Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Rework
Chrám Věčného plamene
(na základě Zajacova návrhu)
Věčný plamen umožňuje vyrábět v kovárně kvalitnější zbraně a zbroje pro naše vojáky.

1. stupeň
- cena: Plán na stavbu Chrámu Věčného plamene, 1M zlata, 100 run Ohně, 2x Posvátný popel, 2x Hůl ohně
Vulkán požehnal naší kovárně v níž nyní hoří věčný plamen a trpaslíci mohou pracovat rychleji.
-30% zlata ve všech receptech, -30% čas výroby
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run života, 2x Ohnivá zbroj, 2x Ohnivá palisáda
Nyní dokážeme vyrábět ostřejší zbraně.
+10% poškození
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run života, 2x Vulkánův ohnivý prapor
Nové zbraně dokáží lépe pronikat nepřátelskými zbrojemi.
+5% útok
4. stupeň
- cena: 10M zlata, 250 run života, 3x Ohnivá róba
Vulkán požehnal našim zbraním.
+5% útok, +10% poškození //celkem +10% útok, +20% poškození
5. stupeň
- cena: 3x Ohnivá róba, 1x Ohnivá dračí zbroj
Vulkán požehnal mocnému vládci a celé jeho armádě.
+10% útok, +10% poškození, zasažené jednotce zruší ledový štít //celkem +20% útok, +30% poškození

Komentář:
- "3x Ohnivá róba" bude časem nahrazena nějakým skládaným ohnivým itemem až bude vymyšlen
- zaokrouhluje se vždy nahoru
- bonusy se sčítají
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Hron wrote: Wed 21. Dec 2022 10:15:12 Aktuální myšlenka k Říšskému paláci velekrále:

Postavením Královského paláce jste veliteli prokázal, že máte slávu (věhlas a předzvěst), ale aby jste se mohl stát velekrálem, musíte světu ukázat, že máte i moc. Musíte ovládnout 4 hlavní magie světa (život a smrt, led a oheň) a vybudovat nevídané vojsko.

Podmínky pro palác budou:
života: Dralgarova zahrada
smrt: Obelisk padlých
led: Ledová galerie
oheň: Chrám věčného plamene
vojsko: 50M army

PS: Ještě mě napadlo místo hodnoty armády tam dát "být v top 6 klanech", ale radši bych to nechal na hodnotě armády. A chci aby to bylo takto vysoké, protože tohle má být opravdu hodně koncová záležitost a ne něco, co bude mít každá druhá farma. (stavby se dají když tak získat před trh)
Nemluvě o tom, že když bude mít hráč všechny stavby co jsou, tak myslím, že těch 50M utáhne na v průměru kladném příjmu.
Schopnost paláce
- umožňuje vylepšení budov na 5. stupeň
- zvyšuje zisk věhlasu a předzvěsti o 20%

Cena paláce
25M zlata
(postavit palác něco stojí, ale jinak hlavní cena je stavba předchozích staveb)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

podmienky na postavenie by mali byt aj VEHLAS a PREDZVEST, podobne ako bolo pri kralovstve

Mozno 300k vehlasu a 1M az 2M predzvesti (to nedosiahne kazdy) - momentalne mame 14 klanov s 1M predzvesti a 10 klanov s 1,5M
povie to ovela viac ako 50M armada (ale ta moze zostat tiez) - ta sa da dosiahnut aj cez otrokov a potom vyhodit :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote: Wed 04. Jan 2023 8:25:16 podmienky na postavenie by mali byt aj VEHLAS a PREDZVEST, podobne ako bolo pri kralovstve

Mozno 300k vehlasu a 1M az 2M predzvesti (to nedosiahne kazdy) - momentalne mame 14 klanov s 1M predzvesti a 10 klanov s 1,5M
povie to ovela viac ako 50M armada (ale ta moze zostat tiez) - ta sa da dosiahnut aj cez otrokov a potom vyhodit :D
Asi může být.
Věhlas se dá nafarmit přes tažení (na méně jak 10M army) a předzvěst teoreticky přes plenění, pokud člověk netahá. Takže to nemusí být těžší, než získat 50M army, ale nemám nic proti tomu, aby podmínkou bylo oboje.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

pri čítaní vulkána a vlastne celého vylepšovania hry (debuff a nerfovanie bohov).

Celé nerfovanie a debuffovanie robíme vlastne iba kvôli PvP a imperátorovmu paláci - aby každý mohol zo svojim bohom zaútočiť a pokúsiť sa získať IP pre seba. Hra ako taká je ale založená hlavne na PvE (95% hry) a sú tu určité hlasy, že debuff bohov poškodí ich obľúbené boha a PvE hra sa im bude hrať horšie/zle atď a tak ma padlo pridať nové stavby, ktoré budú ovplyvňovať iba PvE časť a budú kompenzovať znižovanie statov/schopností/počtu jednotiek

* Posvátny Strom / Chrám léčení - posilovanie životov
* Labyrint / Coloseum - ala pretekárska dráha - posilovanie iniciatívy
* Socha Strážce - posilovanie obrany
* Cvičište hrdinu - posilovanie útoku
* Unknown - Zvyšovanie počtu kôl (tam buď iba 1. stupeň, prípadne také drahé, že 2. skoro nikto mať nebude :D)

Samotné posílenie by bolo rozdelené na 3. stupne
- prvý o 5%
- druhý o ďalších 10 = +15%
- tretí o ďalšch 15 = 30%

Cena samozrejme adekvátna, tak aby sa prvý stupeň dal postaviť aj v druhej polovine veku - rád by som využil ingoty, runy, zlato
- 1 a 2 stupen - královský palác
- 3 stupeň - palác velekrále

Chápem, že hra by sa v neskoršej fáze stala troška jednoduchšia - ale v late game ide hlavne o to, nazhromaždiť dostatočné zdroje aby sa dalo zaútočiť na IP/prípadne do sveta démonov. A chceme všetci troška šetriť naše armády aby sa toľko nerozbíjali :)
Post Reply