Buh - Dhar
Re: Buh - Dhar
ok, zapracujem.
Re: Buh - Dhar
Teraz pozerám tú funkciu a gigantický chrám tam zahrnutý nebol.Hron wrote: ↑Sun 11. Dec 2022 10:43:14 Jestli jsem nepřehlédl nějakou úpravu, tak příchod brouků je nyní:
- základní rekrut: 2*(počet rekrutovaných bahen) -> navrhuji: 1*(počet rekrutovaných bahen)
- bonusový rekrut:
Bahenní jeskyně = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Čiže momentálne bol max. rekrut 5* rekrut bahna. Po znížení to bude 4* rekrut bahna
A čo sa týka toxického rekrutu, tak tam bolo iba zvýšenie o 20%, Čiže na max 6* rekrut bahna. Po novom to bude 4.8* rekrut bahna.
A zistil som, že pri toxickom rekrute som mal chybu a vôbec sa neuplatnil, čiže bol stále "iba" 5* rekrut bahna.
Mám tam zahrnúť aj ten gigantický chrám? Lenže ako ho zahrniem tak dôjde vlastne k posíleniu rekrutu toxického bahna oproti súčasnému stavu a k zahovaniu stavu pri normálnom broukovi

A už teraz je teda stav, že je to príliš. Asi by malo dôjsť k zásadnej redukcií všetkych hodnôť. Napr. -40%
rekrut = (1.2 | base + 0.6 | 3budova + 0.6 | 4budova + 0.6 | 5budova + 0.6 | 1budova) * pocet bahna = 3.6 * rekrut bahna
toxicky rekrut = 1.2 * zakladny rekrut = 4.32 * rekrut toxickeho bahna
Re: Buh - Dhar
Já jsem původně nechtěl dávat "necelá" čísla, ale nejspíše to bude nutné...
návrh nové podoby:
- základní rekrut: 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní jeskyně = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
toxicita = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
tzn.:
max rekrut obyč. brouků = 3*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 5, takže je to snížení o 40% ve finále a o něco více do té doby
rekrut toxických brouků = 4*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 6, takže je to snížení o 33%
To by snad mohlo fungovat.
PS: Rozhodně si stojím za tím, aby byl snížen rekrut na "1*počet", když má člověk jen jednu budovu, tak dobýjet s tím město na 330 tazích je prostě nesmysl...
návrh nové podoby:
- základní rekrut: 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní jeskyně = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
toxicita = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
tzn.:
max rekrut obyč. brouků = 3*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 5, takže je to snížení o 40% ve finále a o něco více do té doby
rekrut toxických brouků = 4*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 6, takže je to snížení o 33%
To by snad mohlo fungovat.
PS: Rozhodně si stojím za tím, aby byl snížen rekrut na "1*počet", když má člověk jen jednu budovu, tak dobýjet s tím město na 330 tazích je prostě nesmysl...
Re: Buh - Dhar
Opět přicházím s tím, že by měli mít brouci schopnost, která jim blokuje předměty, protože opravdu nejsou dimenzovaná na to aby měli předměty. Každý druhý předmět je boostuje o 100% a více a to u jednotky, která je sama hodně dobrá a když se něčím boostne, tak je to šílený. A nejedná se jen o předměty ala pírka, kterých moc není, ale už obyčejná ghorovka jim zdvojnásobuje dmg a ta je už dost běžný item, či dralgarův prapor zase zdvojnásobuje životy... A nejsem jediný, kdo si toho všiml...
Takže opět bojuji za to, aby brouci nemohli mít itemy.
(tohle nemusí být ala Diablo, kde ti z roje komárů padá plná plátová zbroj)
Takže opět bojuji za to, aby brouci nemohli mít itemy.
(tohle nemusí být ala Diablo, kde ti z roje komárů padá plná plátová zbroj)
Re: Buh - Dhar
okej, porozmyslam nadtym ako by sa to dalo zapracovat 

Re: Buh - Dhar
Velemág země
Pokud chceme upravit, aby posiloval jen vlastní Dharovi jednotky, pak bych navrhoval tyto dvě změny:
- posiluje jen vlastní Dharovi jednotky
+ šance na příchod se zvýší z 1/3 na 2/3
Mágové země jsou zajímaví do počtu 10 pro Dobývání a dál už moc význam nemají a tak nebude vadit, když jich bude méně.
Rychlejší rekrut velemágů pomůže dharovi se rychleji bránit meteoritům a bude mít o něco větší šanci bránit se posilovačkám jiných bohů.
Pokud chceme upravit, aby posiloval jen vlastní Dharovi jednotky, pak bych navrhoval tyto dvě změny:
- posiluje jen vlastní Dharovi jednotky
+ šance na příchod se zvýší z 1/3 na 2/3
Mágové země jsou zajímaví do počtu 10 pro Dobývání a dál už moc význam nemají a tak nebude vadit, když jich bude méně.
Rychlejší rekrut velemágů pomůže dharovi se rychleji bránit meteoritům a bude mít o něco větší šanci bránit se posilovačkám jiných bohů.
Re: Buh - Dhar
ono vlastne staci ked sa to obmedzi na neposilovanie ZDI. A to sa da odfiltrovat. Resp. mozno vsetky magie ktore posiluju a nemaju striktne urcene "zive", "nemrtve" atd by mali ignorovat ZED (podla mna)
a potom nie je moc co menit. Lebo za beznych okolnosti sa k hradbam nikto nedostane (alebo to uz nie je podstatne ked su vyvolane / ladova stena atd)
a potom nie je moc co menit. Lebo za beznych okolnosti sa k hradbam nikto nedostane (alebo to uz nie je podstatne ked su vyvolane / ladova stena atd)
Re: Buh - Dhar
Temný přízrak posiluje jen nemrtvé.
Pán šelem posiluje jen gobliny.
Světlonoš a kapitáni posiluje jen Crinisiny jednotky a magii světla.
Velemag posiluje všechny vlastní jednotky.
Pokud jsem na nikoho nezapomněl, tak i nyní jediný kdo posiloval zdi byl Velemág.
Ale jak jsem psal na chatu, tak velemág (jako jediný) ti posílí i ostatní jednotky z IP.
A vlastně je taky jediný, kdo posiluje jednotky z kovárny a z portálu. Takže ona možná ta moje úprava jen na dharovi jednotky není od věci a větší počet mu dává naději se ubránit dreaddovi proti kterému je nyní už tak smutný kvůli tomu, že na něj nefunguje toxicita. Takže se mi ten nápad začíná čím dál více líbit...
Pán šelem posiluje jen gobliny.
Světlonoš a kapitáni posiluje jen Crinisiny jednotky a magii světla.
Velemag posiluje všechny vlastní jednotky.
Pokud jsem na nikoho nezapomněl, tak i nyní jediný kdo posiloval zdi byl Velemág.
Ale jak jsem psal na chatu, tak velemág (jako jediný) ti posílí i ostatní jednotky z IP.
A vlastně je taky jediný, kdo posiluje jednotky z kovárny a z portálu. Takže ona možná ta moje úprava jen na dharovi jednotky není od věci a větší počet mu dává naději se ubránit dreaddovi proti kterému je nyní už tak smutný kvůli tomu, že na něj nefunguje toxicita. Takže se mi ten nápad začíná čím dál více líbit...