 1500 temnych prizrakov takze ten enormny damage vychadzal z toho. Dako mi uslo, ze som ho vlastne ja posilil

Takze pre vsetkych okrem nemrtvaka by to malo byt v pohode.
Útok obra je 18 -> pokud bude útočník bránit například upíry bude proti němu v pohodě

Ale obecně i nyní tohle není dobrý event, kam chodit s Dreaddem (což je na druhou stranu smutný z hlediska, že odměny jsou tam primárně pro něj). Ale zase na druhou stranu ono nelze udělat nemrtvé plenění, které by bylo pro nemrtvého dreadda bezpečnější, než pro živé klany...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

v pohode. ved preto existuje trh s predmetmi. Len mi prisli hnijuci obri prilis silny, ale bolo to iba kvoli mojej nevsimavosti :)

Mam to nahodit aj nedokoncene (bonusy za stavby) aby sme videli ako sa to sprava?
+ samozrejme zmeny aj s ostatnych vlakien
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Lepší by to bylo i s bonusy, aby mělo smysl ty stavby farmit. Ale rozohdně to má význam i bez toho, abychom viděli, jak je to reálně těžké a jak moc se začnou hromadit jaké předměty.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Úprava plenění

Post by Zajac »

Myslím, že by bylo pěkné udělat ještě přeuspořádání plenění v tabulce, konkrétně takto:

1. řádek = modrá plenění (tj. nechat)
2. řádek = jednoúrovňová zelená plenění (tj. Svobodné město, Válka na Gargantue, Válka na Gargantue, Otrokářská kolonie, Temný les)
3. řádek = víceúrovňová zelená plenění (tj. Země zatracených, Ledový Palác, Dralgarova Zahrada, Ohnivá hora, Železné hory)
4. řádek = červená plenění (tj. nechat)

Přesněji prohodit pozici:
- Otrokářské kolonie a Země zatracených (+opravit překlep Zěmě -> Země)
- Železných hor a Ohnivé hory
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Zajac wrote: Fri 06. Jan 2023 9:33:27 Myslím, že by bylo pěkné udělat ještě přeuspořádání plenění v tabulce, konkrétně takto:

1. řádek = modrá plenění (tj. nechat)
2. řádek = jednoúrovňová zelená plenění (tj. Svobodné město, Válka na Gargantue, Válka na Gargantue, Otrokářská kolonie, Temný les)
3. řádek = víceúrovňová zelená plenění (tj. Země zatracených, Ledový Palác, Dralgarova Zahrada, Ohnivá hora, Železné hory)
4. řádek = červená plenění (tj. nechat)

Přesněji prohodit pozici:
- Otrokářské kolonie a Země zatracených (+opravit překlep Zěmě -> Země)
- Železných hor a Ohnivé hory
To by bylo fajn, ale teď mě tak napadlo, že časem by měla být všechna zelená více stupňová.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

u seba lokalne som to uz zmenil. Toto bolo celkom jednoduche a moze sa casom prehadzovat ako budeme potrebovat
+ (co sem nepatri) som spravil aj poprehadzovanie stavieb
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Zajac měl dobrý point, že mít více unikátních jednotek v jednom stacku je špatné a tak úprava Ohnivá hora-Vnitřní svatyně:

místo:
3 x Flamekeeper Lord

bude:
3 x Ohnivý přízrak
1 x Flamekeeper Lord

Ve výsledku bud v boji o jeden stack (1x Ohnivý přízrak) více a ubude Meteoritů (ve stacku od Flamekeepera). To tak moc neovlivní sílu plenění a přidá logiku.
Post Reply