update 2.9.12

Čoho sme sa už dočkali
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.9.12

Post by nezmar »

=CEILING( POWER(pocet_tahov/100;3,3)/27500 )

Zodpovedá to tvojej požiadavke. Pri 1000 ťahoch = 1, pri 5k ťahoch = 15, pri 8K = 70

s tým, že som to naviazal na každých 100 ťahov, aby tie zmeny boli plynulejšie a nie zrazu skok pri 1000-ke
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.12

Post by Hron »

nezmar wrote: Sun 07. Aug 2022 8:01:56 =CEILING( POWER(pocet_tahov/100;3,3)/27500 )

Zodpovedá to tvojej požiadavke. Pri 1000 ťahoch = 1, pri 5k ťahoch = 15, pri 8K = 70

s tým, že som to naviazal na každých 100 ťahov, aby tie zmeny boli plynulejšie a nie zrazu skok pri 1000-ke
Super, díky!
Anthraxik
Posts: 6
Joined: Wed 13. Apr 2022 14:04:35

Re: update 2.9.12

Post by Anthraxik »

Nezdá sa Vám to až príliš?

Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Maroko velitel klanu Casablanca (Ohnivá róba) přivolala celkem 15 x Meteorit
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Posvátný jednorožec (Ohnivá róba) přivolala celkem 50 x Meteorit

Týmto flamkeeper stráca zmysel, radšej získať róby a kašlať nanich, aj tak sa ušetrí na žolde...
Prípadne poriadne znížiť žold prípadne cenu flamekeeprov aby vôbec malo zmysel ich stavať...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.12

Post by Hron »

Klasický Vulkán by měl taky být v seznamu bohů, kteří se budou updatovat...

Jinak, jak psal Nezmar, ono jde o to, že cílem bylo, aby ten předmět na unikátních jednotkách něco dělal a aby měl v lategame smysl a na 8k tazích stojí IP a tehdy mít štíty s 50M je běžné. Takže cílem bylo aby v těch bojích měli význam. Pak má úprava vzorce měla mít význam, aby nebylo příliš meteoritů během věku aby nenarušovali vyrovnanost. Kdy ale zatím nevím, jak přesně jich je během věku a kolik to dělá. To bude chtít testnout od začátku věku a možná si pak zkusím pohrát ještě se vzorci.
Jinak zatím mi přijde, že to může být použitelné.

Ale zase si říkám, že když se takhle (opravdu hodně hodně) posílila róba, tak by se mohl mírně posílit i bič třeba o 5% za 100 tahů. A uvažuji, zda trochu nezvýšit jejich vzácnost, která nyní byla nízká, protože rychle měli hlavní význam jen jako imka.

Ale ano, posílením róby a bičem se zvýšila naléhavost úpravy Vulkána.


Ale uznávám že za Ghora eventy končím začátkem třetího kola, což nevím jak je ideální, ale vlastně pro 15M army to problém být nemusí:
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Hron velitel klanu Vyhnanci (Ohnivá róba) přivolala celkem 70 x Meteorit
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba) přivolala celkem 16 x Meteorit
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba) přivolala celkem 16 x Meteorit
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba) přivolala celkem 16 x Meteorit
Nebesa zabarvila rudá barva jednotka 1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba) přivolala celkem 16 x Meteorit
Anthraxik
Posts: 6
Joined: Wed 13. Apr 2022 14:04:35

Re: update 2.9.12

Post by Anthraxik »

Dostal som taký nápad, možno to je blbosť, ale nechám to na Vás ... Flamekeeper lord by mohol zvýšiť iniciatívu vyvolaným jednotkám (meteoritom, ohnivým guliam), aby ako boh ohňa mal tie vyvolané "jednotky" trošku lepšie ako zvyšok a útočili skôr... ale to asi nepatrí tu do tejto konverzácie :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.12

Post by Hron »

Na základě pozorování bych navrhl upravit příspěvky do pokladnice takto:
(omezení stejná, jako minule)

0% -> vždy

2% -> po dobytí prvního města (takže v podstatě kdykoliv) -> ale zároveň 2% by neměla být tolik, aby "farmy" boostili alianci (tady i s tímto se dá nafarmit, ale pokud člověk nepoužije nějaké "klikače" či jiné programy, tak ho to bude stát opravdu hodně času...

4% -> po postavení Královského paláce (bude mít většina lidí na přelomu early a mid game) -> a zároveň za 1500 tahů ho spíše klan nepostaví, nebo pokud ano, tak to bude nejspíše s pomocí aliance a tak dá aliance méně, než vybere. Obejít se to dá jen tak, že si v průběhu věku založí klany, které vyfarmí a až pak na konci věku je "přijme do aliance -> odtahá -> vyhodí -> přijme další" (ale pokud bude chtít dělat tohle, tak to už rovnou může převést prachy přes trh...)

6% -> po postavení Paláce velekrále -> je otázka, co přesně bude pro palác potřeba. Ideálně bych chtěl něco, co nebudou mít klany určené v alianci pro farmu. Ale tohle bych spíše nechal na debatu u Paláce a nyní jen předpokládal, že bude prostě těžký... (což by měl, protože boost ostatních staveb bude velký)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.12

Post by Hron »

Meteority už nejsou závislé na životech?
Já když jsem psal vzorec na tahy, tak jsem to bral tak, že vzorec bude nadále na životy a ty kola budou jen horní limit.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.9.12

Post by nezmar »

dane do ali boli znížené na 0,2,4,7
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.12

Post by Hron »

nezmar wrote: Thu 25. Aug 2022 11:00:19 dane do ali boli znížené na 0,2,4,7
Trochu nechápu těch 7% v řadě sudých čísel, ale vlastně je to jedno, když vyjdu z toho, že Palác velekrále zatím není a až bude, tak se stejěn bude dolaďovat a u toho se možná změní i toto.
Tohle píši hlavně proto, že mě to prostě překvapilo...

Jinak díky za snížení. Těch 10% bylo moc...
Post Reply